Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano

Sve čovek u pravu

Najjače mi ovo za features, kao ti si kupio auto, on ima full opremu, ali da bi "otkljjučao" recimo automatsku klimu ili adaptivni tempomat, ti se SUBSCRIBE-uješ na to tipa 39$ mesečno plaćaš pretplatu jbt na opremu i onda ti ona otključana :Dizzy:

 

Lepo mi dođe da uzmem ovo

WWW.POLOVNIAUTOMOBILI.COM

Mercedes Benz E 124 2.3 Redni, 1988. godište, Limuzina, Benzin + Gas (TNG) 2280 cm3, vozilo prešlo 227000 km, Vršac. Putnička vozila - Polovni Automobili

Uložim sredim i da imam da se vozam dobro vrlo prijatno, vrlo polako i oslobođeno :) 

Napisano

Ako nas zapadnjaci uskoro opet osinu sankcijama na naftu ja se vracam na mog starog Golf-1, 1,6D iz 1980 , pogotovu sto za njega imam u rezervi i oko 600Kg raznih rezervnih delova .:shinymj5:

Napisano

Rekao sam sebi da ću, dok ih bude na tržištu s dovoljno malo kilometara, sebi tražiti automobile modelskih godina do 2010.
Može biti noviji, ali modelska godina do 2010.
Već iza toga sve više i više autoindustrija postaje nalik mobilnoj industriji.
Moje potrebe nisu u skladu s onim što danas industrija forsira, a to su uglavnom gradske vožnje.
Dva puta mjesečno idem iz okolice Beča u Zapadnu Slavoniju i ne želim ni misliti gdje ću puniti baterije, niti želim dangubiti na planiranje.
Dizel, spec snaga ca 100 ks po toni, bluetooth za Spotify s mobitela i (adaptivni)tempomat su moji trenutni zahtjevi. (EDIT: dodajmo još klimu i ksenon, pa smo ispunili temeljne uvjete)
Kad budem išao u penziju....tko zna.
Jaguar X100? 
Onako za dedeka. :D 

(U stvarnosti će vjerojatno biti ono što se zatekne u tom trenutku jer ću biti prelijen tražiti i kupovati mačka u vreći) 

Napisano

Jednom reče Jeremy Clarkson, i to poodavno sam čitao:

"Every car made after 2008 is crap" (pri tome misli naravno na modelsku godinu)

 

A ima  i novije čak, naravno sve je gora situacija:

WWW.AUTOEVOLUTION.COM

jeremy-clarkson-and-i-share-a-bad-feelin

 

PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh! :) 

Napisano
pre 1 sat, Aleks reče

PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh! :)



Isto.
Imam na jednom autu adaptivni, a na drugom običan.
Oba imaju svoje prednosti kad se na njih nauči.
Adaptivni mi dobro dođe kad pokraj Graza vozim kroz tzv IG-L (posebno ograničenje brzine zbog kakvoće zraka), pa smo svi unutar dva km/h.
Tu mi adaptivni T. dođe kao odmor.
Također u jakoj magli, odnosno kad nenadano uletiš u "zid" od magle.
Ako ja ne vidim, on "vidi" onaj kombi sa zamazanim štop svjetlima što na desnoj traci zbog magle vozi 60 km/ iako su svi drugi između 80 i 100.

  • 1 month later...
Napisano (izmenjeno)

Evo sad malo citam po forumu, vidim da je zen mod i jos dosta vas imalo keca. Ja sam takodje vlasnik jedne yugo skale 55 iz 1998

Odradio mu prednji trap komplet, utegao ga po ostalim pitanjima ali me muci lenj motor.

Nikako mi nije jasno sto jako sporo ubrzava, bregasta je mijenjana prosle godine i ventili ustelovani. Karburator ipm, membrana nova stavljena. Mjenjac je petostepeni i brzina ne prelazi 125kmh i to dok navuce. Auto je ovako za svaki dan nije nista friziran il tako sta.

Nije bas idealno mjesto da pitam al mozda neko odavde ima iskustva u vezi toga pa da znam sta mi je ciniti

Izmenjeno od Bogdan08
Napisano
1 hour ago, Bogdan08 said:

Evo sad malo citam po forumu, vidim da je zen mod i jos dosta vas imalo keca. Ja sam takodje vlasnik jedne yugo skale 55 iz 1998

Odradio mu prednji trap komplet, utegao ga po ostalim pitanjima ali me muci lenj motor.

Nikako mi nije jasno sto jako sporo ubrzava, bregasta je mijenjana prosle godine i ventili ustelovani. Karburator ipm, membrana nova stavljena. Mjenjac je petostepeni i brzina ne prelazi 125kmh i to dok navuce. Auto je ovako za svaki dan nije nista friziran il tako sta.

Nije bas idealno mjesto da pitam al mozda neko odavde ima iskustva u vezi toga pa da znam sta mi je ciniti

Koliko je presao? Kad pocne da "duva" a to kod 101 moze biti i na 80k km, onda...pa generalka...

Napisano
1 hour ago, Vix said:

Koliko je presao? Kad pocne da "duva" a to kod 101 moze biti i na 80k km, onda...pa generalka...

Presao je oko 115k, iber je izvucen bio i kad je kupljen prije 6 godina, medjutim on kako je isao tad ide i sad.

Na iberu ide sad dok je hladnije bijela para. I mirisi gadno na sve moguce gasove

Napisano

na iberu duva pa duva, zato sluzi - da ne nastane pritisak u potkarteru; neki motori prave veci potkarter pritisak, neki manji ..... ali kod svih mora da postoji ventilacija

stari trik nakupaca, kad dodju da gledaju auto, pa ako je crevo na mestu na filteru - svice ga, stisne  na pa sekundi i onda kad pusti cuje se kompresija pffffffffff! i odmah ide komentar "u jebo te al je produvao!!!"

jednom kadsambijomalija moj zet prodavao auto a ja bio dezurni, dosli nakupci i odradili trik preda mnom, ja ih ispickarao iz dvorista odmah

 

ene, i vlaga je normalna, a dok se ne ugreje narocito

ali ne sme da bude uljnih para, jer to ukazuje na "produvane karike", sto moze biti i od karika a moze biti i od opste istrosenosti klipova i stublina

elem, logika stvari nije "sta nije u redu sa mojim autom"

prostim nizom pregleda se utvrdjuje i postize (ako je potrebna intervencija i ako je isplativa) da je u redu:
 

- kompresija
- paljenje (pretpaljenje, ispravnost razvodnika i centrifugalnog regulatora, zazor platina, kablovi, svecice)

-karburacija (cist karburator, podesen kako treba, neistroseni vitalni elementi)

- dotur goriva (cevovod, filteri, pumpa)

- dotur vazduha (cistoca filtera )

elem, kako stara narodna kaze: "imam kompresiju, imam varnicu, imam gorivo ......... mora da radi"

 

e sad, za ono - kako radi - postoji lista ....... da bi radio kako treba

 

 

Napisano (izmenjeno)
20 minutes ago, Zen Mod said:

na iberu duva pa duva, zato sluzi - da ne nastane pritisak u potkarteru; neki motori prave veci potkarter pritisak, neki manji ..... ali kod svih mora da postoji ventilacija

stari trik nakupaca, kad dodju da gledaju auto, pa ako je crevo na mestu na filteru - svice ga, stisne  na pa sekundi i onda kad pusti cuje se kompresija pffffffffff! i odmah ide komentar "u jebo te al je produvao!!!"

jednom kadsambijomalija moj zet prodavao auto a ja bio dezurni, dosli nakupci i odradili trik preda mnom, ja ih ispickarao iz dvorista odmah

 

ene, i vlaga je normalna, a dok se ne ugreje narocito

ali ne sme da bude uljnih para, jer to ukazuje na "produvane karike", sto moze biti i od karika a moze biti i od opste istrosenosti klipova i stublina

elem, logika stvari nije "sta nije u redu sa mojim autom"

prostim nizom pregleda se utvrdjuje i postize (ako je potrebna intervencija i ako je isplativa) da je u redu:
 

- kompresija
- paljenje (pretpaljenje, ispravnost razvodnika i centrifugalnog regulatora, zazor platina, kablovi, svecice)

-karburacija (cist karburator, podesen kako treba, neistroseni vitalni elementi)

- dotur goriva (cevovod, filteri, pumpa)

- dotur vazduha (cistoca filtera )

elem, kako stara narodna kaze: "imam kompresiju, imam varnicu, imam gorivo ......... mora da radi"

 

e sad, za ono - kako radi - postoji lista ....... da bi radio kako treba

 

 

Iber mu je odusak, tu bude ona mrezica separator. Nakupci i razni prodavci kad prodaju svasta rade, ne gine da je i ovaj prikrpljan ruskim modifikatorom

Dovod goriva i vazduha nije sigurno jer je to novo. Kad je radjen trap, kontrolisano je paljenje, tamo je kako je nastelovano kad je radjena brega

Ipm karb sam po sebi je onako. Jos sad kad se razlokao moze biti samo gori. Kad mu u voznji dam pun gas on srkne al ne vazduh vec nekako drugacije.

Fascinirajuce kod njega je sto i hladan i vruc upali iz prve i ima stabilan rad na leru i dobar odziv na gas.

I ja opet nikog cestitog naci da to iskontrolisem, i sa kojima sam dobar svi kao to je stojadin to mora da duva, mora da se vuce i tako ti folovi

Izmenjeno od Bogdan08
Napisano
9 minutes ago, Bogdan08 said:

I ja opet nikog cestitog naci da to iskontrolisem, i sa kojima sam dobar svi kao to je stojadin to mora da duva, mora da se vuce i tako ti folovi

bice da je zec u ovom grmu

dok sam imao keca sa original masinom, mogao sam da osetim kad mi se paljenje pomeri (iz bilo kog razloga) - za 1 stepen ihahaj

kasnije, kad sam ubacio 1400 masinu, ta je imala razvodnik direktno na bregastoj, i vise nisam imao tu brigu ...... redovna kontrola zazora platina je resavala sve preventivno

jbga, osnova dobro ustelovane masine je ...... da ima ko da ustela

a kod te generacije prostih masina, sve je jednostavno ali dovoljno komplikovano da mozes napraviti razliku izmedju majstora i hohstaplera 

analogija - svi su smatrali da apenac trosi ko fica ............. sto i jeste bilo istina ....... jer je gro apenaca bilo toliko rastelovano da je stvarno trosio kao fica, a fice su uglavnom bile korektno nastelovane, sticajem niza okolnosti

Napisano (izmenjeno)
12 minutes ago, Zen Mod said:

bice da je zec u ovom grmu

dok sam imao keca sa original masinom, mogao sam da osetim kad mi se paljenje pomeri (iz bilo kog razloga) - za 1 stepen ihahaj

kasnije, kad sam ubacio 1400 masinu, ta je imala razvodnik direktno na bregastoj, i vise nisam imao tu brigu ...... redovna kontrola zazora platina je resavala sve preventivno

jbga, osnova dobro ustelovane masine je ...... da ima ko da ustela

a kod te generacije prostih masina, sve je jednostavno ali dovoljno komplikovano da mozes napraviti razliku izmedju majstora i hohstaplera 

analogija - svi su smatrali da apenac trosi ko fica ............. sto i jeste bilo istina ....... jer je gro apenaca bilo toliko rastelovano da je stvarno trosio kao fica, a fice su uglavnom bile korektno nastelovane, sticajem niza okolnosti

Masa majstora odbija to i da radi, ja sam onako kontam se ja u to al opet nemam ja nesto iskustva oko karba i paljenja

Neki vicu razvodnik stelovati stroboskopom neki na uho sad aj znaj sta je bolje. Kod mene je elektronac pa nemam briga oko platina.

Generalno volim da je kod auta pod konac motor a ne da usput malo malo stani sarafaj al ko sto rekoh nemam iskustva oko toga a od ovih slaba vajda, za trap se natezo mjesec i po

Probacu da mu vrnem iber, neki su imali izvucen pa vratili i motor proradi. Pitanje se postavlja dal je karb bazdaren ponovo nakon izbacivanja ibera, mada je rupa za nejga zacepljena

Izmenjeno od Bogdan08
Napisano

ako je elektronac, onda je "samo" bitno potvrditi strobsokopom da je pretpaljenje korektno (verovatno postoji stelovanje pozicije senzora)

stelovanje karba nema veze sa iber/jok iber; iber crevo je prikljuceno na komoru usisnog filtera, nema tu bilo kakvog uticaja na pritisak u toj komori

jedino sto se desava -  a zato se i praktikuje skidanje iber creva - kad krenu uljne pare zbog istrosenosti motora onda prlja filter i karb

a kad dodje dotle da masina znacajno menja obrtaje zavisno da li je iber crevo napolju ili na mestu, onda znaj da je masina zrela za doooobar pregled

 

nadji prvo nekoga da ti izmeri kompresiju ( ko ume da uradi, zna i koja je vrednost OK za tvoju masinu) ....... to je osnovni uslov da ocekujes bilo kakve (normalne) performanse

Napisano (izmenjeno)
8 minutes ago, Zen Mod said:

ako je elektronac, onda je "samo" bitno potvrditi strobsokopom da je pretpaljenje korektno (verovatno postoji stelovanje pozicije senzora)

stelovanje karba nema veze sa iber/jok iber; iber crevo je prikljuceno na komoru usisnog filtera, nema tu bilo kakvog uticaja na pritisak u toj komori

jedino sto se desava -  a zato se i praktikuje skidanje iber creva - kad krenu uljne pare zbog istrosenosti motora onda prlja filter i karb

a kad dodje dotle da masina znacajno menja obrtaje zavisno da li je iber crevo napolju ili na mestu, onda znaj da je masina zrela za doooobar pregled

 

nadji prvo nekoga da ti izmeri kompresiju ( ko ume da uradi, zna i koja je vrednost OK za tvoju masinu) ....... to je osnovni uslov da ocekujes bilo kakve (normalne) performanse

Za kompresiju pitam strica mehanicara (popravljao je do sad sa mnom kocnice i vodenu pumpu....) al on odma ebo to nema sta to je kec ovo ono staro vako nako i sta dalje, tako i ostali

Sad specifikacije kompresije znam, samo valjaju li icemu ovi manometri za 20e sto se svuda prodaju. Nije neka nauka to izmjeriti, od toga cu krenuti pa ako treba nove karike i lezajeve radilice pod uslovom da su stubline i klipovi ok.

Dosta sam mu sam radio oko sredjivanja. Prepakovo tablu od stare skale, enterijer komplet sredio, fluide izmijenjao, instalaciju doveo u red i jos dosta stvari. Kad sam se za to mogo snaci nadam se da cu i oko ovoga nekako

Izmenjeno od Bogdan08
Napisano

trebalo bi da meraci kompresije koji imaju svuda da se kupe rade posao ...... jedino je korisno proveriti merac, poredjenjem sa znano ispravnim manometrom, najlakse na kompresoru

ene, prosta logika, ako je nazivna kompresija 8:1, onda ocekujes 8atm na meracu
ako je skala u PSi, onda na netu nadji tablicu za konverziju

e sad, gde iskustvo dolazi do izrazaja ........ koliku kompresiju ocekivati na hladnoj masini, koliku na toploj, koliko manje se smatra podnosljivo

to iskustvo nemam, tj ne pamtim cifre od onomad; 90% stvari sam sam radio a za 10% sam imao ortaka koji je imao proper radionicu i know how, moje je bilo da slusam pametnijeg, koji lebac tako zaradjuje

dosta stvari mozes da saznas iz service manuala; za keca nesto ne pamtim da li ima, ali preptostavljam da je na netu lako naci Haynes service/workshop manual  za fiat 128; e, tu ces naci podatke za svaki sklop i podsklop koje su exploatacione granice ...... kad se smatra funkcionalnim a kad za generalku ili menjanje
kako za kompresiju, tako i istrosenost karika, klipova, stublina itditd

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...