zerowaf Napisano Jun 26, 2015 Share #67 Napisano Jun 26, 2015 Drugi dan zaredom čudna stvar. Jučer sam po netu gledao bobbere i cafe racere, kad se ovdje pojavi jedan fenomenalan primjerak.Danas me znatiželja odvela da tražim T1/T2 kombije i opet se ovdje pojave. Pa nije nekakva "kolektivna" telepatija u pitanju? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Jun 27, 2015 Autor Share #68 Napisano Jun 27, 2015 Cak i od starih Ural / Dnepr-750 flat head boxera mogu da ispadnu izuzetno atraktivni (DIY) bober bajkovi . https://www.youtube.com/watch?v=9IbNH-LAwPM&list=PLs5CxKiGE0Vk7RVBx4nhLqG2p3i4z9MdC https://www.youtube.com/watch?v=6r2EktsyevE zerowaf je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 Share #69 Napisano Jun 27, 2015 imam u nekoj buducnosti zelju da nabavim Ural sa prikolicom. pa sad, ... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 Share #70 Napisano Jun 27, 2015 nesto ovako. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Jun 27, 2015 Autor Share #71 Napisano Jun 27, 2015 imam u nekoj buducnosti zelju da nabavim Ural sa prikolicom. pa sad, ... Sale Ali ako je moguce samo onaj stari K750 , to je odlicna Ruska kopija BMW 750 iz WW2 , za brusilicu i svajs aparat se ne sekiraj jer to imam, za nekoliko dana ima da ispadne i zgodniji bobber nego sto su oni decaci iz Rusije napravili . zerowaf je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
John Coltrane Napisano Jun 27, 2015 Share #72 Napisano Jun 27, 2015 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Jun 27, 2015 Share #73 Napisano Jun 27, 2015 da, taki bi baš bio zgodan na izvolte u trgovačkoj da se drži.. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Jun 27, 2015 Share #74 Napisano Jun 27, 2015 Meni se od takvih svidja, ovo: i ovo: Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
ninja Napisano Jun 27, 2015 Share #75 Napisano Jun 27, 2015 A ovo je favorit: Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
milovan1963 Napisano Jun 27, 2015 Share #76 Napisano Jun 27, 2015 Ovakvo extremno masiranje GSXR -( uljare ) masine imao sam prilike da gledam live na jednom domacem moto -skupu ,i sta reci ? ... - To svom GSXR ne bih radio nikada ! - Ipak takvo extremno masiranje agregata moze da izdrzi samo GSXR ` uljara `! , a koju je dizajnirao legendarni Ecuo Yokouchi a doveo do savrsenstva jos legendarniji Pop Yoshimura , ovi noviji vodeno hladjeni agregati nemaju sanse da izdrze takvu torturu ni pet minuta . - Suzuki ( Yokouchi & Yoshimura) moze da bude zahvalan Rolls-Royce konstruktorima legendarnog -Merlin- V12 agregata ugradjivanog u Spitfayere ciji su sistem hladjenja agregata pomocu ulja direktno iskopirali i preuzeli . istina za izdrzljivost...Po prici su japanci u fabrici davnih dana testirali motor od GSX R 1100 na stolu, na 13000 su ga drzali 24h neprestano, uz samo cev za gorivo i cev za odvod gasova kao dodatak...za neverovati Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
BANAT Napisano Jun 27, 2015 Autor Share #77 Napisano Jun 27, 2015 istina za izdrzljivost...Po prici su japanci u fabrici davnih dana testirali motor od GSX R 1100 na stolu, na 13000 su ga drzali 24h neprestano, uz samo cev za gorivo i cev za odvod gasova kao dodatak...za neverovati Milovane Imam negde stari svapski casopis -Motorad- koji tacno opisuje da je finalni test probnog agregata GSXR-750 liftovanog pomocu Pops Yoshimurinih delova na 133KS drzan 24Hr na 13000 Rpm neprekidno , nakon toga su radili detaljan rastur masine i kontrolu istrosenosti elemenata , tek kada su bili zadovoljni rezultatima dali su zeleno svetlo za serijsku proizvodnju , doduse `civilnog` modela limitovanog na 100KS . Ako budem stigao u toku dana skeniracu taj stari text i uploadovati ovde . Ps- ne sumnjam da je i 1100R masina prosla isto takav test izdrzljivosti . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Jun 27, 2015 Share #78 Napisano Jun 27, 2015 Pa to je onda neuništivo dok god ima ulja u njemu! Bravo Suzuki! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 Share #79 Napisano Jun 27, 2015 da, taki bi baš bio zgodan na izvolte u trgovačkoj da se drži.. ja ni ovu Yamahu nedrzim u trgovackoj, vec kod kuma u garazi. em sigurna, em se njuska sa boldorkom. lezbejke, Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
milovan1963 Napisano Jun 27, 2015 Share #80 Napisano Jun 27, 2015 ja ni ovu Yamahu nedrzim u trgovackoj, vec kod kuma u garazi. em sigurna, em se njuska sa boldorkom. lezbejke, e jooj boldorka 900, to se (sam) vozio jos 1981 i dalje, istina koleginu jer je meni bio drazi kawa...jos se secam , jako lagano za voziti i pored 260kg, ima nisko teziste motora i jako je upravljiva, ali nece na zadnji nikako zbog duzine... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
...sam se banovo Napisano Jun 27, 2015 Share #81 Napisano Jun 27, 2015 e jooj boldorka 900, to se (sam) vozio jos 1981 i dalje, istina koleginu jer je meni bio drazi kawa...jos se secam , jako lagano za voziti i pored 260kg, ima nisko teziste motora i jako je upravljiva, ali nece na zadnji nikako zbog duzine... Boldorka je samo još jedna "nostalgija" i motor koji je i "tada" bio više za penzionere nego za mlade usijane glave Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
milovan1963 Napisano Jun 27, 2015 Share #82 Napisano Jun 27, 2015 Boldorka je samo još jedna "nostalgija" i motor koji je i "tada" bio više za penzionere nego za mlade usijane glave e pa, u to vreme ova agusta nije ni postojala...doduse, bila je u nekoj drugoj inkarnaciji. Nesto posle se vozao kumov gsx r 1100, i mislim da se po performansama ne bi postideo ni te aguste Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Jun 27, 2015 Share #83 Napisano Jun 27, 2015 mnogi ljudi iz neznanja misle da stariji japanski motori ne idu, to jest slabo idu. sa jednom bregastom SOHC mozda, ali sa dve bregaste DOHC kao moja Yamaha idu, iako neki pljuju i po njoj. kao, nevalja sto ima kardan. a kardan je prednost. nije za trkanje, mada moze da mnoge nabedjene motore ostavi daleko iza sebe. i to da ne ide u crveno. tipa HD. sjajan vintage motor, i uz minimum odrzavanja moze da traje. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Beli_Ninja Napisano Jun 27, 2015 Share #84 Napisano Jun 27, 2015 Kardansko vratilo ne trpi nagle startove i secanja, ali se ne isteze kao lanac. Mada lanac se vremenom dokazao kao bolji od kardana. Za pocetak, lancani prenosnik ima manju masu sto mbogo znaci. Dve bregaste ne moraju da budu u prednosti nad jednom pod uslovom da su ventili kod motora sa jednom bregastom dovoljno veliki da motor lako dise. To je, recimo, uradjeno kod HEMI motora kao i kod fiatovih motora sa dve bregaste ali dva ventila po cikindru ali sa ogromnim pecurkama tako da sveza smesa i sagoreli gasovi lako cirkulisu kroz usisne i izduvne sistene. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
milovan1963 Napisano Jun 27, 2015 Share #85 Napisano Jun 27, 2015 mnogi ljudi iz neznanja misle da stariji japanski motori ne idu, to jest slabo idu. sa jednom bregastom SOHC mozda, ali sa dve bregaste DOHC kao moja Yamaha idu, iako neki pljuju i po njoj. kao, nevalja sto ima kardan. a kardan je prednost. nije za trkanje, mada moze da mnoge nabedjene motore ostavi daleko iza sebe. i to da ne ide u crveno. tipa HD. sjajan vintage motor, i uz minimum odrzavanja moze da traje. ma pusti, da sednu na yamahu Vmax koja se pravi od 1985 sa v motorom iste koncepcije(V4) i vide sta je ubrzanje...A ima 300 kila Naravno da napretka ima, motori su laksi, okretniji, brzi, startniji itd ali ne treba potcenjivati i starije, jer su iz njih i nastali Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zerowaf Napisano Jun 27, 2015 Share #86 Napisano Jun 27, 2015 Kome je motor preslab neka nađe užu stazu. black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
John Coltrane Napisano Jun 27, 2015 Share #87 Napisano Jun 27, 2015 Ihaha konjaža kolko oćeš, ja te velike motore nisam nikada smeo da vozim, loša navika da čepam po gasu i snaga zajedno no no. Najveća makina mi je bila ČZ 250 cross 20KS, ETZ je samo kupio prašinu za njom morao sam na kraju da je menjam za APN, matori je uporno izbacivao iz dvorišta na kraju je preturio, krampom je zakovao i otkino rezervoar. To su traume iz detinjstva, eto sad vidim što sam se opet uhvatio lampi, taj isti čovek mi je uporno kidao antenu od radio stanice sve dok nisam odustao i sve šasije lampe i ostale delove poklonio Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
...sam se banovo Napisano Jun 27, 2015 Share #88 Napisano Jun 27, 2015 Evo jedna "starija" mašina snimljena na "starijem" mobilcu (subotički autoputu) ali i pored loše kvalitete nešto "posebno" za audiofilske uši Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah