чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 #92 Napisano Jun 27, 2015 `Single End ` nista mu nefali. ne smrdi mu iz usta.
чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 #93 Napisano Jun 27, 2015 to nešto kamara starije od plovke znam ja za CZ-tku. vozio par puta, ide ko nevreme. napravili su je zajebalo vek.
чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 #94 Napisano Jun 27, 2015 ima na internetu pravih zanesenjaka za motore. za bobber-e posebno. ludaci stavljaju masinu od ZAZ zaporosca. ide fino, a zvuk ... za medalju. V4 bem ga.
...sam se banovo Napisano Jun 27, 2015 #95 Napisano Jun 27, 2015 V4 bem ga. 12 god. stari gsxR750 Moram priznati da ta tvoja nejked makina nekako baš ide uz tebe SAX pravi roker, sve je dobro dok nije dizel/traktor/kroserica
...sam se banovo Napisano Jun 27, 2015 #96 Napisano Jun 27, 2015 boldorka 900 je jako je upravljiva Ovo me samo podsetilo kolko to gore nije tačno, jedva možeš da napraviš polukružno okretanje na običnom putu, dve trake nisu dovoljne ko da skrećeš autom a ne motorom + je bio ogroman i težak, po meni ništa posebno... jel postojao uopšte model koji nije bio trula višnja?
milovan1963 Napisano Jun 28, 2015 #97 Napisano Jun 28, 2015 Ovo me samo podsetilo kolko to gore nije tačno, jedva možeš da napraviš polukružno okretanje na običnom putu, dve trake nisu dovoljne ko da skrećeš autom a ne motorom + je bio ogroman i težak, po meni ništa posebno... jel postojao uopšte model koji nije bio trula višnja? e pa, zavisi sta ti smatras sta je za tebe upravljivost...ako je to samo skretanje u stranu, onda da, kao sto sam naveo jako je duga i normalno da joj treba veci luk. Ali zbog niskog tezista motora gore je laka za upravljanje, i pored tezine, kad krene vozi se kao motoric, pri obilazenju i naginjanju ne osetis nikakvu tezinu, dok moj bivsi z500 je bio suprotnost...iako laksi 60 kila, zbog visoko podignutog motora lak samo ako vozis pravo
black coffe Napisano Jun 28, 2015 #98 Napisano Jun 28, 2015 Hh , neznam kak da počnem sa " Boldorkom" ? Ima preko nekoliko modela ! ja sam imao model FA koji je mlađi od modela FB . Godište 81 vo. Ovaj je bio "indigo plavi metalik" . Razlike su bile drastične" . Kod FB modela "španer " lanca je bio od neakve plastike , a kod FB od bakelita !. Kod FB modela kad si šaltao iz prve u drugu broj okretaja nije padao ( proklizavalo je kvačilo) i to na praktički novom motoru. Zato neki vele da nije išo na zadnji kotač . Moja je išla bez brige , čak aku sam htio "startat" morao sam se nagnut napred . E al ima i nedostataka ! položaj vozača je jedan od "glupljih" .sve je dobro do jedno 160 , a onda ubi u prsa . Poslije 170 nema šanse komotno se vozit(kruzirat) , zato su napravili onu sa oklopom. Taj motor je bio za jurcanje (bez oklopa) OPak ; 1 - 120 2 170 na 9, 5 rpm Al za putovanja bez oklopa nije bila . Najbolji prvi "ozbiljni" motor točak koji sam imao je Kawasaki 650 c4 e za amerikačane ! Sad imam Hondu VF Four 500 , sve oriđiđi . Do 7 iljada rpm je MZ , al poslije je "malo sporija od formule" što mmi i paše jer sam u zlatnim srednjim godinama ( 59 to )
black coffe Napisano Jun 28, 2015 #99 Napisano Jun 28, 2015 Inače ta "boldorka je završila u Va šoj državi koja je onda bila naša ! Kupio ju je gospodin ( drug ) iz Požarevca . Došel kupit motor , a kupio motor đubox i majmuna. nije zeka još smo mi popravili citroena "palasa" , i nakon 2 godine , paz i bez mobitela i interneta mene nađe dečko iz Beograda i traži prenos ! A ovaj osto dužan nekaj para . pa sad čiribu čiriba , e nek sam se sjetio
чика-Брка Napisano Jun 28, 2015 #100 Napisano Jun 28, 2015 meni se boldorka vizuelno svidja do dzadza. vecina ljudi koje znam, bajkera, kazu da je legenda. konkretno, drugarova skojom se njuska moja Yamaha u garazi je crvena metalik. ali meni ne lezi. lepo ide, ali mi ne lezi kao motor. a ova moja Yamaha bobber mi lezi ko dupe na noshu.
