Jump to content

Aleks_00

Član
  • Broj sadržaja

    278
  • Na DiyAudio.rs od

  • Poslednja poseta

  • Broj dana (pobeda)

    1

Reputacija aktivnosti

  1. Love
    Aleks_00 got a reaction from shonne in Gramofonska tema   
    PRO-JECT DEBUT III sa Ortofon OMB5E glavom, da li vredi uzeti?

  2. Like
    Aleks_00 got a reaction from krca44 in Novopridosle skalamerije   
    JC1000 PRO programator za Apple uredjaje i Nand,EMMC,HDD memorije. Cena Priceless 800E sa dodacima koje sam ja uzeo.
  3. Like
    Aleks_00 got a reaction from grone in Novopridosle skalamerije   
    JC1000 PRO programator za Apple uredjaje i Nand,EMMC,HDD memorije. Cena Priceless 800E sa dodacima koje sam ja uzeo.
  4. Like
    Aleks_00 got a reaction from djmilicic in Novopridosle skalamerije   
    JC1000 PRO programator za Apple uredjaje i Nand,EMMC,HDD memorije. Cena Priceless 800E sa dodacima koje sam ja uzeo.
  5. Haha
    Aleks_00 je reagovao/la na Gosha u Serije koje gledate   
    https://www.prva.rs/web-tv/serija/igra-sudbine
    Nadam se da svi clanovi foruma prate ovu seriju.
    U slucaju da nije tako, Miko, sve da ih banijes trajno
  6. Love
    Aleks_00 got a reaction from BANAT in Novopridosle skalamerije   
    Sony CDP-CX300 MegaStorage 300-CD Changer 
     
    Danas stiglo, interesuju me misljenja, i da li da otvaram temu za restauraciju. Prima 300 cd-a i ima line i optic izlaz. Nisam ga jos upalio, cekam da dostigne sobnu temp.
     


     
    EDIT: Cena polovnog 300$, ima renewed za 600$. Nisam naso informacije o ceni u srbiji.
  7. Love
    Aleks_00 got a reaction from dejanco32 in Novopridosle skalamerije   
    Sony CDP-CX300 MegaStorage 300-CD Changer 
     
    Danas stiglo, interesuju me misljenja, i da li da otvaram temu za restauraciju. Prima 300 cd-a i ima line i optic izlaz. Nisam ga jos upalio, cekam da dostigne sobnu temp.
     


     
    EDIT: Cena polovnog 300$, ima renewed za 600$. Nisam naso informacije o ceni u srbiji.
  8. Yay
    Aleks_00 got a reaction from zika in Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Meni te trke na pravcu nemaju poentu, tog golfa od 1200hp moze da dobije na slalomu ili brdskim trkama, 1.8t sa pratecim periferijama adekvatnim za to. Sta je zanimljivo da se isplais prva druga treca na pravcu. Slalom, track day, brdske trke i reli imaju poentu a drag i 402 po meni dzabe smo krecili.
  9. Schweißer
    Aleks_00 je reagovao/la na gluv_i_udaren u Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Damos fajlove moraš koristiti, jedino sto je 100% tačno je to što je neko maznuo od proizvođača. To ti je datasheet za software jbg. Tuđi mappackovi su uglavnom pogrešni lol.
    Taj EDC15P, već milion puta prežvakan do sada, milioni vozila tunirani, ali ipak odgovorno tvrdim da 99% tunera u svetu ne znaju kako zaista radi. Većina ne uviđa međuzavisnost oblika brega koji pritiska pumpu na dizni, porasta pritiska goriva, trenutka početka ubrizgavanja, trajanja ubrizgavanja i položaja krivajnog mehanizma. Video si koliko malo pomeranje bregaste u odnosu na radilicu na ona tri zavrtnja menja sve? To je uglavnom zbog toga. Na CR motoru pravilna sinhronizacija ima daleko manje uticaja nego na PD motorima.
    To je i razlog zbog kog su u igru uveli više mapa duracije, i ni jedna od njih nije zaista tačna, sve su ipak aproksimacija realne situacije. Na CR motoru imaš jednu mapu duracije (uglavnom) i ona je daleko tačnije određena, jer na X osi imaš količinu nafte, na Y pritisak,  a na Z vreme trajanja ubrizgavanja u mikrosekundama. I to je to. Dok na PD motoru postoje velike razlike u zavisnosti od trenutka početka ubrizgavanja. Primetićeš da postoje razlike po 6-7-8 stepeni (da ne unosim zabunu, na PD motorima duracija ubrizgavanja je iskazana u stepenima radilice, zbog konstrukcije sistema, ne u mikrosekundama kao na CR) za iste količine na istom broju obrtaja. Nije isto trajanje ako počneš na 10 ili na 20 stepeni pre TDC, jer postoji velika razlika u pritisku kako breg stiska klip pumpe na dizni. Raste brutalno brzo.
     
  10. Love
    Aleks_00 got a reaction from zerowaf in Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Kolege pogodili ste temu u srz, pored svih hobija koje posedujem, bavim se ChipTuningom vec neki period, i imam jednu masinu veoma zanimljivu u garazi na kojoj se radi svaki dan. U pitanju je Seat Ibiza 1.4 TDI R3 (75KS i 195NM). Motor sa tri cilindra precnika i hoda kao 1.9 TDI PD130. U pitanju je sistem ubrizgavanja PD-Pumpa Dizna koji cini ove motore veoma agresivne i interesantne za voznju posebno tro-cilindrase koji nema plivajuci, olaksanu radilicu za jedan cilindar wastgate koji isporucuje cak 1.35bara pri atmosferskom britisku od 1000mbar, a moze da trpi abnormalno velike prepravke.
    Neka od mojih iskustva su ta da benzince ne vredi cipovati zarad snage, ovo se odnosi na ciste benzince bez kompresora i turbo punjaca. od njih se obicno izvlaci 5-7ks.
    Sto se tice Dizela sve sto je turbo je osmeh na lice. Ko je u zivotu osetio NM u vecoj kolicini od 350NM zna kako trnu noge.
    Dacu moji auto kao primer:
    -Izduv kompletan bez lonca katalizatora FI65 od turba do kraja.
    -Dizne 465ccm fabricke iste isle u 1.4 75ks i 1.9 115ks
    -Turbic Wastgate 1.1 fabricki max 1.35bar
    -InterCooler side mount 750mmx350mm
    -Water Oil Cooler
    -Diesel Air Cooler
    -EGR OFF
    -Potrosnja 11l na 100km
    -Ne dimi za sada,
    Neki od fabrickih parametra su maksimalna kolicina ubrizgavanja u TorqueLimiteru 51Mg/stroke, i 1.1bar turbo. Sadasnja mapa je 1.25bar i 65Mg/s. Malo je pomeren timing takodje i paljenje, pomereno je i trajanje otvaranja dizni. Pritisak goriva do dizni je 3.33bara @1500rpm a u dizni kada sabije bregasta i do 1600bara. Auto ima sada 130ks i 340NM, na autu se planira zamena dizni sa 465ccm na 560ccm, turbo ide Garret varijabila, brezoni glave idu sa TDI motora ALH 150ks, i veci hladnjaci ullja i vazduha. Ulje se menja na 5000km, ako se voze trke odmah posle takmicenja. Sipa se Motul X-Cess 5w40 oko 6300 je 4l kantica tj 1300din litar. Vesanje naravno H&R Sport Racing -40mm i billstein B12. Sutra cu okaciti neke snimke i parametre mape. Ima jos puno  stvari o map senzor mapi smoke limiter turbo pritisci soi itd.
  11. Like
    Aleks_00 got a reaction from gluv_i_udaren in Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Kolege pogodili ste temu u srz, pored svih hobija koje posedujem, bavim se ChipTuningom vec neki period, i imam jednu masinu veoma zanimljivu u garazi na kojoj se radi svaki dan. U pitanju je Seat Ibiza 1.4 TDI R3 (75KS i 195NM). Motor sa tri cilindra precnika i hoda kao 1.9 TDI PD130. U pitanju je sistem ubrizgavanja PD-Pumpa Dizna koji cini ove motore veoma agresivne i interesantne za voznju posebno tro-cilindrase koji nema plivajuci, olaksanu radilicu za jedan cilindar wastgate koji isporucuje cak 1.35bara pri atmosferskom britisku od 1000mbar, a moze da trpi abnormalno velike prepravke.
    Neka od mojih iskustva su ta da benzince ne vredi cipovati zarad snage, ovo se odnosi na ciste benzince bez kompresora i turbo punjaca. od njih se obicno izvlaci 5-7ks.
    Sto se tice Dizela sve sto je turbo je osmeh na lice. Ko je u zivotu osetio NM u vecoj kolicini od 350NM zna kako trnu noge.
    Dacu moji auto kao primer:
    -Izduv kompletan bez lonca katalizatora FI65 od turba do kraja.
    -Dizne 465ccm fabricke iste isle u 1.4 75ks i 1.9 115ks
    -Turbic Wastgate 1.1 fabricki max 1.35bar
    -InterCooler side mount 750mmx350mm
    -Water Oil Cooler
    -Diesel Air Cooler
    -EGR OFF
    -Potrosnja 11l na 100km
    -Ne dimi za sada,
    Neki od fabrickih parametra su maksimalna kolicina ubrizgavanja u TorqueLimiteru 51Mg/stroke, i 1.1bar turbo. Sadasnja mapa je 1.25bar i 65Mg/s. Malo je pomeren timing takodje i paljenje, pomereno je i trajanje otvaranja dizni. Pritisak goriva do dizni je 3.33bara @1500rpm a u dizni kada sabije bregasta i do 1600bara. Auto ima sada 130ks i 340NM, na autu se planira zamena dizni sa 465ccm na 560ccm, turbo ide Garret varijabila, brezoni glave idu sa TDI motora ALH 150ks, i veci hladnjaci ullja i vazduha. Ulje se menja na 5000km, ako se voze trke odmah posle takmicenja. Sipa se Motul X-Cess 5w40 oko 6300 je 4l kantica tj 1300din litar. Vesanje naravno H&R Sport Racing -40mm i billstein B12. Sutra cu okaciti neke snimke i parametre mape. Ima jos puno  stvari o map senzor mapi smoke limiter turbo pritisci soi itd.
  12. Love
    Aleks_00 got a reaction from dejanco32 in Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Kolege pogodili ste temu u srz, pored svih hobija koje posedujem, bavim se ChipTuningom vec neki period, i imam jednu masinu veoma zanimljivu u garazi na kojoj se radi svaki dan. U pitanju je Seat Ibiza 1.4 TDI R3 (75KS i 195NM). Motor sa tri cilindra precnika i hoda kao 1.9 TDI PD130. U pitanju je sistem ubrizgavanja PD-Pumpa Dizna koji cini ove motore veoma agresivne i interesantne za voznju posebno tro-cilindrase koji nema plivajuci, olaksanu radilicu za jedan cilindar wastgate koji isporucuje cak 1.35bara pri atmosferskom britisku od 1000mbar, a moze da trpi abnormalno velike prepravke.
    Neka od mojih iskustva su ta da benzince ne vredi cipovati zarad snage, ovo se odnosi na ciste benzince bez kompresora i turbo punjaca. od njih se obicno izvlaci 5-7ks.
    Sto se tice Dizela sve sto je turbo je osmeh na lice. Ko je u zivotu osetio NM u vecoj kolicini od 350NM zna kako trnu noge.
    Dacu moji auto kao primer:
    -Izduv kompletan bez lonca katalizatora FI65 od turba do kraja.
    -Dizne 465ccm fabricke iste isle u 1.4 75ks i 1.9 115ks
    -Turbic Wastgate 1.1 fabricki max 1.35bar
    -InterCooler side mount 750mmx350mm
    -Water Oil Cooler
    -Diesel Air Cooler
    -EGR OFF
    -Potrosnja 11l na 100km
    -Ne dimi za sada,
    Neki od fabrickih parametra su maksimalna kolicina ubrizgavanja u TorqueLimiteru 51Mg/stroke, i 1.1bar turbo. Sadasnja mapa je 1.25bar i 65Mg/s. Malo je pomeren timing takodje i paljenje, pomereno je i trajanje otvaranja dizni. Pritisak goriva do dizni je 3.33bara @1500rpm a u dizni kada sabije bregasta i do 1600bara. Auto ima sada 130ks i 340NM, na autu se planira zamena dizni sa 465ccm na 560ccm, turbo ide Garret varijabila, brezoni glave idu sa TDI motora ALH 150ks, i veci hladnjaci ullja i vazduha. Ulje se menja na 5000km, ako se voze trke odmah posle takmicenja. Sipa se Motul X-Cess 5w40 oko 6300 je 4l kantica tj 1300din litar. Vesanje naravno H&R Sport Racing -40mm i billstein B12. Sutra cu okaciti neke snimke i parametre mape. Ima jos puno  stvari o map senzor mapi smoke limiter turbo pritisci soi itd.
  13. Like
    Aleks_00 got a reaction from Aleks in Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Kolege pogodili ste temu u srz, pored svih hobija koje posedujem, bavim se ChipTuningom vec neki period, i imam jednu masinu veoma zanimljivu u garazi na kojoj se radi svaki dan. U pitanju je Seat Ibiza 1.4 TDI R3 (75KS i 195NM). Motor sa tri cilindra precnika i hoda kao 1.9 TDI PD130. U pitanju je sistem ubrizgavanja PD-Pumpa Dizna koji cini ove motore veoma agresivne i interesantne za voznju posebno tro-cilindrase koji nema plivajuci, olaksanu radilicu za jedan cilindar wastgate koji isporucuje cak 1.35bara pri atmosferskom britisku od 1000mbar, a moze da trpi abnormalno velike prepravke.
    Neka od mojih iskustva su ta da benzince ne vredi cipovati zarad snage, ovo se odnosi na ciste benzince bez kompresora i turbo punjaca. od njih se obicno izvlaci 5-7ks.
    Sto se tice Dizela sve sto je turbo je osmeh na lice. Ko je u zivotu osetio NM u vecoj kolicini od 350NM zna kako trnu noge.
    Dacu moji auto kao primer:
    -Izduv kompletan bez lonca katalizatora FI65 od turba do kraja.
    -Dizne 465ccm fabricke iste isle u 1.4 75ks i 1.9 115ks
    -Turbic Wastgate 1.1 fabricki max 1.35bar
    -InterCooler side mount 750mmx350mm
    -Water Oil Cooler
    -Diesel Air Cooler
    -EGR OFF
    -Potrosnja 11l na 100km
    -Ne dimi za sada,
    Neki od fabrickih parametra su maksimalna kolicina ubrizgavanja u TorqueLimiteru 51Mg/stroke, i 1.1bar turbo. Sadasnja mapa je 1.25bar i 65Mg/s. Malo je pomeren timing takodje i paljenje, pomereno je i trajanje otvaranja dizni. Pritisak goriva do dizni je 3.33bara @1500rpm a u dizni kada sabije bregasta i do 1600bara. Auto ima sada 130ks i 340NM, na autu se planira zamena dizni sa 465ccm na 560ccm, turbo ide Garret varijabila, brezoni glave idu sa TDI motora ALH 150ks, i veci hladnjaci ullja i vazduha. Ulje se menja na 5000km, ako se voze trke odmah posle takmicenja. Sipa se Motul X-Cess 5w40 oko 6300 je 4l kantica tj 1300din litar. Vesanje naravno H&R Sport Racing -40mm i billstein B12. Sutra cu okaciti neke snimke i parametre mape. Ima jos puno  stvari o map senzor mapi smoke limiter turbo pritisci soi itd.
  14. Love
    Aleks_00 got a reaction from vladd in Tuning-Styling / Friziranje četvorotočkaša i uopšteno   
    Kolege pogodili ste temu u srz, pored svih hobija koje posedujem, bavim se ChipTuningom vec neki period, i imam jednu masinu veoma zanimljivu u garazi na kojoj se radi svaki dan. U pitanju je Seat Ibiza 1.4 TDI R3 (75KS i 195NM). Motor sa tri cilindra precnika i hoda kao 1.9 TDI PD130. U pitanju je sistem ubrizgavanja PD-Pumpa Dizna koji cini ove motore veoma agresivne i interesantne za voznju posebno tro-cilindrase koji nema plivajuci, olaksanu radilicu za jedan cilindar wastgate koji isporucuje cak 1.35bara pri atmosferskom britisku od 1000mbar, a moze da trpi abnormalno velike prepravke.
    Neka od mojih iskustva su ta da benzince ne vredi cipovati zarad snage, ovo se odnosi na ciste benzince bez kompresora i turbo punjaca. od njih se obicno izvlaci 5-7ks.
    Sto se tice Dizela sve sto je turbo je osmeh na lice. Ko je u zivotu osetio NM u vecoj kolicini od 350NM zna kako trnu noge.
    Dacu moji auto kao primer:
    -Izduv kompletan bez lonca katalizatora FI65 od turba do kraja.
    -Dizne 465ccm fabricke iste isle u 1.4 75ks i 1.9 115ks
    -Turbic Wastgate 1.1 fabricki max 1.35bar
    -InterCooler side mount 750mmx350mm
    -Water Oil Cooler
    -Diesel Air Cooler
    -EGR OFF
    -Potrosnja 11l na 100km
    -Ne dimi za sada,
    Neki od fabrickih parametra su maksimalna kolicina ubrizgavanja u TorqueLimiteru 51Mg/stroke, i 1.1bar turbo. Sadasnja mapa je 1.25bar i 65Mg/s. Malo je pomeren timing takodje i paljenje, pomereno je i trajanje otvaranja dizni. Pritisak goriva do dizni je 3.33bara @1500rpm a u dizni kada sabije bregasta i do 1600bara. Auto ima sada 130ks i 340NM, na autu se planira zamena dizni sa 465ccm na 560ccm, turbo ide Garret varijabila, brezoni glave idu sa TDI motora ALH 150ks, i veci hladnjaci ullja i vazduha. Ulje se menja na 5000km, ako se voze trke odmah posle takmicenja. Sipa se Motul X-Cess 5w40 oko 6300 je 4l kantica tj 1300din litar. Vesanje naravno H&R Sport Racing -40mm i billstein B12. Sutra cu okaciti neke snimke i parametre mape. Ima jos puno  stvari o map senzor mapi smoke limiter turbo pritisci soi itd.
  15. Like
    Aleks_00 got a reaction from neskor in Lemilica   
    Ja sam imao iskustva sa metkal lemilicom od 700e, induktivna je lemilica u pitanju. Jedina prednost po meni je sto se zagreje za okruglo 8 sekundi, i sto ne gubi toplotu kada lemi vece povrsine kao sto je masa. Iskoriscenost je velika. Vrhovi se menjaju za sekund bukvalno. Imam i JCB lemilicu, 310e placena vrh 0.1mm. Imam i erse stanice, weler rucne itd. Meni najvise lezi Baku kineska, imam vrhove za 2.5e u nabavci menjam ih na 2 god i miran sam.
  16. Haha
    Aleks_00 je reagovao/la na zek u Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    To ona zatvorena sekta gde ne može spolja da se uđe slobodno...
  17. Love
    Aleks_00 je reagovao/la na Zen Mod u Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    dobre Fiće su skupe danas jer ih nema
    SPS200 je kulturna Fića
    ne ides praviti Tristać od Fiće, nego pravis Tristać nanovo 
    ovaj amp ako mislis da unapredjujes i bavis se njime vise nego sto je zamena ostarelih delova i blagi tweak - ne pije vode
    pcb i interni energetski vodovi su usko grlo i mozes da ga zlatom zalivas, nema sanse da ispadne Tristać
  18. Haha
    Aleks_00 got a reaction from vladd in Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    @Nislija Vidis, ako kod mene zagledas na slikama iz prethodnih postova, primetices da su i otpornici polarizovani i svi u istom smeru. Prsten za toleranciju uvek ide u slucaju da je horizontalno montiranje ka dole ili vertikalno ka levo. Isto tako su i blokovi na istu stranu okrenuti. Malo sale ne utice na zvuk ali kada si perfekcionista utice dosta na estetiku.
  19. Love
    Aleks_00 got a reaction from Nislija in Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    @Nislija Vidis, ako kod mene zagledas na slikama iz prethodnih postova, primetices da su i otpornici polarizovani i svi u istom smeru. Prsten za toleranciju uvek ide u slucaju da je horizontalno montiranje ka dole ili vertikalno ka levo. Isto tako su i blokovi na istu stranu okrenuti. Malo sale ne utice na zvuk ali kada si perfekcionista utice dosta na estetiku.
  20. Love
    Aleks_00 got a reaction from Nislija in Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    Ako nekome treba cistija sema imate link dole za preuzimanje. Ove su 50% kompresovane.

    Link za preuzimanje
  21. Like
    Aleks_00 je reagovao/la na NIXIE u Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    Ja verujem da kod nas od tih popularnih delova skoro i nema originala u prodavnicama, možda 20%. Ima uglavnom boljih i lošijih kopija. Tako da ovi polovni ako imaju hFE barem 30-40 na multimeru (neprimereno mala struja merenja za jake tranzistore) mogu da rade dugo i sigurno neće otkazati samo tako bez razloga.
  22. Like
    Aleks_00 je reagovao/la na NIXIE u Ei Radio akustika SPS-200 Restauracija/Laki remont   
    Jeste, nekad ode i više zavisi kako je rešena kompenzacija. U svakom slučaju dobro je ako stoji i ne mrda puno. Proveri opet na leto kad bude dosta toplije.
  23. Like
    Aleks_00 je reagovao/la na NIXIE u Kupuj dok nije otišlo...   
    Ponesi masku.
  24. Like
    Aleks_00 got a reaction from gluv_i_udaren in /General/Sony PlayStation 1   
    Posto sam se uspesno snaso, napisacu za buduce interesente kratki Manuel za rezanje igrica.
    Prvo treba vam klasican CD-R disk, znaci nikako CD-RW i ostali. Isprobao sam CD-Rewritable i Sony ne zeli da ga procita.
    Zatim vam treba Alcohol 120% programcic verzija 2.0.3 i preko, jer poseduje predefinisan profil za podesavanja potrebna za Ps1.
    Igrice mozete skinuti na svakom cosku, jedino sto je bitno je da pazite na region ako vam TV ne podrzava NTSC, ako imate TV koji podrzava i NTSC i PAL onda nemate brige.
    MANUAL:
    1. Skinuti igricu zatim je raspakovati i uci u folder gde je igrica raspakovana. U folderu treba da budu dva fajla sa identicnim imenima. Jedan sa ekstenzijom .BIN drugi .CUE, u slucaju da .CUE fajl fali, na ovom sajtu mozete da ga napravite https://nielsbuus.dk/pg/psx_cue_maker/.
    2. U programu Alcohol 120% izaberete Burning Image i prilikom biranja fajla za rezanje izaberite fajl sa ekstenzijom .CUE.
    3. Sledeci korak je da izaberete predefinisan profil u donjem levom uglu pod imenom PlayStation, i da odaberete brzinu rezanja i to najmanju mogucu.
    4. Uzivajte u igri
  25. Haha
    Aleks_00 got a reaction from NIXIE in 2SC4793 / 2SA1837   
    @Nesic Kod njih je i otpornik Fake...
×
×
  • Kreiraj novo...