Lemić Napisano Februar 5, 2017 Share #595 Napisano Februar 5, 2017 Samo malo da se umešam, Harli i takvi tipovi motora, čoper ukrako, su namenjeni za relativno sporu vožnju i bez neke naročite sposobnosti za krivinarenjem znači pretežno za prav drum bez neke akrobatike. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Februar 5, 2017 Share #596 Napisano Februar 5, 2017 probao sam dosta chopper-a za mojih 46 godina, i nijedan mi nije "legao". zato sam se i opredelio za bobber. moja yamaha, konkretno, mi "lezi" mi ko salivena. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 5, 2017 Share #597 Napisano Februar 5, 2017 ma zeza izmedju ninjana i mene on voza takvog Bulldoga , a ja samo navodim da je 10 u glavu za HD , sa kojim ima zajednicko samo princip motora kojih da podsetim , ima nekoliko fela , ne samo kruzera i choppera black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Februar 6, 2017 Share #598 Napisano Februar 6, 2017 9 hours ago, Zen Mod said: ma zeza izmedju ninjana i mene on voza takvog Bulldoga , a ja samo navodim da je 10 u glavu za HD , sa kojim ima zajednicko samo princip motora kojih da podsetim , ima nekoliko fela , ne samo kruzera i choppera Ima V2 hebačkij jurilica pogotovo od kad su ukrotili šaltanje u nižu brzinu ? ! a što se tiče "krstareče" vožnje tu su nenadmašni - skoro ko automatski mjenjač na autu ? Inače imam još više kao uspomenu ( samo da imam motor kotač) na stare dane VF four 500 Hondu i tu i tam si onak priuštim malo vožnje . Kod nje mi je drag zvuk V motora iako do 6 , 7 iljada okretaja nije neka pila , posle poludi al kaj će mi više to ? . Kad bi na nju natovario sebe i suprugu da odemo na more stane nam sam kreditna kartica ! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Februar 6, 2017 Share #599 Napisano Februar 6, 2017 Nema Bulldog puno zajednickog sa choperima, nije sportista ali fino leze u krivinama. black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 6, 2017 Share #600 Napisano Februar 6, 2017 20 hours ago, ninja said: Otlud ti sad ta ideja? naglasak je na "kad porastem bicu kao ninja" Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Februar 19, 2017 Share #601 Napisano Februar 19, 2017 A kad ja porastem bicu boxer ... a rastem brzo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 19, 2017 Share #602 Napisano Februar 19, 2017 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 19, 2017 Share #603 Napisano Februar 19, 2017 (skoro ko ovaj ) ninja je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Februar 22, 2017 Share #604 Napisano Februar 22, 2017 Koga drma PMS? Parked Motorcycle Syndrome Pa Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 22, 2017 Share #605 Napisano Februar 22, 2017 ja se vozam , drugi dan jebo prehladu Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Februar 22, 2017 Share #606 Napisano Februar 22, 2017 Ja cu ako nista drugo, da ga krenem za vikend. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 22, 2017 Share #607 Napisano Februar 22, 2017 ko sto rekoh , drugi dan sve u lokalu , juce par km , danas 20-ak al' nije za naglavusu kacigicu i moje coroskope , mora zatvorena kaciga , vec na 50 mi suze oke Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 22, 2017 Share #608 Napisano Februar 22, 2017 Lemicu , nista bez pornjave sta vredi sto visis na motoforumu , kad ovde ne kacis slike Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Lemić Napisano Februar 22, 2017 Share #609 Napisano Februar 22, 2017 7 minutes ago, Zen Mod said: Lemicu , nista bez pornjave sta vredi sto visis na motoforumu , kad ovde ne kacis slike Tematski celovitije tamo plus ima niz korisnog od mnogo ljudi, mada je slična atmosfera svuda, no, nije problem, mogu i ovde nešto da laprdam, samo kaži, ili kažite. 10 minutes ago, Zen Mod said: ko sto rekoh , drugi dan sve u lokalu , juce par km , danas 20-ak al' nije za naglavusu kacigicu i moje coroskope , mora zatvorena kaciga , vec na 50 mi suze oke Ovo je dobar šlagvort, početak i kraj sezone su kritični po motorcikliste. Sada je podloga još uvek hladna i ne obezbeđuje dovoljno visoku temperaturu grejanja gume, takođe je puna iznenađenja, negde mokro, blato, lišće, rizla od putara je naročito opasna i jako dugo se zadržava na izletištima ala beogradska Avala. Vozači četvorotočkaša su zaboravili na dva točka, a inače se ne obaziru na nas i u špicu sezone, tako da je šansa za previd uvećana. Mi smo se delimčno takođe odvikli od motora i nismo u formi i potreban je trening ko i za sve, a željni smo vožnje i eksponiranja, recept za kiks. Takođe ni sama funkcionalnost motorcikla nije u punoj performansi, prvenstveno kočnice a i sami pneumatici koji su i ostarili za jednu godinu plus su figurativno oksidirali, skrutili, i imaju umanjenu elastičnost i sposobnost prianjanja, takozvani grip. Osnovno je prekontrolisati pritisak jer se gume za motore podložnije samoispuštanju. Sama zaštitna oprema je takođe skrućena i sputava finoću pokreta, nisko je sunce i potrebno je da se vizir kacige besprekorno očisti, naročito sunčani pod vizir. Trenutno ove spoljne temperature deluju višlje nego što jesu i to zavarava, još uvek je neosetno hladno ekstremitetima i oni ne funkcionišu onom brzinom i mekoćom koja je potrebna za bezbedno upravljanje. Otprilike su ovo neke kratke smernice o kojima treba voditi računa da se ne bi sezona završila pre nego i počne. black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 22, 2017 Share #610 Napisano Februar 22, 2017 svaka ti je ka u Njegoša naleteh na zanimljiv sajt neko vece ........ ziveci kako i gde ziviim , tesko mi je i zamisliti prilike (organizaciju i nacine kako ostvariti ) takvog putestestvija ....... licno mislim da bas ne bih uzivao u toj kolicini kilometara no , cini mi se da se na sajtu moze naci zabavnih delova , kakve god moto-putne aspiracije da gajimo elem : The World's Most Traveled Motorcycle Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Lemić Napisano Februar 23, 2017 Share #611 Napisano Februar 23, 2017 Ovo je na žalost primer o čemu pričamo: http://www.kurir.rs/vesti/beograd/nesreca-na-ibarskoj-motociklistu-udarila-vrata-automobila-prevezen-na-vma-clanak-2696279 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Kowalski Napisano Februar 23, 2017 Share #612 Napisano Februar 23, 2017 Nažalost kao što se i vidi počelo je loše i treba biti JAKO,JAKO oprezan dok se ne naviknemo i mi i naročito ONI ! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Februar 23, 2017 Share #613 Napisano Februar 23, 2017 oni se nikad nece navici , na zalost previse je primera ........ zato motociklist mora da ima oci i reakcije i umesto drugih ucesnika u saobracaju Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Februar 23, 2017 Share #614 Napisano Februar 23, 2017 Tacno tako, dok svi ne budu vozili sve nema navike na motorcikliste. Ja sina zadnjih mjeseci obucavam za B (to je ovdje dozvoljeno posto je drugcije preskupo) i cijelo vrijeme mu govorim da mora da gleda preko ramena i dobro pogleda pre nego sto otvori vrata. Vozio sam kamion u vojsci a ovdje povremeno vozim autobus i volio bih da su i sami motociklisti svjesti da su i auta cesto "nevidljiva" iz ovih velikih vozila a kamoli motori. Ja sam sebe cuvam i razmisljam o svima ispred mene i iza mene i o cemu razmisljaju i koja je najludji manover koji mogu sada da izvedu. Ovdje je jaka MC organizacija koja redovno odrzava kurseve u toku sezone za malo para. Na pocetku sezone za "odmrzavanje" (treniranje kocenja, krivina i izbjegni-iznenadnu-prepreku manover). Vrlo pozitivno i vrlo korisno, a radi se na stazama sa velikom sigurnoscu. Kompletna zastitna oprema je obavezna tu na kursu. A drugo: Ovdje se pojavio drugi problem za nas na 2 tocka, uveli su, umjesto autoputeva, 2-1-2 puteve koji su, kako oni kazu, mnogo jeftiniji a sigurni skoro ko autoput. Fazon je da su trake fizicki odvojene metalnom debelom sajlom i stubovima i svakih ca 1km se jedna strana siri sa 1 u 2 traku (gdje se moze preticati) i obrnuto sa druge strane (2 u 1). To se pokazalo vrlo efektivno i smanjilo je broj poginulih na 4 tocka. E sad, ova druga sorta na 2 tocka je skroz zanemarena i na sve nacine pokusavaju da nas onemoguce, sto cijenama i dadzbinama, sto ovim putem. Ova 2-1-2 cesta je drasticno povecala proj nastradalih na 2 tocka i cak onemogucila da se izvuces sa laksim povredama. Obicno, ko prezivi, ostane teski invalid bez nekih dijelova tijela posto je em zica jaka em stubobi ostri i rezu ko giljotina. Poceli su vatrogasci da se bude da im je lose od trazenja dijelova tijela po okolisu oko nesrece. A ako ti izleti jelen ili los il neka druga zivotinja, mozes samo da ga izbjegnes skrecuci u jarak ili u sumu ... black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Februar 23, 2017 Share #615 Napisano Februar 23, 2017 19 minutes ago, ninja said: Tacno tako, dok svi ne budu vozili sve nema navike na motorcikliste. Ja sina zadnjih mjeseci obucavam za B (to je ovdje dozvoljeno posto je drugcije preskupo) i cijelo vrijeme mu govorim da mora da gleda preko ramena i dobro pogleda pre nego sto otvori vrata. Vozio sam kamion u vojsci a ovdje povremeno vozim autobus i volio bih da su i sami motociklisti svjesti da su i auta cesto "nevidljiva" iz ovih velikih vozila a kamoli motori. Ja sam sebe cuvam i razmisljam o svima ispred mene i iza mene i o cemu razmisljaju i koja je najludji manover koji mogu sada da izvedu. Ovdje je jaka MC organizacija koja redovno odrzava kurseve u toku sezone za malo para. Na pocetku sezone za "odmrzavanje" (treniranje kocenja, krivina i izbjegni-iznenadnu-prepreku manover). Vrlo pozitivno i vrlo korisno, a radi se na stazama sa velikom sigurnoscu. Kompletna zastitna oprema je obavezna tu na kursu. A drugo: Ovdje se pojavio drugi problem za nas na 2 tocka, uveli su, umjesto autoputeva, 2-1-2 puteve koji su, kako oni kazu, mnogo jeftiniji a sigurni skoro ko autoput. Fazon je da su trake fizicki odvojene metalnom debelom sajlom i stubovima i svakih ca 1km se jedna strana siri sa 1 u 2 traku (gdje se moze preticati) i obrnuto sa druge strane (2 u 1). To se pokazalo vrlo efektivno i smanjilo je broj poginulih na 4 tocka. E sad, ova druga sorta na 2 tocka je skroz zanemarena i na sve nacine pokusavaju da nas onemoguce, sto cijenama i dadzbinama, sto ovim putem. Ova 2-1-2 cesta je drasticno povecala proj nastradalih na 2 tocka i cak onemogucila da se izvuces sa laksim povredama. Obicno, ko prezivi, ostane teski invalid bez nekih dijelova tijela posto je em zica jaka em stubobi ostri i rezu ko giljotina. Poceli su vatrogasci da se bude da im je lose od trazenja dijelova tijela po okolisu oko nesrece. A ako ti izleti jelen ili los il neka druga zivotinja, mozes samo da ga izbjegnes skrecuci u jarak ili u sumu ... Ne vjerijem da je "žica" jeftinija od profiliranog pleha . (možda u montaži) al o sigurnosti ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Februar 23, 2017 Share #616 Napisano Februar 23, 2017 4 minutes ago, black coffe said: Ne vjerijem da je "žica" jeftinija od profiliranog pleha . (možda u montaži) al o sigurnosti ? Nije samo do jeftinoce, treba da zadrzi pun sleper od prelaza na drugu stranu a i da se lako skida kad vatrogasci/ambulanta/policija treba da predje na drugu stranu pri nesreci. Znam i da je najmanje jedan vatrogasac nastradao kada su spasavali nekoga a onda ta "zica" pukla (bila je rastegnuta zbog udesa) i kao bic pokosila sve oko sebe .... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah