gluv_i_udaren Napisano Jun 18, 2020 Share #1 Napisano Jun 18, 2020 Uživam u jeseni stefaca and Beli_Ninja je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Aleks Napisano Jun 18, 2020 Share #2 Napisano Jun 18, 2020 Stavi mu paljenje na drugi klip, v2.7 stefaca je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 18, 2020 Share #3 Napisano Jun 18, 2020 3 hours ago, gluv_i_udaren said: Uživam u jeseni ajd kad smo tu - iskustvo majstora - kantica Punto Classic 1.2 - vredi li to softwerovati za 10konja vise? msm, sta se dobija pored 10 konja? - obrtni moment, potrosnja (vs. necipovani), trajnost masine? ono , znam kako je nekad bilo , kad stavim dvogrli weber, ako vozim isto kao pre - potrosnja je i manja , a kad zatreba ...... kazaljka za gorivo predje u vodu ih to su bili dani....... bavljenje sport mehanikom....... sad se ostarilo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 18, 2020 Autor Share #4 Napisano Jun 18, 2020 Uh, ljuta masina Mislim da je 10hp na punticu malo previse optimisticno. Recimo da je realnije ocekivati 3-5hp i mozda 7-8Nm samo na optimizaciji pretpaljenja. Mozda malo vise i kad bi zabiberili lambdu na 0.8, ali sve je na decimalama. U principu nijanse. Deset konja ispadne nesto preko 16% sto sa malim liftom bregaste nece da ide. Ako ima LPG ili CNG, ranije pretpaljenje ce da mu prija sigurno, to su mi italijani cesto slali fajlove i k'o fol su zadovoljni. Druga stvar, takav dobitak i platiti i naplatiti nema puno smisla, mozemo eksperimentisati kad imamo vremena i kad ides ovuda. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Jun 18, 2020 Share #5 Napisano Jun 18, 2020 Ne diraj ništa. Da je 1.3 multijet imalo bi vajde, ali tad nastaju drugi problemi, common rail grana, turbina... Vix je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 18, 2020 Autor Share #6 Napisano Jun 18, 2020 Stavis dvogrli Weber i gurnes malo razvodnik ulevo, da Weber dodje do izrazaja lol vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 18, 2020 Share #7 Napisano Jun 18, 2020 2 minutes ago, gluv_i_udaren said: Uh, ljuta masina Mislim da je 10hp na punticu malo previse optimisticno. Recimo da je realnije ocekivati 3-5hp i mozda 7-8Nm samo na optimizaciji pretpaljenja. Mozda malo vise i kad bi zabiberili lambdu na 0.8, ali sve je na decimalama. U principu nijanse. Deset konja ispadne nesto preko 16% sto sa malim liftom bregaste nece da ide. Ako ima LPG ili CNG, ranije pretpaljenje ce da mu prija sigurno, to su mi italijani cesto slali fajlove i k'o fol su zadovoljni. Druga stvar, takav dobitak i platiti i naplatiti nema puno smisla, mozemo eksperimentisati kad imamo vremena i kad ides ovuda. tnx navedoh 10 konja jer je tako svojevremeno glasila prica, kad je puntic bio relativno nov i bilo aktuelno za prodati silni chip-tuning nema LPG - sa mojom godisnjom kilometrazom i prosecnom potrosnjom nikad nije bilo isplativo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 18, 2020 Share #8 Napisano Jun 18, 2020 4 minutes ago, gluv_i_udaren said: Stavis dvogrli Weber i gurnes malo razvodnik ulevo, da Weber dodje do izrazaja lol nekad u kecu bila 1.4 masina (Tipo?) sa jos ostrijom bregastom, dvogrli Weber 34/34 sa DIY Sprint filterom, izduvom 4u2, petak menjac, spusten, rasiren, otvrdjen,druga tabla, druga sedista ..... kazem ja, ostarilo se ...... sad je i 1.2 Puntic ihaj za klajklaj 110 black coffe and gluv_i_udaren je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
guja011 Napisano Jun 18, 2020 Share #9 Napisano Jun 18, 2020 pa onda i nijesi bio u braku. sad ćuti i vozikaj laganice. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 18, 2020 Autor Share #10 Napisano Jun 18, 2020 Ne diraj ništa. Da je 1.3 multijet imalo bi vajde, ali tad nastaju drugi problemi, common rail grana, turbina...Nema MJD nekih problema sa navedenim Sent from my Commodore64 using Tapatalk Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Jun 18, 2020 Share #11 Napisano Jun 18, 2020 Nema kad se ne čačka. Ali chiptuning sigurno loše utiče na gomilu stvari. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 18, 2020 Autor Share #12 Napisano Jun 18, 2020 Sve zavisi šta se i kako uradi, te kako se posle eksploatiše, ali konkretan motor nisam video da ima problem sa cevkom za gorivo ili turbinom. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jun 18, 2020 Share #13 Napisano Jun 18, 2020 5 hours ago, guja011 said: pa onda i nijesi bio u braku. sad ćuti i vozikaj laganice. jesam (vec) bio tad u braku Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Jun 18, 2020 Share #14 Napisano Jun 18, 2020 pre 4 časa, gluv_i_udaren reče Sve zavisi šta se i kako uradi, te kako se posle eksploatiše, ali konkretan motor nisam video da ima problem sa cevkom za gorivo ili turbinom. Ja imam taj 1.3 MJ motor od 75KS i zadovoljan sam, nije bilo većih kvarova. Za 11god. i 125.000 su zamenjena dva grejača, dva vertikalna stabilizatora, diskovi, donji nosač motora, a kvačilo je menjano na 110.000. E taj donji nosač motora (ili neki drugi) sad izgleda da mora opet da se menja, verovatno jer je 90% gradska vožnja, cimanje stalno, ili je taj zamenjeni lošeg kvaliteta (jeftin). Očekivao sam više problema, naročito sa elektronikom, ali nije ih bilo. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
gluv_i_udaren Napisano Jun 18, 2020 Autor Share #15 Napisano Jun 18, 2020 Glavni adut tog 1.3 nije izdržljivost nego ekonomičnost. Jedi li ikako menjao lanac i lančanike? Ako nisi, pravac kod majstora. Ja sam imao 1.9jtd. Stavio na njega veću CR pumpu (5C), veće injektore, jače kvačilo, kočnice i vešanje i sa 86hp ga podigao na 160. Vozio tri godine kao da sam ga ukrao, pa ga dve godine vozila sestra na posao svaki dan 70km, pa prodao drugaru koji ima mlađeg brata mamlaza, a i on sam mamlaz. Kod njih je već 2.5 godine, vozi se na on/off gas stalno. I s vremena na vreme ode na 402 sa njim. Štete je do sad bilo par puta otucane felne, izlupan u krug (mladji brat mamlaz), gornji nosač motora i crevo interkulera. edit: našao sam i video kako se braća ponašaju prema njemu Ovaj crveni Aleks je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Jun 19, 2020 Share #16 Napisano Jun 19, 2020 1,9 jtd je inace babaroga agregat. budzio ga ili ne budzio. mutayu je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Jun 19, 2020 Share #17 Napisano Jun 19, 2020 pre 7 časa, gluv_i_udaren reče Jedi li ikako menjao lanac i lančanike? Ako nisi, pravac kod majstora. Nisam, prošle godine pregledano kod Gorana na Altini, u odličnom je stanju, nije još za zamenu. Verovatno ću ga prodati sa tim originalnim lancem. Što se ekonomičnosti tiče, bolji je Clio komšijin 1,5DCI 75KS jer po gradu manje troši i bolje povuče od ovog. Ja ne vozim baš ko penzos, ali nisam ni manijak. Taj motor 1.3MJ je baš dugotrajan u ovoj verziji, nema plivajući, nema DPF ali je Euro4. Inače auto je Grande punto. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Jun 19, 2020 Share #18 Napisano Jun 19, 2020 Odnos motora i mase karoserije zna da poboljsa ili upropasti ekonomicnost, i agilnost u voznji, narocito pri nekom specificnom rezimu voznje. 1,3Multijet je najbolji motor u poslednjih par decenija, idejno i ekonomicno, ali nije za malo vecu karoseriju od malog punta ili pande. Ovo sto ga trpaju u 500L je npr cist idiotizam. Kada manageri prodaje odlucuju... Vix je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Jun 19, 2020 Share #19 Napisano Jun 19, 2020 pre 29 minuta, vladd reče Ovo sto ga trpaju u 500L I u 500X i u Opela Astra J. Mislim ide to, samo malo kilavo. Ipak je to motorče za mala vozila. Kad se pojavio svi su bili skeptični koliko će to da traje, pokazalo se dosta. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Vix Napisano Jun 19, 2020 Share #20 Napisano Jun 19, 2020 3 hours ago, чика-Брка said: 1,9 jtd je inace babaroga agregat. budzio ga ili ne budzio. Kad smo vec kod toga, imao Stila 1.9 mjtd sa 120 ks, (8 ventila). Babaroga od masine, nisam nista pipao i bilo mi previse. Ali, mene inace jako nervira sam zvuk dizel masina, pogotovo u leru. Zato sam rekao sebi da mi je Stilo bio prvi, a i poslednji dizelas... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Quattor Napisano Jun 19, 2020 Share #21 Napisano Jun 19, 2020 59 minutes ago, NIXIE said: I u 500X i u Opela Astra J. Mislim ide to, samo malo kilavo. Ipak je to motorče za mala vozila. Kad se pojavio svi su bili skeptični koliko će to da traje, pokazalo se dosta. Ne znam da li je taj motor, no ja imam Opel Astru J turbo, 2017-to godište. 1362 kubika, 103 kW (140 KS), 6-to stepeni manuelni menjač. To ide samo tako i vuče i pri malim obratijima jako dobro. Max. obrtni moment ima već od 1850 obrtaja. Doduše ne vozi se preterano jer imam drugu drndalicu, ali od mene ... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Jun 19, 2020 Share #22 Napisano Jun 19, 2020 Nije, taj dizel 1.3MJ što se ugrađivao u Astre je 90KS. Ugrađivan je i dizel 1.6MJ od 120KS i od 105KS. Taj tvoj je koliko vidim benzinac, verovatno T-Jet ako je Fiat-ov. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah