Iz nekoliko jednostavnih razloga ,
- Voznja izuzetno snaznog motorcikla( kao i svakog drugog motorcikla) podrazumeva da je takav ucesnik u saobracaju ipak najnezniji , nema tu da te zastiti ni pleha karoserije auta niti airbagova kao kod voznje auta ..... , tako da i najmanja se greska preskupo zna platiti .
-GSXR750 bilo koje generacije je u osnovi Racing makina ! , samo je razlika u tome da ima farove , zmigavce i sediste suvozaca , reg.tablicu , itd ..., tako da licno smatram da i nije za svakoga da je vozi , odnosno potrebno je veliko vozacko iskustvo i na desetine hiljada predjenih kilometara pre nego se sedne za upravljac GSXR , ali cak i onda ....
- Jedan od najvaznijih razloga je i sledeci , GSXR750 ubrzava do 100Kmh za oko 2,5 sekunde , ali je zato zaustavni put kocenja od 100Kmh do 0Kmh mnogo duzi i losiji je i duzi cak i od stare WV bube , bez obzira na sve te racing kocione diskove , koc.kljesta sa 6 i vise klipova , ABS , za voziti se po vlaznom kolovozu necu ni da pominjem , voznja na dva tocka su ipak samo na dva tocka !
- Na cemu se obucavaju ovde za A ? , rekao bih na mopedima ili tako nesto slicno .
- Ti sto ti ne preporucuju `mopede ` za pocetak nego GSXR ili slicne snazne motorcikle su ti najgori Dusmani .