Jump to content

Preporuka za pojačalo


miske6

Preporučeni Komentari

Pozdrav. Zanima me mišljenje iskusnijih ljudi o tome koje pojacalo da kupim a da ne pogrešim. Pronasao sam dve rucno pravljene zvučne kutije sa zvučnicima iz EI.

Niskotonac- AZ881/90/B8 (60w, 8 oma)

Visokotonac- AZSK-25/8 (40w, 8 oma)

Zvučnici su koliko se sećam nekada radili na nekom razglasnom pojačalu, ali to je na smeću još odavno tako da se ne sećam šta je bilo u pitanju. Ako neko ima neki predlog hvala unapred.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 2 časa, Dumus reče

Ako uspes da nadjes , apsolutni BestBuy. Nije ni nesto skup oko 200 - 300 evrica.

 

MarantzPm66seKiSignature.thumb.jpg.e1b8da67fdfe812b40f7e2ff7f9e53ae.jpg

Marantz PM66SE Ki Signature

Nisam naglasio da je mi je budzet oko 100-150 e, a s'obzirom na to da sam amater oko ovih stvari mislim da je 300e previse.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pa cene su nenormalne - gledam ova pojacala sto prodaju za 100 Eu - realna vrednost ne bi trebala da bude vise od 50 do 75 Eu za jako dobro ocuvano - sve kraj 70-ih i ceo niz iz 80-ih godina.

Jedino sto bih sebi kupio je Pioneer 5500 crknut da iskoristim kutiju jer mi se svidja.

Bilo koji od tih komada po kupovini bi trebalo nositi odmah u servis na pranje, pregled, podesavanje izlaza itd i to ako serviser posteno uradi ima da kosta bar 50 Eu.

Ono sto su nekad bili osrednji modeli izgledaju kao da su noseni na 1,001 nocnu zurku Seherezade.

Sto bi Zemunci rekli "zhasu, Gospodjo, zhasu".

 

Onaj Panasonic koriste neki momci za aktivnu amplifikaciju sto je malo drugacija prica - ko zna kako svira kao hi-fi pojacalo, mozda ok.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pajz vako, kontam da su šanse da će se zahebati sa (uglavnom) kršom starim 20+ godina sa KP mnogo veće nego sa vanzemaljcem. Uključiš u struju i u zvučnjake i gassss, nema osvezavanja, rasušenih elektrolita, krckavih potenciometara, pucanja na paljenju i gašenju, imaš mali lep daljinac