Jump to content

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema


BANAT

Preporučeni Komentari

danas sam posle stelovanja resio da malo stisnem

 

motorin. isao malo do Vidikovca pa kod drugara u Rakovicu.

 

kad sam se vracao, reko da malo stisnem uzbrdo ka Meku, cisto

 

da vidim sta i kako. dole od Champion-a pa do Mek-a jedva da sam

 

napunio trecu. ide kao nevreme, sto bi rekli, ali mislim da moze jos bolje.

 

sa svojih 70 KS i 80 KG opterecenja bas ide. ovih dana ce ponovo da se

 

steluju karburatori pa ce nadjemo neko jace opterecenje, verovatno uz

 

Kosutnjak. danas mi nije bilo usput.

 

:drinking-2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 3 nedelje kasnije...

pajz ovo - oglas na polovniautomobili

 

Virago 535 sa AME vilama ( aftermarket shit)

 

pogledati sliku , razmisliti o geometriji

 

jebo te , trebalo bi ubiti onoga ko proizvodi i prodaje taj samoubilacki  shit

 

mada , ko to namontira , nije ni zasluzio nista bolje

post-2-0-52962800-1437921766_thumb.jpg

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pajz ovo - oglas na polovniautomobili

 

Virago 535 sa AME vilama ( aftermarket shit)

 

pogledati sliku , razmisliti o geometriji

 

jebo te , trebalo bi ubiti onoga ko proizvodi i prodaje taj samoubilacki  shit

 

mada , ko to namontira , nije ni zasluzio nista bolje

mislis na nosac vila ? Ako je firmiran, verovatno je atestiran na opterecenja, a ako je domaca karabudzevina...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

mislis na nosac vila ? Ako je firmiran, verovatno je atestiran na opterecenja, a ako je domaca karabudzevina...

 

 

rekoh - geometrija

 

ovo ošija kao kosa , i to ona loša , nikako ona iz Mrkonjić grada

 

ako nije jasno , oogle za front fork trail

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

zaboravi da postavim slike.

 

montirao turn-out rear silencers-e.

 

zvuk podseca na moto guzzi, ali samo do oko 3.000.

 

preko 3.000 - 3500 je druga pesma.

 

tu je i slika pomocnika :)

 

bez nje nista :)

 

 

na prvoj slici je mocno (pre secenja) ............ samo jos heder fali

 

:rofl:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 1 month later...

ima li ko info za kakvog Guzzi Falkonca (na prodaj) .......... a mozda i samo masinu ?

 

preferiram drljavo i zapusteno , sa korektnom masinom .......... bez da je nesto puno prepravljano

 

bem ti , pobeze jedan u Cacku , taman kakav treba , za 700 keka .........

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

naci Gucija povoljno je ravno naucnoj fantastici.

ljudi ga cene, nije da ne vredi, ali ne vredi bas u oblake.

ja sam hteo da kupim Gucija ili BMW-a, ali kad sam video

koliko ga zaguljuju sa cenama, odustao sam.

sad imam vintage look, military bobber, oldtimer je posto je 1981, 

a sto se tice startnosti i brzine, za vecinu old school motora je

mecava. srazmerno tome i trosi. tome treba dodati da imam i

skoro 100% otvorene izduve (turn out rear silencers) koji uticu

na potrosnju do jajca. ali nema ljubavi bez bola.

 

skoro me ponese zar da uzmem Virago 535 ili Shadow 500 ali sam

odustao jer je Virago racku od motora (jebu ga namotaji i frajlauf) a

Shadow njega jebe krstenica i ima vodeno hladjenje, a ja necu vodeno hladjenje.

ostade pri svome.

 

kad se bude zavrsila sezona (a nece bas skoro), bice promena izgleda.

nece vise biti military boja, bice crna mat, idu wrap trake na izduve i naravno

beli prstenovi gume.

 

e sad, jebes ga, nije V2 vec linijski cetvrtak sto me ne sekira preterano. bitno je da ide

lepo i da svaki put kad sednem da se provozam - uzivam. a to je i poenta.

71 KS a olaksan, nosi mojih 80 Kg bez ikakvog napora.

 

:drinking-2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

ima li ko info za kakvog Guzzi Falkonca (na prodaj) .......... a mozda i samo masinu ?

 

preferiram drljavo i zapusteno , sa korektnom masinom .......... bez da je nesto puno prepravljano

 

bem ti , pobeze jedan u Cacku , taman kakav treba , za 700 keka .........

 

 Druze 

 

Ako je to bio ovaj Falkonac iz Cacka http://www.kupujemprodajem.com/Moto-Guzzi-FALCONE-25447153-oglas.htm?filter_id=1027

 

rekao bih da Nisi Nista Znacajno propustio ,

po mom misljenju to je samo jos jedan mnogo star i izraubovan motorbecikli , dobar za delove i nista vise .

 

Edit ,

 

licno meni bi vise odgovarao ovaj V35 , pod uslovom da je sve OK kod njega http://www.kupujemprodajem.com/oglasi.php?action=photo&oglas_id=25082493&data[photo_num]=3

jer potice od novije Guzzi generacije , i koliko sam jednom imao prilike da vidim jedan primerak Italiani  zaista nisu sparali na kvalitetu materijala kao i na finalnoj obradi .

 

Edit` ,

 

ovome V35 fale originalni Lafranconi izduvi sve zajedno sa kompenzacionom izduvnom komorom ispod menjaca , kao i sportska guvernala , vise da lici na nekog caffe - racera . 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

hvala momcovi na komentarima ........

 

sve kontam sto rekoste ...... i sve ima svoje za i kontra

 

generalno , Falcone vs. V35

 

Falcone - jedan cilindar , sporoobrtni , nema lanac u razvodu , par stotina hiljada km bez problema , lanac do tocka tako da se lako moze produziti zadnjica , potrosnja i min 3L ako se odradi elektronsko paljenje....... sve su to plusevi kod mene

 

V35 - nabrojacu samo minuse - kardan (koji generalno jeste plus) otezava produzenje zadnje viljuske , razvod lancem , potrosnja bar 0.5L veca i sa elektronskim paljenjem,masina bas i nije agrikulturna kao kod Falkonca (citaj-kompleksnija)

 

kuj bi ga znao , taj V35 u Su (pricao sa covekom juce/prekjuce) zvuci primamljivo .......

 

ajd ti budi pametan - vrabac u ruci ili goluba cekati i na granu da sleti .....

 

mada , dok ne udomim M2 .......... nece biti nista ni od jednog ni od drugog :smesna:

 

edit ........ mada bi za neke sulude planove i solo masina od Falcona bila interesantna ........

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  Druze 

 

Izvini za nastavak price oko Falkonac vs V35 , ali ...

 

-Sve sto si rekao stoji za Falkonca ,

osim da ako ga nadjes u originalnom stanju sa sto je moguce manjom kilometrazom prvo sto bi trebao jeste da izbacis serijsku Dinamu i ubacis Alternator , Dinama kao takva je debelo prevazidjena masina , dok Alternatora imas kamaru vrsta koje lakocom mogu da se ubace u originalne nosace , mislim da sam na Falkoncima vidjao ubacene Iskra alternatore od Fice ili pak Keca .

 

- Smatram da cisto elektronsko palenje za Falkonca nije potrebno jer je sporohodan , recimo da moze da ostane sklop originalnih platina sve zajedno sa originalnim mehanickim regulatorom dinamicke tacke predpaljenja  , ali da sto je moguce jednostavnija elektronika okida neku mocnu tranzistorsku bo(m)binu gonjena impulsima iz platinjaka.

 

- H4 svetlo da ide napred pod obavezno ! 

 

- Falkonac jeste pravi Thumper , dok V35 to vec nije .

 

Sad sta vise volis , ako si za Thumpera onda sacekaj nekog pristojnog Falkonca , ako si za caffe-racera onda V35 . 

 

 

 i sta ti je to M2 ? , neka Yamaha iz M serije racing motorbike ?   :buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...