BANAT Napisano Jun 28, 2015 Autor #101 Napisano Jun 28, 2015 Imao sam nekada davno CB750F bol-d`or , 81g . Kupio sam je maltene novu od coveka iz Siska na moto skupu u Osijeku negde 84 ili 5 , presao sa njom oko 70000Km i onda je poceo da zvekece razvod , rasturio sam komplet masinu i zamenio dotrajale delove , odnosno razvodne lance i spanere , vozao je jos malo i negde 89 prodao , covek kome sam je prodao se jos godinama vozio slatko sa njom . Utisci - - Kvalitet ugradjenog materijala kao i preciznost obrade u masini prva klasa . - Masina je mehanicki prekomplikovana , pre svega oko razvoda i primarnog prenosa , dva razvodna lanca+2 spanera , + treci lanac primarnog prenosa sa pripadajucim hidro spanerom . -Karburatori nepotrebno komplikovani -Jako teska u rukama i smara na duze staze , secam se nekih putesestvija do Beca preko Zagreba ,Maribora i Graca , totalno sam bio utrnuo . -Kada sam kasnije presao na GSXR ko da mi je svanulo , razlika je ko nebo i zemlja . ps- ako ima neko da se lozi na stare Honde ima moj kum jednu CB650 -SOHC , dao bi je jako povoljno .
zerowaf Napisano Jun 28, 2015 #102 Napisano Jun 28, 2015 ps- ako ima neko da se lozi na stare Honde ima moj kum jednu CB650 -SOHC , dao bi je jako povoljno . Kao stvorena za brusilicu i švajs-aparat! https://youtu.be/LL6yDsL8xe0 Ima možda i boljih prerada. Nije mi se dalo tražiti.
Zen Mod Napisano Jun 28, 2015 #103 Napisano Jun 28, 2015 tacno duplo vise cilindara no sto sam raspolozen , ikada
BANAT Napisano Jun 28, 2015 Autor #105 Napisano Jun 28, 2015 Kao stvorena za brusilicu i švajs-aparat! https://youtu.be/LL6yDsL8xe0 Ima možda i boljih prerada. Nije mi se dalo tražiti. Mladene tacno tako ! Tu hondu 650 je moj kum vec pomalo preradio na nesto slicno kao na ovom YT snimkuhttps://www.youtube.com/watch?v=CWglDIwdgus , ali je u medjuvremenu i on nabavio sebi starog GSXR750 tako da mu je CB650 visak i za udaju . zerowaf je reagovao/la na ovo 1
BANAT Napisano Jun 28, 2015 Autor #107 Napisano Jun 28, 2015 javi kad bude CB400N Stace ti to ? To je igracka ! , ali ako insistiras ..... javljam .
ninja Napisano Jun 28, 2015 #108 Napisano Jun 28, 2015 Evo mu ovaj, presao samo 24000 km: http://www.blocket.se/goteborg/Suzuki_Gsx_r_750_sv_sald__lagmil__s_bok_61270928.htm?ca=15&w=2
Zen Mod Napisano Jun 28, 2015 #109 Napisano Jun 28, 2015 Stace ti to ? To je igracka ! , ali ako insistiras ..... javljam . za dede kao sto sam ja ,vise nego dosta
чика-Брка Napisano Jun 28, 2015 #110 Napisano Jun 28, 2015 po meni velicina i snaga motora nije presudna. bitan je stil voznje, kako ti lezi motor i da se prijatno osecas na njemu. da li je 50 ili 1800 kubika nije presudno. kad majmun nauci da vozi bicikl, moze covek motor. nije samo sedni i vozi. bitno je da odes od tacke a do tacke b i da ti bude lepo i prijatno. da ti lezi lepo. a izgled - samo licni ukus i nista vise. Kowalski and black coffe je reagovao/la na ovo 2
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah