Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 11/04/23 u svim oblastima

  1. ne rekoh da je valjalo al da je vozilo naciju, jeste msm, ne valja neke stvari gledati samo danasnjim ocima, valja ukombinovati i ondasnje a sta se moglo napraviti - iz ciste ljubavi ........ ko nije probao, a znam da na forumu ima ljudova koji se veoma ozbiljno bave motorikom, ne zna koji je to osecaj kad roknes po gasu a otvori se grotlo, glasnije od auspuha......... kec, a znao je da skripi u trecoj .... go figure nekad sam bio silan dasa, a sad vozim Punto Classic
    5 poena
  2. Poslednji karburator sam imao na Kecu. Posle toga nisam imao nikakve kaburatore. A jeste izduvna cev bila sivkasta na Kecu kad je sve bilo kako treba. Ako nije bilo tako, postojao je neki problem.
    2 poena
  3. Vix

    Udrobljena automobilska tema.

    Meni je detinjstvo proslo u zutom kecu, (Confort iz 1979 te godine) i naravno puno lepih uspomena iz putovnja po bivsoj Jugi a i dalje... Tako da ne mogu objektivno da gledam na taj auto Ali ipak mislim da je taj iz '79 te bio bolji nego onaj bordo iz 'te 89. Secam se da se pokvario prvog dana kad ga je cale doterao. Sitnica, ipak je i on dobro sluzio. Par godina se vozila Florida, 1.4 sa karburatorom valjda (70 ks?) kad je sve valjalo cinila mi se super auto, ali toliko su cesto otkazivale kojekakve sitnice da nam se na kraju auto smucio (Tipa, propadne pedala gasa, polomi se brava, olabavi kais alternatora te auto ostane bez struje na putu itd...)
    1 poen
  4. Kad se samo setim koliko je odlicnih ali jednostavnih karburatora od Z101 ugradjeno u Golf-1 benzince umesto originalnih i odvratno komplikovanih cini mi se Veber karburatora ,ali je morala da se pravi prilagodna prirubnica izmedju usisne grane Golfa i novog Z101 karburatora , kada se to uklopilo dobro Golf bi proradio zaista kako treba , drzao je ler odlicno , primao gas ko lud , isao ko zvrk , i sto je najvaznije padala bi i prosecna potrosnja goriva , sve se to moglo videti na izlazu iz auspusne cevi koja je nakon promene karba postajala suva i cementne boje umesto ranije crnog i masnog ko da je motor dvotaktas , ponekad sam rasturao te Z101 karbove radi ciscenja i podesavanja i uvek sam nailazio na pojedina sitna ali genijalna resenja u njima koja ih je cinila tako dobrim .
    1 poen
  5. Zen Mod

    Udrobljena automobilska tema.

    danasnji kec nego, kad ce menjas Leach? to mu dodje ko danas keca da vozis .... i to ne iz ljubavi kao auto za vikend uzivanciju, nego 'nako
    1 poen
  6. ja kao ponosni vlasnik Zastave samo da dodam da je u danasnje vreme skoro ravno naucnoj fantastici naci delove a da valjaju. sitnnije i manje vaznije dzigerice i djene djene, ali bitnije tipa oscilirajuca ramena, homokineticki ...
    1 poen
  7. https://www.diyaudio.com/community/threads/x150-5-testing-and-planning-for-the-future.395007/page-2 Yes, Bias points A B on input boards. Room @ 25 deg C. Dialed it back a bit to 125 mv for each quadrant. Then, tested voltage drops across 0R47 n channel source resistors for the 2 quadrants accessible without tilting the heatsinks. In Theory should be close to 62.5 mv right? Left Channel A Quadrant front to rear 58,65,57,68,59,65,56,68,64,67 (mv) Right Channel B Quadrant 69,64,72,66,73,65,75,70,74,67 (mv). Definitely greater than 10% drift..... Looks like I'll be pulling the output boards, replacing resistors and testing mosfets. Upside is better sound when fixed! Kako original pass amp izgleda sa tranz i njihovo uparivanje. 🤗
    1 poen
  8. A onda su došle 90-te
    1 poen
  9. Za uzivanje u putesestvijama ovih nasih momaka ...
    1 poen
×
×
  • Kreiraj novo...