pekao rakiju danas , pa tako imao vremena za jos ponesto ...... malo kosio travicu , malo se zabavljao oko drugarovog Regal Raptor Spyderčeta
skinuo ventil deklu, skinuo klackalice
a na slici se vec vidi da sam umesto ovoga :
namontirao ovo :
dakle - kinezcic je nasledio boljku Honde Rebel - trose se caure bregaste ...... sto je ipak mnogo bolje resenje nego zurnali bregaste direktno u glavi/dekli
ovako - zamenom caura sa iglicastim lezajem RNA4902 (na slici se vidi unutrasnji venac , koji se ne koristi) dobija se tisi rad , duzi vek trajanja blabla
posle toga ,naravno ,nastelovao ventile (0.05-0.1) , vratio deklu na mesto joj njeno , nastelovao spaner lanca bregaste ,upalio ,ugrejao,ugasio,ispustio staro ulje i sipao Motul 10W40
sad prede ........ za razliku ....... kad sam ga upalio pre kupovine , unutra je zveckalo k'o da ima viska jedno 300gr M3x5 srafova u karteru
edit : za preporuku - ako vam kadgod treba neki lezaj , samo uguglaj Živko & sinovi
srafsovi - komata 2 - M7 ,spoj lancanika i bregaste , momenat stezanja 6Nm ,oprati navoj benzinom i staviti plavi Loctite
komata 8 , brezoni M8 , spoj klackalica i svega ostalog dole , momenat stezanja 23Nm