Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 03/17/17 in Postovi

  1. 'baćumu kevu večeras
    4 poena
  2. cime se zanimam ovih dana. ic nema veze sa hifom
    3 poena
  3. Ajde svajseri!!! Frkaaaaaa......... Woland se opasno naostrio. AustroBugarin trenutno uz Zoltana cuva cast svajseraja. Zoltan sklapa i lemi, Woland sklapa i lemi... pa de ste bre. Nista bez iskusnih DIY-era Jos samo ja da pocnem da lemim i ode sve u...... Svaka cast momci. Napred u pseudoDIY. Dzerooooonimooooo
    2 poena
  4. da se ne trafoiše samo u Vrbasu, pripremio fiksator za TVC i rotary switcheve za budući WOT preamp sa varijabilnim sekundarom kao regulatorom glasnoće.
    2 poena
  5. jel na carski rez?
    1 poen
  6. ZZZ

    Čime se zanimam... (ovih dana )

    Eeee Wooland ponovo lemi (Kusta snimio novi film...)
    1 poen
  7. Kod BMW-a je obrnuta priča u odnosu na gotovo sve ostale motorcikle i tu je problem. Agregat je šasija na koji se kače bukvalno svi ostali delovi ukljućujući i centralni štender i bočnu nožicu recimo. Na njega ide menjač i to čini monolitnu celinu koja nosi sve. Na menjač ide kardanski sklop koji je ujedno zadnje vešanje na kome se nalazi točak i tu nema mogućnosti ama baš nikakve prepravke, sa njega ide vertikalno amortizer koji se na gornjoj strani kači na nosač sedišta i ta tačka je strogo definisana u prostoru. Nosač sedišta se kači na agregat i na mernjač i naziva se pod ram, subframe i nema nikakav broj, obične zavarene cevuljage. Prednje vešanje, paralever se takođe kači na agregat direktno, na njemu je noseća veza prednjeg vešanja, štapovi i amortizer sa oprugom, sam amortizer ima gornji oslonac na vratu na kome je i gornji trougao gde se kači korman i na koji su vezani krajevi štapova, i na tom vratu je broj koji se upisuje kao broj šasije odnosno rama. Kod nekih modela postoji prednji subframe, isto cevuljage, koje nose far,vizir,instrument tablu,...Praktično je nebulozno insistirati da taj vrat bude drugojačiji zarad različitosti kad celo prednje vešanje kao takvo mora da ima strogo definisane veze. Druga je priča što se može izvršiti prepravka celog prednjeg vešanja ko što je Njinja kupio, al to onda nema mnogo veze sa BMW-om čije je vešanje unikatno u serijskoj proizvodnji motorcikala. Jesu KTM vile nesporno dobre ali kao ni kod većine motora ne pružaju mogućnost podešavanja kao što je to moguće na BMW-u, recimo banalna promena opterećenja koja utiče na geometriju i samim tim na ciklistiku upravljanja. Drugi ram nije problem napraviti da bude jak i bezbedan, ali jeste da se svi uglovi i ose dovedu u centar što se kaže. Osnovno je pitanje, da li eliminisati paralever oslanjanje, lično ga volim i smatram da ima niz prednosti i po pitanju same performanse i kao bezbedonosni faktor. Ukratko, uz neke specifičnosti u ponašanju, radi kao GP motorcikl a istovremeno i kao enduro vešanje koje je skroz suprotno i to ga čini neprikosnovenim u nekoj univerzalnosti kad je svakodnevna upotreba, od recimo Navak piste u Beogradu, do prolaska kroz Gobi pustinju. Ne bih ga menjao ni za šta, ali ima naravno i potupno suprotnih mišljenja i opredeljenja.
    1 poen
  8. Sad je diskutabilno šta je to isto, možeš recimo da uradiš spoljašnost da uopšte ne liči na postojeći a da bude konstruktivno identičan, što se ne informišeš detaljno šta se misli pod pojmom različitog i ko je merodavan da to propceni i na osnovu čega, odnosno koje se tehničke ili druge karkteristike uzimaju za referentne. Recimo, katalaški broj vrata koji se kupuje kao rezervni deo, razlikuje se između R i RT modela i samim tim je različitost nepobitna. Napraviti od BMW-a Hondu ili KTM je nemoguće i ako to neko podrazumeva kao nužnu razliku je budala, odnosno, ne razume se ni malo u materiju. Imam ja nešto slika, možda i linkova, raznoraznih prepravki pa ako budeš išao u tom pravcu poslaću ti.
    1 poen
  9. Woland

    Babelfish F7

    ćorav ninja nači finito.. ću se javim, dođem, malo otučem M2
    1 poen
  10. Eci

    Čime se zanimam... (ovih dana )

    Pravim nosač za gramofonsku ručicu, materijal je aluminijum debljine 20mm. Završio sam radove na glodalici, sledeće nedelje radim na strugu.
    1 poen
  11. Zen Mod

    Babelfish F7

    fotka od pre , sad oba dobila slag na torat i odma nema viska stamb prostora
    1 poen
  12. Da, problem kad je vozilo proglašeno da je za otpad jer se smatra da opravka nije moguća a da vozilo bude bezbedno. Ram jeste osnovni ili vitalni elemenat motora jednako kao što šasija, odnosno karoserija kod automobila na čijim konstruktiovnim delovima nije dozvoljena popravka u dosta zemalja. I BMW podpada pod iako nema ram u uobičajenom smislu, al ajd to objasni, osim "fork stanchions"-cevi vila prednjeg vešanja, paralevera- rame, A arm, swingarm, još samo može da se pokrivi cevasti nosač sedišta, sve ostalo je pravo ili puklo jer su sve do jednog liveni komada, ajd, korman je čelična cev ili heblovi. Vrat, na koji se nosi korman i oslanja prednji amortizer je takodje liven i puca, jeste na njemu utisnut broj koji se zbog formalizma uzima kao da je šasija, odnosno ram a praktično nije. Ako je dozvoljeno da uradiš sopstveni ram i uradiš homologaciju, uzmi polovan vrat i ukloni mu broj, pretrljaj ga da bude gladak recimo i kaži da si ga sam izradaio a da ti je uzor fabrička konstrukcija, sigurno nigde ne stoji da diy ram mora da bude skroz različit ili u nekom vidu od originala. Ne sećam se da sam pročitao da si palio agregat niti sam opazio da su cilindri udareni, pri udarcu od preda hoće da napuknu cilindri, nekad i brezon okrnji malo blok, sve se to sredi ali često se ne vidi neka pukotina dok se agregat ne zagreje i ulje ne ovlaži spolja, pažljivo pregledaj sva rebra za hlađenje naokolo i ako negde fali parče tu naročito obrati pažnju.
    1 poen
  13. paja959

    Novopridosle skalamerije

    nesto malo jace od 30 eura.... kolko ljudi,tolko cudi...
    1 poen
  14. malo V-FET
    1 poen
×
×
  • Kreiraj novo...