postoje samo 2 moguća mesta, u zavisnosti od konstrukcije trafoa, ako je kalemsko telo trafoa iz dva dela (sekundar se navlači preko primara) onda je termoosigurač obično na primaru na površini namotaja primara, tu se malko teže pristupa.
u drugom slučaju, kada je jedno kalemsko telo, ume da bude šušnut između primarnih i sekundarnih namotaja a neki put ima čak i svoju fiokicu gde se ugura ispod namotaja.
sve je podređeno japanskom ludilu tj kreativnosti sklapanja/rasklapanja.
ti nemaš veze ni sa jednim, tvoje je da vidiš koja žica, tj LICNA je mrtvak i da je upratiš do kalemskog tela.
ukoliko na telu postoje ušice , prepoznaćeš termoosigurač po tome što su mu izvodi od pune žice (bela tj pokalajisana) i jedan kraj je vezan na licnu koja nije u funkciji a drugi je vezan za sekundar, to se lako pozna, spoj pokalajisane i lakovane žice.
ukoliko priključne licne ne idu na ušice već se gube pod završnom izolacijom, nju treba secnuti i otvoriti "ko svesku" na toj strani gde ulaze licne, pa se opet vide ta 2 spoja.
ukoliko postoji varijanta da žice trafoa idu na neki mali kontaktni pcb, treba isti odlemiti pa pogledati pinove trafoa, lako se vidi gde su krajevi termoosigurača.
kakogod, kada ih nadješ, prespojiš između i trafo živne. naravno, termoosigurač je samo posledica (pregrevanja) uzrok je predpostavka da je amp masiran predugo a odšrafljen ili sl..