grozni Napisano Mart 10, 2016 Share #1 Napisano Mart 10, 2016 Bio u Bolonji poslovno u Maseratiju i Dukatiju. Poslovni deo nije interesantan, barem za ovaj forum, Maserati kao proizvodjac kola takodje, ali za audio motordzije malo Dukati pornografije... Za pocetak malo ko zna da Dukati krenuo sa ovim... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 10, 2016 Autor Share #2 Napisano Mart 10, 2016 1943 godine Ameri i Englezi ( naravno kao prijatelji...) lupaju bombama fabriku do livade. Posle rata krecu sa famoznim kucencetom, 50 kubika, jedna konjska snaga i 50 km na sat. Kacio se na bicikl. Lepotan, voleo bih da ga imam. Prodali 1.000.000. komada. Pogledajte kakav lepotan Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #3 Napisano Mart 11, 2016 Ustaju iz pepela sa ovim cudovistem, 125 kubika i 180km na sat. Za to vreme cudo mehanike, aerodinamike i hrabrosti vozaca. 46 rekorda na kruznoj stazi u Monci Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #4 Napisano Mart 11, 2016 A sad malo geneza njihovih trkackih modela. Meni bilo interesantno, a i pokazuje nacin razmisljanja njihovih inzenjera. Necu gnjaviti sa tekstom, slika pokazuje dovoljno D i g i t a L and 2a3 je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #5 Napisano Mart 11, 2016 Pa dalje hronoloski 2a3 and D i g i t a L je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #6 Napisano Mart 11, 2016 i jos... na kraju je Kadjiva sa Dukatijevim motorom sa Paris - Dakar relija. D i g i t a L and 2a3 je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #7 Napisano Mart 11, 2016 I malo, samo malo Maseratija. Zadnja slika nije moje kurcenje, nego imam samo jednu sliku, gde se vidi fabrika. Ne samo poslovna zgrada, nego FABRIKA. Talijanci su cudo. Zflazar and D i g i t a L je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #8 Napisano Mart 11, 2016 Samo da dodam... Plavo cudoviste ima 770 ks i mak brzinu 370 km na sat. Cena sitnica 3.000.000. E. Proizvedeno samo 50 kom. Ovaj na slici je najjaci iz te serije i homologizovan da moze da se vozi na ulici. Veselje iha Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Mart 11, 2016 Share #9 Napisano Mart 11, 2016 drago mi je da ti je bilo lepo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano Mart 11, 2016 Share #10 Napisano Mart 11, 2016 Ustaju iz pepela sa ovim cudovistem, 125 kubika i 180km na sat. Za to vreme cudo mehanike, aerodinamike i hrabrosti vozaca. 46 rekorda na kruznoj stazi u Monci Mislim da bih pre smeo u raketu da uđem nego u ovo Lepe sličke - part of italian history Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Mart 11, 2016 Share #11 Napisano Mart 11, 2016 http://www.motoinfo.it/schede-tecniche-moto/schede.php?recordid=526 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zflazar Napisano Mart 11, 2016 Share #12 Napisano Mart 11, 2016 Jedan moj lokalac, naturalizovani Prestoničanin vozi(o) kao sportski pemzioner Maserati Quattroporte, ne znam kako je za volanom ali lepo ga je i videti na banatskom suncu Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Mart 11, 2016 Share #13 Napisano Mart 11, 2016 Super Nije da ti ne zavidim Nego, jesi li vozio tamo neki motorin? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
peter 71 Napisano Mart 11, 2016 Share #14 Napisano Mart 11, 2016 Veoma lepa ekskurzija ! Bravo. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Mart 11, 2016 Share #15 Napisano Mart 11, 2016 Sjajno. Ja kada kazem da su italijanski inzenjeri bolji od nemackih, ako ne i najboji u Evropi, balkansko dinarski mentalitet povadi topove. Mediteranci, odrade poslic, pa u vino i zabavu.. black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
skrstic Napisano Mart 11, 2016 Share #16 Napisano Mart 11, 2016 Blago tebi. Uživancija. Šteta što ti je vreme bilo... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #17 Napisano Mart 11, 2016 Jedan moj lokalac, naturalizovani Prestoničanin vozi(o) kao sportski pemzioner Maserati Quattroporte, ne znam kako je za volanom ali lepo ga je i videti na banatskom suncu Taj tvoj lokalac ga i dalje vozi, ...ako mislimo na istog (Bod.....). Kvatro porte fenomenalno izgleda. Gibli meni jos lepsi. Nije toliko nedostizan. Bije se sa cenom sa BMW 5., AUdi 6, Mercedesom...( cca 70-80.000), jedino sto kod nas piskaju firnajz uglavnom na Nemce. Cuvena recenica, Nemac je Nemac.... Nema ih puno polovnih, znas ono...vozio ga doktor, advokat il baba do pijace u Nemackoj, ne vole ih gastosi iz Pozarevac... Po meni su bolji i nude mnogo vise od svojih direktnih takmaca. Ali to je samo stvar ukusa. vladd and Zflazar je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
mrcelavi Napisano Mart 11, 2016 Share #18 Napisano Mart 11, 2016 Uh Kvatroporte, imao priliku da se vozim u njemu, zaista uživanje u komforu, luxuzu i udobnosti, da li je lepši spolja ili unutra??? Kao klinac sedamdesetih uživao u Ferari Dino i Lamborgini Jarama, šta reći Lambi je nedojebiv, to zakucavanje za sedište je baš baš doživljaj. Nažalost nijedan nije bio moj, već rođaka Italijana koji je podizao fabrrike keramičkih pločica u Srbiji. Održavnje i servisiranje takvih auta u Srbiji, neznam ali retko i verovatno veoma skupo uz neminovno čekanje na isporuku delova. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #19 Napisano Mart 11, 2016 Nego, jesi li vozio tamo neki motorin? Nisam Ninjane, ne pustaju svaku stoku na lepotu . Zamisli mene na tome. Ne ide prijatelju. izginuo bi u roku od odma. Giblija sam probao i to je cudo. Lepsi mi od kvatro porta. Video sam i novi Levante, SUV prototip. Cajen je nista spram ovog. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Mart 11, 2016 Share #20 Napisano Mart 11, 2016 Mozda su se bojali da se onaj mali motorin zaglavi izmedju "polutki" Zflazar, grozni, D i g i t a L and 1 član je reagovao/la na ovo 4 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
grozni Napisano Mart 11, 2016 Autor Share #21 Napisano Mart 11, 2016 Odno bih ga u dupetu D i g i t a L and Zflazar je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
paja959 Napisano Mart 11, 2016 Share #22 Napisano Mart 11, 2016 Nego, jesi li vozio tamo neki motorin? Nisam Ninjane, ne pustaju svaku stoku na lepotu . Zamisli mene na tome. Ne ide prijatelju. izginuo bi u roku od odma. Giblija sam probao i to je cudo. Lepsi mi od kvatro porta. Video sam i novi Levante, SUV prototip. Cajen je nista spram ovog. Zavidim ti malo na ovome,volem ovakve stvari ko lebac..auto industrija ima neke cari svoje,pa ako imas malo srece,mozes se naci nekad na mestima o kojima mozes mastati samo....volem talijane,al volem i svabe ,sto se tice Cayenne-a,to stvarno izgleda ,ako gledas pedigre odakle potice ko GG ,naspram jedne 911ke,Boxter-a....medjutim,to je vuk u ovcijoj kozi..bili smo u workshop vizitu gde se on sastavlja,u krugu fabrike ima test staza,koja se nekad koristi i za DTM trke,sastavljena je od umanjenih sekvenci,poznatih trkalista,ima jedan deo iz Laguna Seca,onaj famozni deo desna krivina,penjes se uzbrdo,ne vidis na usponu jos,da na vrhu krece (ostra) krivina ulevo,odatle,odmah sledeca udesno..taj slon,ili kit od auta ovako na prvo,radi i ponasa se neverovatno dobro u rukama test vozaca,i cini cuda..samo treba znati baratati tehnologijom adekvatno.. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah