Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano

Sve čovek u pravu

Najjače mi ovo za features, kao ti si kupio auto, on ima full opremu, ali da bi "otkljjučao" recimo automatsku klimu ili adaptivni tempomat, ti se SUBSCRIBE-uješ na to tipa 39$ mesečno plaćaš pretplatu jbt na opremu i onda ti ona otključana :Dizzy:

 

Lepo mi dođe da uzmem ovo

WWW.POLOVNIAUTOMOBILI.COM

Mercedes Benz E 124 2.3 Redni, 1988. godište, Limuzina, Benzin + Gas (TNG) 2280 cm3, vozilo prešlo 227000 km, Vršac. Putnička vozila - Polovni Automobili

Uložim sredim i da imam da se vozam dobro vrlo prijatno, vrlo polako i oslobođeno :) 

Napisano

Ako nas zapadnjaci uskoro opet osinu sankcijama na naftu ja se vracam na mog starog Golf-1, 1,6D iz 1980 , pogotovu sto za njega imam u rezervi i oko 600Kg raznih rezervnih delova .:shinymj5:

Napisano

Rekao sam sebi da ću, dok ih bude na tržištu s dovoljno malo kilometara, sebi tražiti automobile modelskih godina do 2010.
Može biti noviji, ali modelska godina do 2010.
Već iza toga sve više i više autoindustrija postaje nalik mobilnoj industriji.
Moje potrebe nisu u skladu s onim što danas industrija forsira, a to su uglavnom gradske vožnje.
Dva puta mjesečno idem iz okolice Beča u Zapadnu Slavoniju i ne želim ni misliti gdje ću puniti baterije, niti želim dangubiti na planiranje.
Dizel, spec snaga ca 100 ks po toni, bluetooth za Spotify s mobitela i (adaptivni)tempomat su moji trenutni zahtjevi. (EDIT: dodajmo još klimu i ksenon, pa smo ispunili temeljne uvjete)
Kad budem išao u penziju....tko zna.
Jaguar X100? 
Onako za dedeka. :D 

(U stvarnosti će vjerojatno biti ono što se zatekne u tom trenutku jer ću biti prelijen tražiti i kupovati mačka u vreći) 

Napisano

Jednom reče Jeremy Clarkson, i to poodavno sam čitao:

"Every car made after 2008 is crap" (pri tome misli naravno na modelsku godinu)

 

A ima  i novije čak, naravno sve je gora situacija:

WWW.AUTOEVOLUTION.COM

jeremy-clarkson-and-i-share-a-bad-feelin

 

PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh! :) 

Napisano
pre 1 sat, Aleks reče

PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh! :)



Isto.
Imam na jednom autu adaptivni, a na drugom običan.
Oba imaju svoje prednosti kad se na njih nauči.
Adaptivni mi dobro dođe kad pokraj Graza vozim kroz tzv IG-L (posebno ograničenje brzine zbog kakvoće zraka), pa smo svi unutar dva km/h.
Tu mi adaptivni T. dođe kao odmor.
Također u jakoj magli, odnosno kad nenadano uletiš u "zid" od magle.
Ako ja ne vidim, on "vidi" onaj kombi sa zamazanim štop svjetlima što na desnoj traci zbog magle vozi 60 km/ iako su svi drugi između 80 i 100.

  • 1 month later...
Napisano (izmenjeno)

Evo sad malo citam po forumu, vidim da je zen mod i jos dosta vas imalo keca. Ja sam takodje vlasnik jedne yugo skale 55 iz 1998

Odradio mu prednji trap komplet, utegao ga po ostalim pitanjima ali me muci lenj motor.

Nikako mi nije jasno sto jako sporo ubrzava, bregasta je mijenjana prosle godine i ventili ustelovani. Karburator ipm, membrana nova stavljena. Mjenjac je petostepeni i brzina ne prelazi 125kmh i to dok navuce. Auto je ovako za svaki dan nije nista friziran il tako sta.

Nije bas idealno mjesto da pitam al mozda neko odavde ima iskustva u vezi toga pa da znam sta mi je ciniti

Izmenjeno od Bogdan08
Napisano
1 hour ago, Bogdan08 said:

Evo sad malo citam po forumu, vidim da je zen mod i jos dosta vas imalo keca. Ja sam takodje vlasnik jedne yugo skale 55 iz 1998

Odradio mu prednji trap komplet, utegao ga po ostalim pitanjima ali me muci lenj motor.

Nikako mi nije jasno sto jako sporo ubrzava, bregasta je mijenjana prosle godine i ventili ustelovani. Karburator ipm, membrana nova stavljena. Mjenjac je petostepeni i brzina ne prelazi 125kmh i to dok navuce. Auto je ovako za svaki dan nije nista friziran il tako sta.

Nije bas idealno mjesto da pitam al mozda neko odavde ima iskustva u vezi toga pa da znam sta mi je ciniti

Koliko je presao? Kad pocne da "duva" a to kod 101 moze biti i na 80k km, onda...pa generalka...

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...