Bogati, Black Coffee, ti kao moja supruga. Kada god kupujemo auto, dakle svakih 10-11 godina, njeni zahtevi su 100% isti: mora da ima dobru klimu, solidnu muziku i da bude relativno udban. Sve ostalo je se ne tiče. Problem mi je bilo dete (dok je živeo sa nama), jer on je imao ozbiljne tehničke zahteve, daide 0-100 km/h za manje od 3 sekunde, da ide bar 330 km/h i naravno da bude jeftin za održavanje a ne mora da ima opreme. Onda se otselio i živi sam, zaposlio se pa sam plaća sve raćune (normalno uz našu dotaciju), pa se brzo otresao jednog do bola sređenog Yuga sa maltene na nulu sređenim FIAT motorom od 1.6 litara i 100-105 ks, i preselio se u Nubiru (karavan, klima, muzika, itd, motor 2 litra čip tjunovan na oko 144 ks, koja je za njega "pomalo mrtva, drtina", koje jeste malo žednija, pije oko 11 litara u gradu leti sa klimom i muzikom. Ja ga pitam pa šta hoćeš, da ti ore drum do 50 km/h, da bude udobna i još bi da troši manje od Pegle? Neće da može, sinko. Sada se malo smirio, "hladi" se malo tako što mi uzme na sedmicu-dve mog Cruz-a, koji je naprosto novija verzija iste te Nubire, istina sa boljim ležanjem, nenormalnim kočnicama i još mnogo više opreme (1.8 litara atmosferski motor, 142 ks, isto tako 11 litara leti sa klimom i muzikom). Uzme ga sa svih 60 litara goriva, vrati ga sa manje od 15 litara u njemu i pričama šta je sve probao sa njim i gde.
Oko guma - ja sam stara i prastara škola, pa za mene postoje Michelin gume i to je to. Nisu danas onoliko ispred drugih kao nekada, a cene su im dalje ubistvene, ali njihovo ponašanje na mokrom kolovozu je po meni još uvek najbolje za koje ja znam (a imao sam Continental gume, poos Nemačke, i nisam impresioniran, mada nemam šta da im zamerim sem izrazite buke u vozilu na preko 100 km/h), kao i Cooper gume (Avon), koje su u svakom smislu klasa ispod. Zimi bez pardona koristim Tigar Winteru, i veoma sam zadovoljan.