Jump to content

Nisam mogao da odolim!


Preporučeni Komentari

Da, zaista nisam mogao da odolim da ne probam ova dva vremesna starca. I kao sto narod kaze " Nema udarca bez starca" rade bez ikakvog osvezavanja za medalju. Na pioneer-u promenjena samo 4 osiguraca.

 

post-1245-0-56979800-1436036091_thumb.jp       post-1245-0-25273800-1436036125_thumb.jp

 

post-1245-0-90695800-1436036188_thumb.jp       post-1245-0-76970500-1436036325_thumb.jp

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma puckica je, daj malo podataka ako imas i na cemu svira.

 

Ja nisam kolekcionar starina, ali cini se da radi Mitketov sindrom, U plakarima cuce jos: Luxman L 120 A (nazalost prestao da radi a zao mi da ga bacim), Gold Star 754, Denon PMA 920, Harman Kardon 430.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma puckica je, daj malo podataka ako imas i na cemu svira.

 

Ja nisam kolekcionar starina, ali cini se da radi Mitketov sindrom, U plakarima cuce jos: Luxman L 120 A (nazalost prestao da radi a zao mi da ga bacim), Gold Star 754, Denon PMA 920, Harman Kardon 430.

Ja sam juce naleteo na nju kod nekih drugara sto donose robu od preko,na netu ima samo da je 55 vati na 8 oma.Toshiba sa-750.

Nisam je gasio od juce,pa ili ce da se zapali,ili radi u ,,A.. klasi :) VIdim da se greje solidno,ali je sve vreme ista toplota.Toliko slatkog tona skoro nisam cuo iz skupljih stvari koje imam.U zvuku nemam problem,ali se plasim sto je tolika radna temperatura,da li ta toplota moze da bude i kad su elektroliti stari?Na zuji nista na prazno ili tako slicno?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mozda mu je to normalna radna temperatura, ipak ne ostavljaj ga da radi a da nisi u blizini. Moj Sansui AU 4900 je mirisao cudno kad sam ga ukljucio, posle detaljnog usisavanja i par sati rada sve je ok. Verovatno su dugo stojali bez ukljucivanja.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja sam juce naleteo na nju kod nekih drugara sto donose robu od preko,na netu ima samo da je 55 vati na 8 oma.Toshiba sa-750.

Nisam je gasio od juce,pa ili ce da se zapali,ili radi u ,,A.. klasi :) VIdim da se greje solidno,ali je sve vreme ista toplota.Toliko slatkog tona skoro nisam cuo iz skupljih stvari koje imam.U zvuku nemam problem,ali se plasim sto je tolika radna temperatura,da li ta toplota moze da bude i kad su elektroliti stari?Na zuji nista na prazno ili tako slicno?

 

To ne treba da te čudi - ko će bolje da ti odradi izlazni stepen od ljudi koji su napravili te tranzistore? Uvek ima ona stara - sve što znamo o njima smo naučili od Toshibe, ali nam Toshiba nije rekla svaešto ona zna o njima. Ista stvar kao i kod starih Philips CD čitača.

 

A ako hoćeš još bolje, naprosto zameni glavne elektrolite nekim novim i većim, još više ćeš stabilizovati napajanje.

 

Ja čuvam jedan Toshiba SB-45 integralac baš zato što je bio jeftin i kada je bio nov, a uvek je svirao daleko bolje nego što bi iko od njega očekivao. Mene je koštao kapitalnih €20. To je otprilike generacija tvog risivera, plus-minus koja godina.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

To ne treba da te čudi - ko će bolje da ti odradi izlazni stepen od ljudi koji su napravili te tranzistore?

jel to znaci da ce michelin goodyear, dunlop... napraviti bolji auto na putu od mercedesa, bmw-a, audi-ja...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

jel to znaci da ce michelin goodyear, dunlop... napraviti bolji auto na putu od mercedesa, bmw-a, audi-ja...

 

Naravno da neće, ali bih smeo da se kladim da bi s postojećim modelima izvukli iz njih bolje performanse od onih koji su ih napravili sa istim tim gumama. Kao stari korisnik Michelin guma na svim vozilima koja sam ikada imao mogu da potvrdim da sam dobijao više od njihovih guma nego od mnogih drugih. Mada, moarm priznati da su mi i Continental gume odlično radile, samo su bile bitno glasnije od Michelin-a.

 

Ono što se često previđa jeste prosta činjenica da dosta proizvoda u stvarnosti često ima ugrađeno podosta rezerve u odnosu na deklaraciju, iako naravno ima i obrnutih slučajeva, da je nešto bolje na reklami nego u stvarnosti.

 

U slučaju proizvođača automobila, oni sarađuju sa dosta proizvođača guma, moraju jer im često zatreba količina koju neki od njih ne mogu da isporuče u datom roku. MB na primer koristi gume za iste modele od Michelin-a, Continental-a, a viđao sam i Pirelli gume gume fabrički ontirane na MB vozila. Ista stvar je i sa svima drugima, sem sa korejskim vozilima, oni za prvu montažu obavezno koriste korejske gume, mahom Kumho. Tu je u svoje vreme odstupao samo Daewoo, kada sam kupio NUbioru 2003. godine imala je montirane poljske Kormoran gume, jer je bila sastavljena u Poljskim pogonima te firme. I Chevrolet Cruze koga sada vozim, napravljen u Koreji, takođe je opremljen Kumho gumama, koje nisu loše, ali im mokar kolovoz baš i ne prija, pa me teraju da na mokrom dobro usporim ako neću da dobijem aquaplaning. Drugar mi reče da isti model sastavljen u Australiji (kao Holden Cruze) serijski ima Bridgestone gume. Znam da i neki nemački prodavci menjaju fabričke gume pre prodaje, jer kažu da to tržište traži, Nemac veruje samo Nemcu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Naravno da neće, ali bih smeo da se kladim da bi s postojećim modelima izvukli iz njih bolje performanse od onih koji su ih napravili sa istim tim gumama. Kao stari korisnik Michelin guma na svim vozilima koja sam ikada imao mogu da potvrdim da sam dobijao više od njihovih guma nego od mnogih drugih. Mada, moarm priznati da su mi i Continental gume odlično radile, samo su bile bitno glasnije od Michelin-a.

 

Ono što se često previđa jeste prosta činjenica da dosta proizvoda u stvarnosti često ima ugrađeno podosta rezerve u odnosu na deklaraciju, iako naravno ima i obrnutih slučajeva, da je nešto bolje na reklami nego u stvarnosti.

 

U slučaju proizvođača automobila, oni sarađuju sa dosta proizvođača guma, moraju jer im često zatreba količina koju neki od njih ne mogu da isporuče u datom roku. MB na primer koristi gume za iste modele od Michelin-a, Continental-a, a viđao sam i Pirelli gume gume fabrički ontirane na MB vozila. Ista stvar je i sa svima drugima, sem sa korejskim vozilima, oni za prvu montažu obavezno koriste korejske gume, mahom Kumho. Tu je u svoje vreme odstupao samo Daewoo, kada sam kupio NUbioru 2003. godine imala je montirane poljske Kormoran gume, jer je bila sastavljena u Poljskim pogonima te firme. I Chevrolet Cruze koga sada vozim, napravljen u Koreji, takođe je opremljen Kumho gumama, koje nisu loše, ali im mokar kolovoz baš i ne prija, pa me teraju da na mokrom dobro usporim ako neću da dobijem aquaplaning. Drugar mi reče da isti model sastavljen u Australiji (kao Holden Cruze) serijski ima Bridgestone gume. Znam da i neki nemački prodavci menjaju fabričke gume pre prodaje, jer kažu da to tržište traži, Nemac veruje samo Nemcu.

 

LOL koreanci isporučuju samo sa korejskim gumama? Nije da sad branim koreanske aute jer i sam posedujem jedan ali baki sine ja sam ga kupio novog i zamisli bili na njemu mišelinke pilot sport 2...   tako da baš i nisi u pravu.

Drugo mišelin jeste dobar no moje iskustvo je da su goodyear superiorne za suvo vreme, za kišu ne znam jer tada samo vozio ženin auto sa

nekim barumkama no i kad je sneg i led taj auto nikad  ne sklizne sa puta zbog elektronike.

 

Goodyear ima "topli slatki vintage zvuk i miris"  :wink2:  Nisam mogao da odolim  :buehehe: 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Postoji mnog mišljenja zašto stariji uređai zvuče nekako toplije i prijatinije od savremenih. Na prvi pogled, to u najmanju ruku čudno, jer danas se o tim kolima zna mnogo više engo onda, i danas imamo daleko savremenije i objektivno kvalittenije delove nego oni iz onog doba.

 

Moje mišljenje se vrti oko tehnologije projektovanja onda i sada. Onda su trazistori bili skupi, pa se jako pazilo šta se uzima i gde se stavlja, a pošto nije bilo simulatora, sve to se radilo sa živim modelima i obiljem klasične merne opreme i mnogo više slušanja uživo nego danas. Danas, ja verujem (ispravno ili pogrešno) da se vreme razvoja modela na osnovu koga se posle prave serije drastično skratilo jer to je skupa rabota, treba da vam tehničaki, inženjeri i ko zna ko još čuče u gluvim sobama i slušanu "n" verzija da bi se našla ona najbolja. Takve pare malo ko hoće danas da izdvoji u te svrhe.

 

Drugi razlog je upravo razvoj tehnologije. Sve više se ide na robotizovanu proizvodnju, a njoj gode mali SMT delovi, jer je tako najefikasnija. Lično verujem da onaj mikro otpornik sa 0,1W  teško da može da drži korak sa klasičnim 0.25W otpornikom.Termički sasvim sigurno ne može, o realno raspoloživim disipacijama da i ne govorim.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nankang je zakon! :D

Mrcelavi, čestitam na ubodu! Ima, bez sumnje, pravih bisera među starim pojačalima. Dosta mi je o tome i Vlad Tepeš pričao.
:cheers:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

LOL koreanci isporučuju samo sa korejskim gumama? Nije da sad branim koreanske aute jer i sam posedujem jedan ali baki sine ja sam ga kupio novog i zamisli bili na njemu mišelinke pilot sport 2...   tako da baš i nisi u pravu.

Drugo mišelin jeste dobar no moje iskustvo je da su goodyear superiorne za suvo vreme, za kišu ne znam jer tada samo vozio ženin auto sa

nekim barumkama no i kad je sneg i led taj auto nikad  ne sklizne sa puta zbog elektronike.

 

Goodyear ima "topli slatki vintage zvuk i miris"  :wink2:  Nisam mogao da odolim  :buehehe: 

 E pa "baki sine", upravo se u Nemačkoj i Francuskoj originale gume zamenjuju dobro poznatim modelima strogo evropske proizvodnje. Nemac dobro zna ko su Michelin ili Continental u svim testovima čita kako su gume tih proizvođača redvno na prva tri mesta na testu, a često i na prvim mestoma, dok su Kumho gume uvek negde blizu kraka spisak. Ko ne veruje, neka pogleda sve starije testove guma u recimo "Auto, motor & sport".

 

U tim istim časopisima češ naći da Goodyear gume redono sede negde na sredini tabele.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 E pa "baki sine", upravo se u Nemačkoj i Francuskoj originale gume zamenjuju dobro poznatim modelima strogo evropske proizvodnje. Nemac dobro zna ko su Michelin ili Continental u svim testovima čita kako su gume tih proizvođača redvno na prva tri mesta na testu, a često i na prvim mestoma, dok su Kumho gume uvek negde blizu kraka spisak. Ko ne veruje, neka pogleda sve starije testove guma u recimo "Auto, motor & sport".

 

U tim istim časopisima češ naći da Goodyear gume redono sede negde na sredini tabele.

 

LOL baki  :buehehe:

nisam kupio auto u nemačkoj (u njemackoj živim tek godinu dana) već u Subotici 2005te u prodavnici za dinare...

drugo lepo sam ti napisao da su mišelin dobre ali sam posle njih imao Flaken i na kraju Goodyear a ja ne vozim ko žena, većina ljudi nije nikad stisnuo

gas do daske a kamoli to uradio u krivinama, zato kažem iz prve ruke mišelin jeste dobar ali nije najbolji...    ni ženina mečka nije došla sa mišelinkama  :nonono: pusti ti časopise ili hoćeš reći da čitaš stereoplej, hifi i ostale? Ne verujem...

 

Ovo je slično kao u audiju, tolko godina se baviš sa hajfijom a živiš celo vreme u zabludi  :unbelieveble: (ne mislim sad konkretno na tebe DVV već na sve audiofile) jer je realnost ipak malo drugačija. 

Nisam mogao da odolim  :msn-rofl:

post-1515-0-02893100-1436096377_thumb.jp

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

jel to znaci da ce michelin goodyear, dunlop... napraviti bolji auto na putu od mercedesa, bmw-a, audi-ja...

Impuls, gde ga ubode za auto gume, nije mu potreban dodatni stimulans da zamara bespotrebnim komparacijama...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Mislim da nije prava usporedba. Tranzistori su zaslužni za stvaranje snage. U automobilu je to njegov agregat - motor. Pa je pravo pitanje je li npr. Wiesman napravio bolji automobil sa BMW-ovim motorom nego sam BMW. Također mu je malo pojačao napajanje zrakom i gorivom. :rofl:

Hajmo se vratiti na stara pojačala koja su oduševila pokretača teme. ;)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

mozda je odgovor na pitanje zasto volimo vintage zvuk 'peglanje'

 

manje se peglalo ranije, prodavao se zvuk a ne podaci iz broshura i marketing bookletsa,

isto tako PSU i podaci o potrosnji.

ne verujem u pojacalo na kojem pise da trosi 150W a daje snagu 2x75W, toga jednostavno ranije nije bilo

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

nista se nije promenilo

 

kao sto danas ima malo  pojacala koja imaju  dovoljno zivotan zvuk (osnovni uslov da ne zamara, ali potrebno jos mnooogio iznad toga) , tako je bilo i nekad

 

odnos komercijalnog djubreta prema vrednim primercima tesko da se promenio .......

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu

×
×
  • Kreiraj novo...