ninja, kad sam rekao apn-ac, mislio sam to uopsteno, obicno ide mali pa veci pa veliki motor, ako ides na velike motore. To je da steknes bolji osecaj brzine, ubrzanja, kocenja , itd...To je iskustvo, za koje obicno trebaju godine.Banat ti je rekao o gsx-u sve bitno, a ja bih dodao i ovo - doduse rec je o gsx 1100 r ( mislim da je isto i kod 750-ke, nju nisam vozio )- ti motori nisu za pijacu i laganu voznju oko centra, oni cupaju i cimaju odmah, na 1000 i 2000 obrtaja.Nema laganog, lenjog ubrzanja na malom gasu. Nekada u guzvi, za neiskusne to biva vrlo neprijatno, nisu mirni ni "ustrojeni " kao najveci broj japanaca do oko 2000 obrtaja,radi lakeg polaska i voznje na maloj brzini.Na njima mozes nositi ceger sa jajima sa pijace ako polazis i ides lagano. To su trkacki motori, koji ako malko ne pazis sa gasom , on ode a ti osta , cesto na ledjima