Jump to content

Kupuj dok nije otišlo...


Zvu

Preporučeni Komentari

NJegova realna cena je 30-50 evra za "bazu"...ALI, u njega je ugradjeno mistike koliko i u Artemidin hram u Efesu.:)

Pa kosta koliko trziste odluci.

Jedini Torens kojem skidam i kapu i tupe i brijem dlake iz usiju je 126..

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

125 je po meni najgori thorensov gramofon iz te 12x game. pre bi uzeo 135 nego 125. nikada nisam cuo komad da svira kako treba, sem jednog pre vise od 20 godina u koji je bilo srokano toliko bitumena i olovne sacme da bi tesko mogao vise da se zove thorensom.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Eto koliko se ukusu razlikuju. :)

Ja već 31 godinu slušam nebudženi stock TD-126 (MkI, bliži 125-ci nego kasnijem široko rasprostranjenom MKIII modelu)

sa SME 3009 i nikada u životu ne bih poželeo da ga menjam. :)

Kod tih Thorens-a veliku promenu u zvuku donosi i obična promena mata, tako da možda i nema potrebe za dampiranjem kilogramima bitumena i sl.

Onaj originalni rebrasti mat svira nekako pomalo mlitavo, dosadnjikavo i mlako, sa suženim prostorom.

U kolikoj meri nisam ni sam bio svestan, dok mu nisam stavio neki matori francuski Audioref "Le Mat" ;) koji je doveo do revolucije u zvuku.

Kao da sam dobio drugi gramofon - dobio sam i pirotehniku kada treba da pržim komšije sa nekim hard core-om, a pomalo i audiofilske efekte tipa vazduh i 3D prostor.

Da... zamenjeno je i ožičenje u ručici, umesto 30+ kusur godina starih i oksidisalih SME žičica stavljeni su srebrni VdH MCS-150M, tako da i to možda delom doprinosi ukupnom utisku.





 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

46 minutes ago, Kuja said:

Eto koliko se ukusu razlikuju. :)

Ja već 31 godinu slušam nebudženi stock TD-126 (MkI, bliži 125-ci nego kasnijem široko rasprostranjenom MKIII modelu)

sa SME 3009 i nikada u životu ne bih poželeo da ga menjam. :)

Kod tih Thorens-a veliku promenu u zvuku donosi i obična promena mata, tako da možda i nema potrebe za dampiranjem kilogramima bitumena i sl.

Onaj originalni rebrasti mat svira nekako pomalo mlitavo, dosadnjikavo i mlako, sa suženim prostorom.

U kolikoj meri nisam ni sam bio svestan, dok mu nisam stavio neki matori francuski Audioref "Le Mat" ;) koji je doveo do revolucije u zvuku.

Kao da sam dobio drugi gramofon - dobio sam i pirotehniku kada treba da pržim komšije sa nekim hard core-om, a pomalo i audiofilske efekte tipa vazduh i 3D prostor.

Da... zamenjeno je i ožičenje u ručici, umesto 30+ kusur godina starih i oksidisalih SME žičica stavljeni su srebrni VdH MCS-150M, tako da i to možda delom doprinosi ukupnom utisku.





 

looddooo ...ja slusam vec 8-9 primerak upravo 126-ce,sve MK3 modeli su bili,prvi polovan primerak kupljen negde sredinom '80 ,i ta serija je najozloglasenija :)..ne kazem da nije bilo nekog sitnog saranja/pokusaja oko zamena,i unutar kuce (160S,320,147),Technics SL151/2,Rega P3,Kuzma StabiS/StogiS al prica se zavrsavala ponovo na 126/3 :)..125?..124?..svaka 'tica leti svom jatu:P:loleverybody:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ta "ozloglasenost" TD 126 MK III special je bila vezana za komplikovanu elektroniku koja se na nekim komadima kvarila, a bilo je skoro pa nemoguce poraviti, a da se ne salje u servis.

Inace, balansiran tanjir u fabrici za svaki primerak 126-ice pojedinacno je za svaku pohvalu obzirom da se radilo o serijskoj proizvodnji.

Imao TD 126 MK III. Imao feler u tome sto ga je prethodni vlasnik ( moj brat od ujaka ) drzao duze vremena i rabio nenivelisanog libelom na polici, bio je pod nagibom, te se vremenom "pojela" na jednom delu caura. Ja nikada nisam uspeo da mu "uteram" pitch control pot-om tacnu brzinu i to me dovodilo do ludila.

Menjao uz doplatu za Kuzma Stabi 2 i krenuo u "novu fazu vinilmanije". :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Težak off, molim za razumevanje ;) Kao što svi vrlo dobro znamo, onih vinilnih dana nije bilo nikakvih šansi da smuvaš devojku na "mušku" muziku, znači prog-rock (kompletan), space-rock (Gong, Hillage i društvo), koncept-rock (The Who, Blue Oyster Cult) i slično, pa smo to slušali u samoći, a cice smo zvali da slušamo Planta i Morisona i Santanu. E pa uz sexy muziku ide i sexy gramofon, a skromni Torensi su u poređenju sa blistavim super-hi-tech Tehniksima bili tako beznadežno un-cool da ih ne bi uzeli ni za džabe ;) Sorry za off, respect za Torens...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

23 hours ago, grau said:

125 je po meni najgori thorensov gramofon iz te 12x game. pre bi uzeo 135 nego 125. nikada nisam cuo komad da svira kako treba, sem jednog pre vise od 20 godina u koji je bilo srokano toliko bitumena i olovne sacme da bi tesko mogao vise da se zove thorensom.

Vrlo moguce, ja o zvuku ne mogu puno da pricam, posto su desavanja od pre..godine su 1977,78, pa racunanje...

Tada sam i gledao sta da kupim, nakon posla preko studentske zadruge. 150 je kostao nekih 300$, 125 preko 650, a ja za 3 meseca jakog rada, zaradio nesto preko 1100 dolara(oko 2300DM).

I cena nije bila problem,nego se secam da je zvucao blago receno cudno, nista sto bi opravdalo duplu cenu u odnosu na 150

 

Tek sam posle video glavni trik, kupis gramofon, pa ga ocerupas, dodas dve tone olova i bitumena, mermer za podlogu, kupis mission rucku, ili stax, i dodas koetsu glavu..ulozis 2500-3000$ i dobijes gramofon??

Sto mi je bilo malo manito..

Ali od Torensa, taj 125, u radnji u ulici Emilijana Joksimovica je najbolje zvucao od svih Torensa..

Kasnije, po kucama, samo uz teski apgrejd je imao zvuk za postovanje.

Naravno, da se razumemo, tadasnji kriterijumi justiranja gramone su bili daleko naivniji...i lakse se verovalo prodavcima.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

2 hours ago, Miloš 1210 said:

Težak off, molim za razumevanje ;) Kao što svi vrlo dobro znamo, onih vinilnih dana nije bilo nikakvih šansi da smuvaš devojku na "mušku" muziku, znači prog-rock (kompletan), space-rock (Gong, Hillage i društvo), koncept-rock (The Who, Blue Oyster Cult) i slično, pa smo to slušali u samoći, a cice smo zvali da slušamo Planta i Morisona i Santanu. E pa uz sexy muziku ide i sexy gramofon, a skromni Torensi su u poređenju sa blistavim super-hi-tech Tehniksima bili tako beznadežno un-cool da ih ne bi uzeli ni za džabe ;) Sorry za off, respect za Torens...

 

;)

Nekada je bilo bitno da je gramofon changer! :D

Što više ploča nakrcati, po mogućnosti Barry White-a.

 

Standard je bila Tosca 20, a moj drugar što su mu mama i tata bili nekakve budže je imao neki ovakav:

87da2d86ac8779499a46d3e6e03a371b.jpg
 

 


 

 


 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...