Da, problem kad je vozilo proglašeno da je za otpad jer se smatra da opravka nije moguća a da vozilo bude bezbedno. Ram jeste osnovni ili vitalni elemenat motora jednako kao što šasija, odnosno karoserija kod automobila na čijim konstruktiovnim delovima nije dozvoljena popravka u dosta zemalja. I BMW podpada pod iako nema ram u uobičajenom smislu, al ajd to objasni, osim "fork stanchions"-cevi vila prednjeg vešanja, paralevera- rame, A arm, swingarm, još samo može da se pokrivi cevasti nosač sedišta, sve ostalo je pravo ili puklo jer su sve do jednog liveni komada, ajd, korman je čelična cev ili heblovi. Vrat, na koji se nosi korman i oslanja prednji amortizer je takodje liven i puca, jeste na njemu utisnut broj koji se zbog formalizma uzima kao da je šasija, odnosno ram a praktično nije. Ako je dozvoljeno da uradiš sopstveni ram i uradiš homologaciju, uzmi polovan vrat i ukloni mu broj, pretrljaj ga da bude gladak recimo i kaži da si ga sam izradaio a da ti je uzor fabrička konstrukcija, sigurno nigde ne stoji da diy ram mora da bude skroz različit ili u nekom vidu od originala.
Ne sećam se da sam pročitao da si palio agregat niti sam opazio da su cilindri udareni, pri udarcu od preda hoće da napuknu cilindri, nekad i brezon okrnji malo blok, sve se to sredi ali često se ne vidi neka pukotina dok se agregat ne zagreje i ulje ne ovlaži spolja, pažljivo pregledaj sva rebra za hlađenje naokolo i ako negde fali parče tu naročito obrati pažnju.