Jump to content
BANAT

U poseti kod Brke ( Sax -a ) ....... generalna MOTOBIKE tema

Preporučeni Komentari

 

Ovakvo extremno masiranje GSXR -( uljare ) masine imao sam prilike da gledam live na jednom domacem moto -skupu ,i sta reci ? ...

 

- To svom GSXR ne bih radio nikada !

 

-  Ipak  takvo  extremno masiranje agregata moze da izdrzi samo GSXR ` uljara `! , a koju je dizajnirao legendarni Ecuo Yokouchi a doveo do savrsenstva jos legendarniji Pop Yoshimura , ovi noviji vodeno hladjeni agregati nemaju sanse da izdrze takvu torturu ni pet minuta .

 

- Suzuki ( Yokouchi & Yoshimura) moze da bude zahvalan Rolls-Royce konstruktorima legendarnog  -Merlin- V12 agregata ugradjivanog u Spitfayere ciji su sistem  hladjenja agregata pomocu ulja direktno iskopirali i preuzeli .

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

pa prodaj tu kantu sto imas i kupi WV Bus

 

i ne ugradjuj turbo u njega

 

:hihihihi:

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

No turbo no fun! :rofl:

 

Locirao sam GTB1756VK prerađene na vacuum za 600€. Samo da dopunim škrabicu. ;)

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

No turbo no fun! :rofl:

 

Locirao sam GTB1756VK prerađene na vacuum za 600€. Samo da dopunim škrabicu. ;)

Kad se samo setim da sam propustio ovakav za 500 nemackih maraka,doduse bio je od svajcarske vojske zelen,a sad su im cene nenormalne i ne mogu da se nadju ni za lek

 

https://youtu.be/SmffkItFuQg

post-1130-0-86017000-1435359153_thumb.jp

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Drugi dan zaredom čudna stvar. Jučer sam po netu gledao bobbere i cafe racere, kad se ovdje pojavi jedan fenomenalan primjerak.
Danas me znatiželja odvela da tražim T1/T2 kombije i opet se ovdje pojave. :thumbsup:

Pa nije nekakva "kolektivna" telepatija u pitanju? :rofl:

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Cak i od starih Ural / Dnepr-750 flat head boxera mogu da ispadnu izuzetno atraktivni (DIY) bober bajkovi .

 

https://www.youtube.com/watch?v=9IbNH-LAwPM&list=PLs5CxKiGE0Vk7RVBx4nhLqG2p3i4z9MdC

 

https://www.youtube.com/watch?v=6r2EktsyevE

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

imam u nekoj buducnosti zelju da nabavim Ural sa prikolicom.

 

pa sad, ...

 

  Sale

 Ali ako je moguce samo onaj stari K750 , to je odlicna Ruska kopija BMW 750 iz WW2  , za brusilicu i svajs aparat se ne sekiraj jer to imam, za nekoliko dana ima da ispadne i zgodniji bobber nego sto su oni decaci iz Rusije napravili .

 

     :good2:

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Ovakvo extremno masiranje GSXR -( uljare ) masine imao sam prilike da gledam live na jednom domacem moto -skupu ,i sta reci ? ...

 

- To svom GSXR ne bih radio nikada !

 

-  Ipak  takvo  extremno masiranje agregata moze da izdrzi samo GSXR ` uljara `! , a koju je dizajnirao legendarni Ecuo Yokouchi a doveo do savrsenstva jos legendarniji Pop Yoshimura , ovi noviji vodeno hladjeni agregati nemaju sanse da izdrze takvu torturu ni pet minuta .

 

- Suzuki ( Yokouchi & Yoshimura) moze da bude zahvalan Rolls-Royce konstruktorima legendarnog  -Merlin- V12 agregata ugradjivanog u Spitfayere ciji su sistem  hladjenja agregata pomocu ulja direktno iskopirali i preuzeli .

istina za izdrzljivost...Po prici su japanci u fabrici davnih dana testirali motor od GSX R 1100 na stolu, na 13000 su ga drzali 24h neprestano, uz samo cev za gorivo i cev za odvod gasova kao dodatak...za neverovati 

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

istina za izdrzljivost...Po prici su japanci u fabrici davnih dana testirali motor od GSX R 1100 na stolu, na 13000 su ga drzali 24h neprestano, uz samo cev za gorivo i cev za odvod gasova kao dodatak...za neverovati 

Milovane

 

Imam negde stari svapski casopis -Motorad- koji tacno opisuje da je finalni test probnog agregata GSXR-750 liftovanog pomocu Pops Yoshimurinih delova na 133KS drzan 24Hr na 13000 Rpm neprekidno ,

nakon toga su radili detaljan rastur masine i kontrolu istrosenosti elemenata , tek kada su bili zadovoljni rezultatima dali su zeleno svetlo za serijsku proizvodnju , doduse `civilnog` modela limitovanog na 100KS .

 

Ako budem stigao u toku dana skeniracu taj stari text i uploadovati ovde .

 

Ps- ne sumnjam da je i 1100R masina prosla isto takav test izdrzljivosti .

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Pa to je onda neuništivo dok god ima ulja u njemu! Bravo Suzuki!

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

da, taki bi baš bio zgodan na izvolte u trgovačkoj da se drži..

ja ni ovu Yamahu nedrzim u trgovackoj, vec kod kuma u garazi.

 

em sigurna, em se njuska sa boldorkom.

 

lezbejke,

 

:drinking-2:

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

ja ni ovu Yamahu nedrzim u trgovackoj, vec kod kuma u garazi.

 

em sigurna, em se njuska sa boldorkom.

 

lezbejke,

 

:drinking-2:

e jooj boldorka 900, to se (sam) vozio jos 1981 i dalje, istina koleginu jer je meni bio drazi kawa...jos se secam , jako lagano za voziti i pored 260kg, ima nisko teziste motora i jako je upravljiva, ali nece na zadnji nikako zbog duzine...

Podeli ovu poruku


Link do poruke
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah

  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu

×
×
  • Kreiraj novo...