Zen Mod Napisano Oktobar 5, 2015 Share #199 Napisano Oktobar 5, 2015 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 5, 2015 Share #200 Napisano Oktobar 5, 2015 Leonardo je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Oktobar 5, 2015 Share #201 Napisano Oktobar 5, 2015 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
John Coltrane Napisano Oktobar 5, 2015 Share #202 Napisano Oktobar 5, 2015 Kad smo već kod italijana štto se meni sviđa ovi moped čik pogodi koji Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 5, 2015 Share #203 Napisano Oktobar 5, 2015 i tata bi sine .......... tu vespu Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 9, 2015 Share #204 Napisano Oktobar 9, 2015 eto mu ga na.........bavih V35 II (tako se vodi u saobracajnoj , ali nisam sasvim siguran u to , treba da desifrujem po broju rama i motora) , da se nadje za garazno uzivanje tokom zime a posle toga i nastavi kako treba . Slike (iz oglasa) prilozene , u planu je prvenstveno produzenje zadnje viljuske (i kardana) za kojih 200mm , kantilever ogibljenje , max. spustanje sedista , prebacivanje fuzastera i noznih komandi napred , eventualno blaga promena ugla prednje viljuske sredjivanje svih sitnica i farbanje limarije obavezno ...... za ram cemo videti sta i koliko , vrlo verovatno i to celo izmerena kompresija na oba cilindra ( blago ugrejan , oko 500m voznje) podjednaka , mrvu preko 8 bara ; hm....... od delova mi treba pinjon brzinomera ..... a ako neko ima izduvne grane ( da imam backup , u planu je zajednicki prigusni lonac izmedju tocka i kartera , te prigusni top na izlazu) neka se slobodno javi Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 9, 2015 Share #205 Napisano Oktobar 9, 2015 sam vam rekao da imam utisak da su Talijani mali ljudi ? pokusavam da zamislim Miku na ovom mopedu .......... ej, kad je i meni malecak i moci cu da sednem na njega tek posle prepravke ....... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
davor Napisano Oktobar 9, 2015 Share #206 Napisano Oktobar 9, 2015 http://m.youtube.com/watch?v=5lHu7NK4Ofg Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Oktobar 9, 2015 Autor Share #207 Napisano Oktobar 9, 2015 Aco Pre svega cestitam ti na moto-prinovi ! U sreci i zdravlju da ga vozis ! ------------------------------------------------------------------- Za pinion obrtomera pogledaj da ne pasuje slucajno od raznihTomosa AT/BT modela , jer su oni ugradjivali dosta Italijanske armature tipa , Grimeca , Marzocchi .... ,a sto i V35 nosi . Dosta je to radikalan zahvat produzavati kardan i zadnju klakcalicu kao i dirati ugao ( predtrag) prednje viljuske ! , licno se ne bih zurio sa time . Farbanje svakako DA , recimo ja bih licno isao da ram bude jarko Ferari crvene ili pak zlatne boje , ostala limarija mozda metalik svetlo kafene boje , kao stari Kawa Z1-900 . Za originalne izduve cu da pojurim kod jednog lika u PA koji mi je pre par godina nudio jednog V35 divljaka , nista ne obecavam ali cu da proverim sta ima . I pitanje : Jesi merio kompresiju sa skroz otvorenim gasom i obe svecice skinute ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 9, 2015 Share #208 Napisano Oktobar 9, 2015 pinon proverim ...... dobra ideja , cim saznam nekako prenosni odnos originala zahvat radikalan ili ne , imam ja ipak ponesto iskustva sa mehanikom , a bogami i svojih ljudi koji su u zivotu radili mnogo odgovornije i komplikovanije stvari od navedenog na potezu od 100m (moja garaza - prijateljeva radionica, radionica drugog prijatelja) - 3 struga , dve glodalice , 5 stubnih busilica , 8 aparata za varenje orignalni izduvi - da ponovim - lonci me ne ineresuju , samo grane kompresija merena bez obe svecice , poluugrejan, gas do daske, verglanje ~5sec ; kazaljka smirena na kraju merenja navodno karike na njemu presle 1500-tinak km , ostalo dobro Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Oktobar 9, 2015 Autor Share #209 Napisano Oktobar 9, 2015 1500Km i nije bas neka kilometraza da nove karike 100% legnu , a i motor mora biti dobro ugrejan pri merenju . Ako je skoro nesto radjeno ipak proveri i zazore ventila jer direktno imaju uticaja na izmerenu efektivnu kompresiju ,( klip nateran u gornju mrtvu tacku (palenje) , oba ventila da su na sicevima zatvorena , and check ) . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 9, 2015 Share #210 Napisano Oktobar 9, 2015 hvala na savetima mislim da je prosao inicijalni test ..... masinom cu se baviti na prolece (do tad ce se uzeti i Gotronic paljenje i ultrazvukovati karbovi) , tek kad sredim sve ostalo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Oktobar 17, 2015 Share #211 Napisano Oktobar 17, 2015 jao što je knjigaaa da se upišaš od smeja na naslov Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 17, 2015 Share #212 Napisano Oktobar 17, 2015 pih cudna mi cuda http://www.zenmod.in.rs/oldblog/an-inquiry-into-values-zen-and-the-art-of-motorcycle-maintenance/ Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
peter 71 Napisano Oktobar 20, 2015 Share #213 Napisano Oktobar 20, 2015 Sad tek videh.Nek je sa srecom i puno bezbednih kilometara. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Oktobar 20, 2015 Share #214 Napisano Oktobar 20, 2015 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
prophet Napisano Oktobar 26, 2015 Share #215 Napisano Oktobar 26, 2015 Kako bih ja ovo provozao: Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
peter 71 Napisano Oktobar 26, 2015 Share #216 Napisano Oktobar 26, 2015 Samo pun gas ! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
prophet Napisano Oktobar 26, 2015 Share #217 Napisano Oktobar 26, 2015 Šalu na stranu, oduvek su mi se dopadale ove Laverda-e Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Oktobar 26, 2015 Share #218 Napisano Oktobar 26, 2015 Šalu na stranu, oduvek su mi se dopadale ove Laverda-e ali za voznju su kante. ja umal da se zajebem da kupim Laverdu 1200 J. sva sreca, pa nisam. za iste pare kupio 100-struko bolji motor. em japanac, em uljara. bolje nema. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
peter 71 Napisano Oktobar 27, 2015 Share #219 Napisano Oktobar 27, 2015 Sta vozis druze Staljine ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Oktobar 27, 2015 Share #220 Napisano Oktobar 27, 2015 Traktor ! nikad od najboljih segmenata nije složen lošiji motor točak Koni, marcoki , brembo oz .... ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah