Jump to content

Zanimljive, smešne i čudne fotografije


Preporučeni Komentari

Wankel je usprkos odličnim karakteristikama po pitanju težine, specifične snage i malih gabarita izguran s tržišta zbog svoje nepouzdanosti i/ili zahtjevnog održavanja (čak i današnji Mazdin Wankel ima specifičnosti u vezi preporučenog načina eksploatacije).

Isti ili slični problemi po tim pitanjima su se ticali i klasičnih Otto motora dok su bili u povojima, ali dok je Wankel došao na tržište Otto motor je imao dovoljno vremena da mu konstruktori pronađu konstrukcijska rješenja za njegove probleme (relativno mala specifična snaga, habanje dijelova - posebno elemenata za pretvaranje pravocrtnog gibanja u kružno, elemenata za upravljanje dovoda gorive smjese i vremensko usklađivanje iskre sa mehanikom...), pa je Wankel djelovao kao nedovršen proizvod što je stvarno i bio.

Sa sociološke i strojarske strane pitanje je kakvi bi bili današnji Wankel motori da se podjednako pažnje i sredstava ulagalo u nalaženje rješenja za podmazivanje i ispitivanje legura koje bi se mogle nositi sa specifičnostima tog principa rada.

 

Iako nisam strojar, vjerujem da se to može srediti i napraviti Wankel koji bi bio jednako user friendly kao i OTTO motor jer ako smo bili u stanju složiti desmodromsko upravljanje ventilima onda smo u stanju riješiti i podmazivanje i habanje u Wankelu, te precizno korigirati usis i ispuh u njemu kao i odvođenej topline.Sve je to samo "IMHO" bez dovoljno znanja da preciznije elaboriram stav. 

Problem kod svih SUS  motora je odvodjene topline, Wankel koliko god bio superioran u svemu, u tome je najinferiorniji, ne postoje nikakve "zavjere" , jednostavno danasnji materijali "trajau" kratko u takvim uslovima ekploatacije(Wankel) , ili prostije receno sve diktira ekonomija. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 14.7k
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Problem kod svih SUS  motora je odvodjene topline, Wankel koliko god bio superioran u svemu, u tome je najinferiorniji, ne postoje nikakve "zavjere" , jednostavno danasnji materijali "trajau" kratko u takvim uslovima ekploatacije(Wankel) , ili prostije receno sve diktira ekonomija. 

 

 

Nigdje nisam spomenuo nikakvu zavjeru. ;) 

Materijali i njihova obrada koji su danas poznati su razvijeni za OTTO motor. Pitao sam se kakvi bi materijali bili razvijeni da je Wankel napravljen toliko vremena  prije OTTO motora.

 

Za ilustraciju što je sve moguće napraviti kad sredstva nisu ograničena i kad postoji motivacija je anegdota kad je prije petnaestak (nemoj me držati za riječ!) godina NASA pozvala, čini mi se,  Flavia Briatorea na suradnju. Kada su mu pokazali svoje legure Flavio im je odgovorio: "Mi smo pet godina ispred vas.". 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...