Vix Napisano Novembar 11 #2245 Napisano Novembar 11 Dokaz da smo dva koraka ispred Evrope, pa mi smo oduvek vozili aute stare (nove) od 10-15 godina ;) BANAT, Aleks and LightMatic je reagovao/la na ovo 3
Aleks Napisano Novembar 11 #2246 Napisano Novembar 11 Sve čovek u pravu Najjače mi ovo za features, kao ti si kupio auto, on ima full opremu, ali da bi "otkljjučao" recimo automatsku klimu ili adaptivni tempomat, ti se SUBSCRIBE-uješ na to tipa 39$ mesečno plaćaš pretplatu jbt na opremu i onda ti ona otključana Lepo mi dođe da uzmem ovo Mercedes Benz E 124 2.3 Redni WWW.POLOVNIAUTOMOBILI.COM Mercedes Benz E 124 2.3 Redni, 1988. godište, Limuzina, Benzin + Gas (TNG) 2280 cm3, vozilo prešlo 227000 km, Vršac. Putnička vozila - Polovni Automobili Uložim sredim i da imam da se vozam dobro vrlo prijatno, vrlo polako i oslobođeno Vix, LightMatic, vladd and 1 član je reagovao/la na ovo 4
BANAT Napisano Novembar 11 #2247 Napisano Novembar 11 Ako nas zapadnjaci uskoro opet osinu sankcijama na naftu ja se vracam na mog starog Golf-1, 1,6D iz 1980 , pogotovu sto za njega imam u rezervi i oko 600Kg raznih rezervnih delova . Ikaro, Aleks, LightMatic and 2 ostalih je reagovao/la na ovo 1 4
zerowaf Napisano Novembar 12 #2248 Napisano Novembar 12 Rekao sam sebi da ću, dok ih bude na tržištu s dovoljno malo kilometara, sebi tražiti automobile modelskih godina do 2010. Može biti noviji, ali modelska godina do 2010. Već iza toga sve više i više autoindustrija postaje nalik mobilnoj industriji. Moje potrebe nisu u skladu s onim što danas industrija forsira, a to su uglavnom gradske vožnje. Dva puta mjesečno idem iz okolice Beča u Zapadnu Slavoniju i ne želim ni misliti gdje ću puniti baterije, niti želim dangubiti na planiranje. Dizel, spec snaga ca 100 ks po toni, bluetooth za Spotify s mobitela i (adaptivni)tempomat su moji trenutni zahtjevi. (EDIT: dodajmo još klimu i ksenon, pa smo ispunili temeljne uvjete) Kad budem išao u penziju....tko zna. Jaguar X100? Onako za dedeka. (U stvarnosti će vjerojatno biti ono što se zatekne u tom trenutku jer ću biti prelijen tražiti i kupovati mačka u vreći) Aleks je reagovao/la na ovo 1
Aleks Napisano Novembar 12 #2249 Napisano Novembar 12 Jednom reče Jeremy Clarkson, i to poodavno sam čitao: "Every car made after 2008 is crap" (pri tome misli naravno na modelsku godinu) A ima i novije čak, naravno sve je gora situacija: Just a moment... WWW.AUTOEVOLUTION.COM PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh! zerowaf je reagovao/la na ovo 1
Vix Napisano Novembar 12 #2250 Napisano Novembar 12 Kontam, da ponovo krene proizvodnja nekog max jednostavnog auta, da ima tek ono neophdno sto se danas trazi (klima, abs), prodavao bi se samo tako... Aleks, zerowaf and Ikaro je reagovao/la na ovo 3
zerowaf Napisano Novembar 12 #2251 Napisano Novembar 12 pre 1 sat, Aleks reče PS Ja sam čak prezadovoljan i sa običnim tempomatom, ma vrh! Isto. Imam na jednom autu adaptivni, a na drugom običan. Oba imaju svoje prednosti kad se na njih nauči. Adaptivni mi dobro dođe kad pokraj Graza vozim kroz tzv IG-L (posebno ograničenje brzine zbog kakvoće zraka), pa smo svi unutar dva km/h. Tu mi adaptivni T. dođe kao odmor. Također u jakoj magli, odnosno kad nenadano uletiš u "zid" od magle. Ako ja ne vidim, on "vidi" onaj kombi sa zamazanim štop svjetlima što na desnoj traci zbog magle vozi 60 km/ iako su svi drugi između 80 i 100. Aleks je reagovao/la na ovo 1
Bogdan08 Napisano pre 7 časa #2252 Napisano pre 7 časa (izmenjeno) Evo sad malo citam po forumu, vidim da je zen mod i jos dosta vas imalo keca. Ja sam takodje vlasnik jedne yugo skale 55 iz 1998 Odradio mu prednji trap komplet, utegao ga po ostalim pitanjima ali me muci lenj motor. Nikako mi nije jasno sto jako sporo ubrzava, bregasta je mijenjana prosle godine i ventili ustelovani. Karburator ipm, membrana nova stavljena. Mjenjac je petostepeni i brzina ne prelazi 125kmh i to dok navuce. Auto je ovako za svaki dan nije nista friziran il tako sta. Nije bas idealno mjesto da pitam al mozda neko odavde ima iskustva u vezi toga pa da znam sta mi je ciniti Izmenjeno pre 7 časa od Bogdan08
Vix Napisano pre 6 časa #2253 Napisano pre 6 časa 1 hour ago, Bogdan08 said: Evo sad malo citam po forumu, vidim da je zen mod i jos dosta vas imalo keca. Ja sam takodje vlasnik jedne yugo skale 55 iz 1998 Odradio mu prednji trap komplet, utegao ga po ostalim pitanjima ali me muci lenj motor. Nikako mi nije jasno sto jako sporo ubrzava, bregasta je mijenjana prosle godine i ventili ustelovani. Karburator ipm, membrana nova stavljena. Mjenjac je petostepeni i brzina ne prelazi 125kmh i to dok navuce. Auto je ovako za svaki dan nije nista friziran il tako sta. Nije bas idealno mjesto da pitam al mozda neko odavde ima iskustva u vezi toga pa da znam sta mi je ciniti Koliko je presao? Kad pocne da "duva" a to kod 101 moze biti i na 80k km, onda...pa generalka...
Bogdan08 Napisano pre 5 časa #2254 Napisano pre 5 časa 1 hour ago, Vix said: Koliko je presao? Kad pocne da "duva" a to kod 101 moze biti i na 80k km, onda...pa generalka... Presao je oko 115k, iber je izvucen bio i kad je kupljen prije 6 godina, medjutim on kako je isao tad ide i sad. Na iberu ide sad dok je hladnije bijela para. I mirisi gadno na sve moguce gasove
Zen Mod Napisano pre 4 časa #2255 Napisano pre 4 časa na iberu duva pa duva, zato sluzi - da ne nastane pritisak u potkarteru; neki motori prave veci potkarter pritisak, neki manji ..... ali kod svih mora da postoji ventilacija stari trik nakupaca, kad dodju da gledaju auto, pa ako je crevo na mestu na filteru - svice ga, stisne na pa sekundi i onda kad pusti cuje se kompresija pffffffffff! i odmah ide komentar "u jebo te al je produvao!!!" jednom kadsambijomalija moj zet prodavao auto a ja bio dezurni, dosli nakupci i odradili trik preda mnom, ja ih ispickarao iz dvorista odmah ene, i vlaga je normalna, a dok se ne ugreje narocito ali ne sme da bude uljnih para, jer to ukazuje na "produvane karike", sto moze biti i od karika a moze biti i od opste istrosenosti klipova i stublina elem, logika stvari nije "sta nije u redu sa mojim autom" prostim nizom pregleda se utvrdjuje i postize (ako je potrebna intervencija i ako je isplativa) da je u redu: - kompresija - paljenje (pretpaljenje, ispravnost razvodnika i centrifugalnog regulatora, zazor platina, kablovi, svecice) -karburacija (cist karburator, podesen kako treba, neistroseni vitalni elementi) - dotur goriva (cevovod, filteri, pumpa) - dotur vazduha (cistoca filtera ) elem, kako stara narodna kaze: "imam kompresiju, imam varnicu, imam gorivo ......... mora da radi" e sad, za ono - kako radi - postoji lista ....... da bi radio kako treba
Bogdan08 Napisano pre 3 časa #2256 Napisano pre 3 časa (izmenjeno) 20 minutes ago, Zen Mod said: na iberu duva pa duva, zato sluzi - da ne nastane pritisak u potkarteru; neki motori prave veci potkarter pritisak, neki manji ..... ali kod svih mora da postoji ventilacija stari trik nakupaca, kad dodju da gledaju auto, pa ako je crevo na mestu na filteru - svice ga, stisne na pa sekundi i onda kad pusti cuje se kompresija pffffffffff! i odmah ide komentar "u jebo te al je produvao!!!" jednom kadsambijomalija moj zet prodavao auto a ja bio dezurni, dosli nakupci i odradili trik preda mnom, ja ih ispickarao iz dvorista odmah ene, i vlaga je normalna, a dok se ne ugreje narocito ali ne sme da bude uljnih para, jer to ukazuje na "produvane karike", sto moze biti i od karika a moze biti i od opste istrosenosti klipova i stublina elem, logika stvari nije "sta nije u redu sa mojim autom" prostim nizom pregleda se utvrdjuje i postize (ako je potrebna intervencija i ako je isplativa) da je u redu: - kompresija - paljenje (pretpaljenje, ispravnost razvodnika i centrifugalnog regulatora, zazor platina, kablovi, svecice) -karburacija (cist karburator, podesen kako treba, neistroseni vitalni elementi) - dotur goriva (cevovod, filteri, pumpa) - dotur vazduha (cistoca filtera ) elem, kako stara narodna kaze: "imam kompresiju, imam varnicu, imam gorivo ......... mora da radi" e sad, za ono - kako radi - postoji lista ....... da bi radio kako treba Iber mu je odusak, tu bude ona mrezica separator. Nakupci i razni prodavci kad prodaju svasta rade, ne gine da je i ovaj prikrpljan ruskim modifikatorom Dovod goriva i vazduha nije sigurno jer je to novo. Kad je radjen trap, kontrolisano je paljenje, tamo je kako je nastelovano kad je radjena brega Ipm karb sam po sebi je onako. Jos sad kad se razlokao moze biti samo gori. Kad mu u voznji dam pun gas on srkne al ne vazduh vec nekako drugacije. Fascinirajuce kod njega je sto i hladan i vruc upali iz prve i ima stabilan rad na leru i dobar odziv na gas. I ja opet nikog cestitog naci da to iskontrolisem, i sa kojima sam dobar svi kao to je stojadin to mora da duva, mora da se vuce i tako ti folovi Izmenjeno pre 3 časa od Bogdan08
Zen Mod Napisano pre 3 časa #2257 Napisano pre 3 časa 9 minutes ago, Bogdan08 said: I ja opet nikog cestitog naci da to iskontrolisem, i sa kojima sam dobar svi kao to je stojadin to mora da duva, mora da se vuce i tako ti folovi bice da je zec u ovom grmu dok sam imao keca sa original masinom, mogao sam da osetim kad mi se paljenje pomeri (iz bilo kog razloga) - za 1 stepen ihahaj kasnije, kad sam ubacio 1400 masinu, ta je imala razvodnik direktno na bregastoj, i vise nisam imao tu brigu ...... redovna kontrola zazora platina je resavala sve preventivno jbga, osnova dobro ustelovane masine je ...... da ima ko da ustela a kod te generacije prostih masina, sve je jednostavno ali dovoljno komplikovano da mozes napraviti razliku izmedju majstora i hohstaplera analogija - svi su smatrali da apenac trosi ko fica ............. sto i jeste bilo istina ....... jer je gro apenaca bilo toliko rastelovano da je stvarno trosio kao fica, a fice su uglavnom bile korektno nastelovane, sticajem niza okolnosti
Bogdan08 Napisano pre 3 časa #2258 Napisano pre 3 časa (izmenjeno) 12 minutes ago, Zen Mod said: bice da je zec u ovom grmu dok sam imao keca sa original masinom, mogao sam da osetim kad mi se paljenje pomeri (iz bilo kog razloga) - za 1 stepen ihahaj kasnije, kad sam ubacio 1400 masinu, ta je imala razvodnik direktno na bregastoj, i vise nisam imao tu brigu ...... redovna kontrola zazora platina je resavala sve preventivno jbga, osnova dobro ustelovane masine je ...... da ima ko da ustela a kod te generacije prostih masina, sve je jednostavno ali dovoljno komplikovano da mozes napraviti razliku izmedju majstora i hohstaplera analogija - svi su smatrali da apenac trosi ko fica ............. sto i jeste bilo istina ....... jer je gro apenaca bilo toliko rastelovano da je stvarno trosio kao fica, a fice su uglavnom bile korektno nastelovane, sticajem niza okolnosti Masa majstora odbija to i da radi, ja sam onako kontam se ja u to al opet nemam ja nesto iskustva oko karba i paljenja Neki vicu razvodnik stelovati stroboskopom neki na uho sad aj znaj sta je bolje. Kod mene je elektronac pa nemam briga oko platina. Generalno volim da je kod auta pod konac motor a ne da usput malo malo stani sarafaj al ko sto rekoh nemam iskustva oko toga a od ovih slaba vajda, za trap se natezo mjesec i po Probacu da mu vrnem iber, neki su imali izvucen pa vratili i motor proradi. Pitanje se postavlja dal je karb bazdaren ponovo nakon izbacivanja ibera, mada je rupa za nejga zacepljena Izmenjeno pre 3 časa od Bogdan08
Zen Mod Napisano pre 2 časa #2259 Napisano pre 2 časa ako je elektronac, onda je "samo" bitno potvrditi strobsokopom da je pretpaljenje korektno (verovatno postoji stelovanje pozicije senzora) stelovanje karba nema veze sa iber/jok iber; iber crevo je prikljuceno na komoru usisnog filtera, nema tu bilo kakvog uticaja na pritisak u toj komori jedino sto se desava - a zato se i praktikuje skidanje iber creva - kad krenu uljne pare zbog istrosenosti motora onda prlja filter i karb a kad dodje dotle da masina znacajno menja obrtaje zavisno da li je iber crevo napolju ili na mestu, onda znaj da je masina zrela za doooobar pregled nadji prvo nekoga da ti izmeri kompresiju ( ko ume da uradi, zna i koja je vrednost OK za tvoju masinu) ....... to je osnovni uslov da ocekujes bilo kakve (normalne) performanse
Bogdan08 Napisano pre 2 časa #2260 Napisano pre 2 časa (izmenjeno) 8 minutes ago, Zen Mod said: ako je elektronac, onda je "samo" bitno potvrditi strobsokopom da je pretpaljenje korektno (verovatno postoji stelovanje pozicije senzora) stelovanje karba nema veze sa iber/jok iber; iber crevo je prikljuceno na komoru usisnog filtera, nema tu bilo kakvog uticaja na pritisak u toj komori jedino sto se desava - a zato se i praktikuje skidanje iber creva - kad krenu uljne pare zbog istrosenosti motora onda prlja filter i karb a kad dodje dotle da masina znacajno menja obrtaje zavisno da li je iber crevo napolju ili na mestu, onda znaj da je masina zrela za doooobar pregled nadji prvo nekoga da ti izmeri kompresiju ( ko ume da uradi, zna i koja je vrednost OK za tvoju masinu) ....... to je osnovni uslov da ocekujes bilo kakve (normalne) performanse Za kompresiju pitam strica mehanicara (popravljao je do sad sa mnom kocnice i vodenu pumpu....) al on odma ebo to nema sta to je kec ovo ono staro vako nako i sta dalje, tako i ostali Sad specifikacije kompresije znam, samo valjaju li icemu ovi manometri za 20e sto se svuda prodaju. Nije neka nauka to izmjeriti, od toga cu krenuti pa ako treba nove karike i lezajeve radilice pod uslovom da su stubline i klipovi ok. Dosta sam mu sam radio oko sredjivanja. Prepakovo tablu od stare skale, enterijer komplet sredio, fluide izmijenjao, instalaciju doveo u red i jos dosta stvari. Kad sam se za to mogo snaci nadam se da cu i oko ovoga nekako Izmenjeno pre 2 časa od Bogdan08
Zen Mod Napisano pre 2 časa #2261 Napisano pre 2 časa trebalo bi da meraci kompresije koji imaju svuda da se kupe rade posao ...... jedino je korisno proveriti merac, poredjenjem sa znano ispravnim manometrom, najlakse na kompresoru ene, prosta logika, ako je nazivna kompresija 8:1, onda ocekujes 8atm na meracu ako je skala u PSi, onda na netu nadji tablicu za konverziju e sad, gde iskustvo dolazi do izrazaja ........ koliku kompresiju ocekivati na hladnoj masini, koliku na toploj, koliko manje se smatra podnosljivo to iskustvo nemam, tj ne pamtim cifre od onomad; 90% stvari sam sam radio a za 10% sam imao ortaka koji je imao proper radionicu i know how, moje je bilo da slusam pametnijeg, koji lebac tako zaradjuje dosta stvari mozes da saznas iz service manuala; za keca nesto ne pamtim da li ima, ali preptostavljam da je na netu lako naci Haynes service/workshop manual za fiat 128; e, tu ces naci podatke za svaki sklop i podsklop koje su exploatacione granice ...... kad se smatra funkcionalnim a kad za generalku ili menjanje kako za kompresiju, tako i istrosenost karika, klipova, stublina itditd
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah