Bas tako ninja.
Kocnice su raspodeljene 70:30%, koji procenat manje vise, prednji toskovi su pod kontrolom volana. Ravnopravniji grip obezbedjuju bolje zadnje gume.
Zadnji tockovi su prepusteni sami sebi i silama inercije, nema dopunskekontrole, retkopostoji korekcijapravca, uglavnomsitna.
Kako se ostvari kontakt sa podlogom samo rezultante sila definisu lezanje na putu i trenje.
Cak je i ekonomski isplatljivije, posto se prednje gume trose duplo brze nego zadnje, pa smena nazad napred se obavlja na kraju veka prednjih i polovini veka zadnjeg para guma.
Montaza na prednje tockove, zarad nekog "pogona" je povrsnoi besmisleno zakljucivanje, i jedna od poznatih pogresnih legendi, vrlo brojnih medju korisnicima automobila.
Prosto je zacudjujuce koliko su severnjaci tehnicki pismeni, i pride sa odnegovanom kulturom dobre voznje. Valjda neki pametni narodi