чика-Брка Napisano Jul 30, 2021 #837 Napisano Jul 30, 2021 MZ 250 je moja stara ljubav. ide veoma lepo za svoju tezinu i konjazu. ali moja Cagiva je u odnosu na MZ mnogo jaca, startnija i brza. i vazna stvar, ima Brembo kocnice, ne za dzabe. ali nisam odustao od nabavke dobrog MZ-a, i to TS-a, verzije bez prednjeg diska. idealan je i jeftin za prepravku u bobber-a, sto moja Cagiva nije.
Zen Mod Napisano Jul 30, 2021 #838 Napisano Jul 30, 2021 mda sretno ti bilo sa registracijom tog bobbera BANAT je reagovao/la na ovo 1
BANAT Napisano Jul 30, 2021 Autor #839 Napisano Jul 30, 2021 1 hour ago, чика-Брка said: MZ 250 je moja stara ljubav... ali nisam odustao od nabavke dobrog MZ-a, i to TS-a, verzije bez prednjeg diska. Brko zaboravi na prepravke i kastomiziranje jer u ovim Nenormalnim uslovima pri odlasku na tehnicki pregled i najmanje prepravljen motorcikli nece dobiti prolaznu ocenu nikada , licno bih ti savetovao da odustanes od tih starih TS modela pre svega zbog problematicne diname i nesigurne struje uopste , mislim da cak i dobar ETZ 125 ili 150 bi tebi zavrsio posao , ima odlicnu struju sa alternatorom , regler alternatora je mehanicki koji skoro nikada ne otkazuje , ceo prednji kraj je potpuno isti kao od ETZ250 ukljucujuci i odlicnu disk kocnicu , relativno je jednostavan za odrzavanje i kvalitetni rezervni delovi su jos uvek dostupni , a i ekonomican je sto se potrosnje goriva tice , ima i 5-tu ekonomik brzinu , primera radi , ovog sa slike od 150 cc uradio sam generalno pre jedno 5 godina , covek nije ni svecicu Bosna F65 odvijo , a vozen je iskljucivo u surovim uslovima Banatske prerije , odnosno sve po zemljanim putevima , delovi za ovo trenutno osvezenje motora kostaju oko 3500 din. , par karika klipa , komplet dihtunga , delovi za prednji kocioni hidraulicni sistem koji je polomljen pri padu , zadnje kocione pahne , 0,9 litara motornog ulja za u menjac , filter vaduha , ... vladd je reagovao/la na ovo 1
djmilicic Napisano Jul 30, 2021 #840 Napisano Jul 30, 2021 Nateraćete me na blud pod stare dane da se ponivo provozam na dva točka BANAT je reagovao/la na ovo 1
peter 71 Napisano Jul 31, 2021 #841 Napisano Jul 31, 2021 On 30.7.2021. at 21:36, djmilicic reče Nateraćete me na blud pod stare dane da se ponivo provozam na dva točka Koliko ti je leta ?
djmilicic Napisano Jul 31, 2021 #842 Napisano Jul 31, 2021 pre 21 minuta, peter 71 reče Koliko ti je leta ? 55
black coffe Napisano Avgust 1, 2021 #843 Napisano Avgust 1, 2021 7 hours ago, djmilicic said: 55 Moreš slobodno , ja 63 i obnavljam VF 500 (Honda ) , natavno svjestan svojih tzv ograničenja ko i u vožnji auta (više vi se nikam ne žuri) BANAT, vladd and djmilicic je reagovao/la na ovo 1 2
чика-Брка Napisano Avgust 1, 2021 #844 Napisano Avgust 1, 2021 2 hours ago, black coffe said: Moreš slobodno , ja 63 i obnavljam VF 500 (Honda ) , natavno svjestan svojih tzv ograničenja ko i u vožnji auta (više vi se nikam ne žuri) ovo je 1000 (vrlo kratko posedovao), ali ni 500 nije za podcenjivanje, nikako.
peter 71 Napisano Avgust 1, 2021 #845 Napisano Avgust 1, 2021 pre 13 časa, djmilicic reče 55 Ih,imaš ti još da,voziš i voziš. Samo nek da Bog zdravlja. BANAT je reagovao/la na ovo 1
BANAT Napisano Avgust 1, 2021 Autor #846 Napisano Avgust 1, 2021 MZ ETZ-150 je najzad zavrsen , ide lepo , ali namuci on mene po ovoj vrucini , juce nakon probne voznje primetim da nesto malo curi na klipu hidraulicne pumpice od prednje kocnice , tako da je pumpica ipak morala da se skroz otvara i da se ponovo remontuje i predihtuje .
чика-Брка Napisano Avgust 1, 2021 #847 Napisano Avgust 1, 2021 kad sam pisao o preradi MZ-a u bobber-a, nisam se lepo izrazio u vezi modela. ETZ, naravno, ali sa prednjim tockom od TS. da bude dobos, a ne disk. imam rezervoar od VT500 i jos jedan od jebemliga cega. i jos po neke lepe dzigerice, sediste i tako to. imam i one "sisaste" stop i pozicije, pretekle mi. kao za traktor
peter 71 Napisano Avgust 1, 2021 #848 Napisano Avgust 1, 2021 pre 7 časa, BANAT reče MZ ETZ-150 je najzad zavrsen , ide lepo , ali namuci on mene po ovoj vrucini , juce nakon probne voznje primetim da nesto malo curi na klipu hidraulicne pumpice od prednje kocnice , tako da je pumpica ipak morala da se skroz otvara i da se ponovo remontuje i predihtuje . Dobar je to bio motorić.
peter 71 Napisano Avgust 1, 2021 #849 Napisano Avgust 1, 2021 pre 6 časa, чика-Брка reče kad sam pisao o preradi MZ-a u bobber-a, nisam se lepo izrazio u vezi modela. ETZ, naravno, ali sa prednjim tockom od TS. da bude dobos, a ne disk. imam rezervoar od VT500 i jos jedan od jebemliga cega. i jos po neke lepe dzigerice, sediste i tako to. imam i one "sisaste" stop i pozicije, pretekle mi. kao za traktor Sto da ne. Ima potencijala za lep mali bober. Samo napred.
black coffe Napisano Avgust 2, 2021 #850 Napisano Avgust 2, 2021 20 hours ago, чика-Брка said: ovo je 1000 (vrlo kratko posedovao), ali ni 500 nije za podcenjivanje, nikako. 1000 je imala probreme sa bregastima , dok 500 ne
zerowaf Napisano Avgust 2, 2021 #851 Napisano Avgust 2, 2021 pre 6 časa, black coffe reče 1000 je imala probreme sa bregastima , dok 500 ne Zar nije 750 ta koja je imala bregaste od čokolade? Ne tvrdim da je tako nego mi je odnekud ostalo da je riječ o "tri frtalja" litre....ili sam pomješao sa nečim sličnim? black coffe je reagovao/la na ovo 1
peter 71 Napisano Avgust 2, 2021 #852 Napisano Avgust 2, 2021 Ne znam za 750 ali 1000 je pravila probleme. Onda su japanci popizdeli i stvorili VFR.
BANAT Napisano Avgust 2, 2021 Autor #853 Napisano Avgust 2, 2021 (izmenjeno) Ako se dobro secam kod te stare VF serije osnovni problem bio je nedovoljno dimenzionisano mazanje odnosno dotok ulja ka inace OK bregastim osovinama i trvrdo-hromiranim poluklackalicama , sto je za posledicu imalo relativno kratak vek odnosno ubrzano habanje tih delova , VF1000 su imali vise problema sa pregrevanjem masine kao i sa pojavom vazdusnih cepova u crevima za dotok benzina ka karburatorima , osim par motocikala iz te VF(R) serije svi ostali modeli su bili vise manje promaseni , Honda se izvukla iz problema tek tamo negde krajem 92 kada je napravila odlican CBR900RR model sa 4 cilindra linijskim motorom . Izmenjeno Avgust 2, 2021 od BANAT zerowaf and black coffe je reagovao/la na ovo 1 1
black coffe Napisano Avgust 3, 2021 #854 Napisano Avgust 3, 2021 WF four 500 je izvorna ? i nema tih problema BANAT je reagovao/la na ovo 1
black coffe Napisano Avgust 3, 2021 #855 Napisano Avgust 3, 2021 13 hours ago, BANAT said: Ako se dobro secam kod te stare VF serije osnovni problem bio je nedovoljno dimenzionisano mazanje odnosno dotok ulja ka inace OK bregastim osovinama i trvrdo-hromiranim poluklackalicama , sto je za posledicu imalo relativno kratak vek odnosno ubrzano habanje tih delova , VF1000 su imali vise problema sa pregrevanjem masine kao i sa pojavom vazdusnih cepova u crevima za dotok benzina ka karburatorima , osim par motocikala iz te VF(R) serije svi ostali modeli su bili vise manje promaseni , Honda se izvukla iz problema tek tamo negde krajem 92 kada je napravila odlican CBR900RR model sa 4 cilindra linijskim motorom . ne zagovaram , al ? zašto su W , ili V motore svojevremeno zabranili ko i ....
BANAT Napisano Avgust 3, 2021 Autor #856 Napisano Avgust 3, 2021 Ja se ne secam takve zabrane , pa ona se V4 grdosija Yamaha V-max proizvodila dugo godina , pa Dukatiji , pa Moto-Guzzi ,... Honda je krenula u proizvodnju tih V4 motora sa osnovnom idejom da naprave motocikle sa sto uzom siluetom radi sto povoljnijeg aerodinamickog efekta , kao i da na taj nacin omoguce vece obaranje motorcikla u krivinama ,do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro .
peter 71 Napisano Avgust 3, 2021 #857 Napisano Avgust 3, 2021 Pre sat vremena, BANAT reče do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro ????
black coffe Napisano Avgust 4, 2021 #858 Napisano Avgust 4, 2021 14 hours ago, BANAT said: Ja se ne secam takve zabrane , pa ona se V4 grdosija Yamaha V-max proizvodila dugo godina , pa Dukatiji , pa Moto-Guzzi ,... Honda je krenula u proizvodnju tih V4 motora sa osnovnom idejom da naprave motocikle sa sto uzom siluetom radi sto povoljnijeg aerodinamickog efekta , kao i da na taj nacin omoguce vece obaranje motorcikla u krivinama ,do kraja je ispalo da se ta Honda V4 koncepcija uglavnom nije pokazala dobro . Govorim po sjećanju , Honda je na GP izbacila WF (4 cilindra) u klasi 500 i pomela cvajtakte pa su je zabranili ili neš slično ...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah