Kod BMW-a je obrnuta priča u odnosu na gotovo sve ostale motorcikle i tu je problem. Agregat je šasija na koji se kače bukvalno svi ostali delovi ukljućujući i centralni štender i bočnu nožicu recimo. Na njega ide menjač i to čini monolitnu celinu koja nosi sve. Na menjač ide kardanski sklop koji je ujedno zadnje vešanje na kome se nalazi točak i tu nema mogućnosti ama baš nikakve prepravke, sa njega ide vertikalno amortizer koji se na gornjoj strani kači na nosač sedišta i ta tačka je strogo definisana u prostoru. Nosač sedišta se kači na agregat i na mernjač i naziva se pod ram, subframe i nema nikakav broj, obične zavarene cevuljage. Prednje vešanje, paralever se takođe kači na agregat direktno, na njemu je noseća veza prednjeg vešanja, štapovi i amortizer sa oprugom, sam amortizer ima gornji oslonac na vratu na kome je i gornji trougao gde se kači korman i na koji su vezani krajevi štapova, i na tom vratu je broj koji se upisuje kao broj šasije odnosno rama. Kod nekih modela postoji prednji subframe, isto cevuljage, koje nose far,vizir,instrument tablu,...Praktično je nebulozno insistirati da taj vrat bude drugojačiji zarad različitosti kad celo prednje vešanje kao takvo mora da ima strogo definisane veze.
Druga je priča što se može izvršiti prepravka celog prednjeg vešanja ko što je Njinja kupio, al to onda nema mnogo veze sa BMW-om čije je vešanje unikatno u serijskoj proizvodnji motorcikala. Jesu KTM vile nesporno dobre ali kao ni kod većine motora ne pružaju mogućnost podešavanja kao što je to moguće na BMW-u, recimo banalna promena opterećenja koja utiče na geometriju i samim tim na ciklistiku upravljanja. Drugi ram nije problem napraviti da bude jak i bezbedan, ali jeste da se svi uglovi i ose dovedu u centar što se kaže. Osnovno je pitanje, da li eliminisati paralever oslanjanje, lično ga volim i smatram da ima niz prednosti i po pitanju same performanse i kao bezbedonosni faktor. Ukratko, uz neke specifičnosti u ponašanju, radi kao GP motorcikl a istovremeno i kao enduro vešanje koje je skroz suprotno i to ga čini neprikosnovenim u nekoj univerzalnosti kad je svakodnevna upotreba, od recimo Navak piste u Beogradu, do prolaska kroz Gobi pustinju. Ne bih ga menjao ni za šta, ali ima naravno i potupno suprotnih mišljenja i opredeljenja.