Zen Mod Napisano Maj 26, 2018 Autor Share #177 Napisano Maj 26, 2018 nope drugarev (taj lepsiji brodic je njegov) ja dosao motorinom da ih obidjem , 30km , od kojih je zadnjih 1-1.5 bentom btw. chopper mnogo zaebat za voznju po vagašima Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jul 24, 2018 Autor Share #178 Napisano Jul 24, 2018 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Avgust 4, 2018 Autor Share #179 Napisano Avgust 4, 2018 neskor and black coffe je reagovao/la na ovo 2 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Avgust 5, 2018 Share #180 Napisano Avgust 5, 2018 11 hours ago, Zen Mod said: Dužio ga u Maslinama 78me nervozan motortočak ? - zbog kardana ( ako nisi pazio ritao se i kod ubrzanja i kod ABGASA ) . Al baš ovakav sam vojno opremljen sa stanicom otraga . Moj instruktor tad me naučio da - u to vrijeme BMW ea treba znat vozit . Ja sam iz "civilstva " došao iz Jawe na Stornela , pa na Falcona , pa na Bemburu . Sama vožnja je super , al extremni slušajevi su stvar navike ? ! To je bilo ONDA ? danas su se uskladili ? . Al di je užitak i istraživanje ? . Priča gotova ko pizza za par minuta ? . NHF ! . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Avgust 5, 2018 Share #181 Napisano Avgust 5, 2018 Napravljeno da bude robustno marvince, za vojne upotrebe i vojni rezim odrzavanja(redovne preglede, remonte, provere i zamene delova). Sve ostalo skromno, bazicno masinstvo, neinventivno, cesto nakazno, bez finis obrada, kao da su motor iz dresine zakacili na ram. Pride, "softail" prednja viljuska...prakticno obaveza kacenja prikolice, trokolica sa dva zadnja trapa. Lose kvacilo i kardan su pokvarili vozne osobine bez prikolice(sto je dodatnih preko 100kg), osecaj kao na Dajcu, ali je kardan robustniji pogon, za vojne potrebe. Cuveni "Feragosto inzenjering" se svodio na resavanje proizvodnih problema, a ne na redizajn. Lepo su izdigli robustnost kao dominantnu osobinu(pod uslovom da motor ne padne), i pokrili tromost u razvoju, realnu ruznocu, lose vozne osobine, malu snagu, veliku tezinu i obilnu potrosnju goriva... black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Avgust 5, 2018 Autor Share #182 Napisano Avgust 5, 2018 sve sto si napisao opisuje perfektan motocikl za dede kao sto sam ja Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Avgust 5, 2018 Share #183 Napisano Avgust 5, 2018 Sto se tice robusnosti, tu sam saglasan, i sapatnik, ledja ne izdrzavaju vise skidanje kojekakvih delova od 20-30kila, ali za voznju... samo dedastu, lagano, tek malo zesce od pjehe Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Avgust 5, 2018 Autor Share #184 Napisano Avgust 5, 2018 jes , vidis , u godinama kad se vise ne ujeda no i lajanje postaje sve utisanije , valja znati preduprediti zal za mlados Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Avgust 5, 2018 Share #185 Napisano Avgust 5, 2018 Promuklije Nekada sam voleo ove sportove, ali sijaset radapcigera, mernih ploca, pomocnog pribora, a pride i neprskana fizicka snaga...sve izvetrilo.. https://www.youtube.com/watch?v=EDdrmayIIyo Mada, ono sto bih sada voleo je matori Rojal Enfield, to je za mene motorcikl iz bukvara Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Leonardo Napisano Avgust 5, 2018 Share #186 Napisano Avgust 5, 2018 A ne! Svaki pravi deda, koji drži do titule, jaše isključivo SOLEX makinu. Može da se pedala, što je dobro za artrozu kolena a pospešuje cirkulaciju što sprečava "pušačke noge". vladd, djmilicic, Vix and 1 član je reagovao/la na ovo 3 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Avgust 5, 2018 Autor Share #187 Napisano Avgust 5, 2018 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Avgust 5, 2018 Autor Share #188 Napisano Avgust 5, 2018 1 hour ago, vladd said: Promuklije Nekada sam voleo ove sportove, ali sijaset radapcigera, mernih ploca, pomocnog pribora, a pride i neprskana fizicka snaga...sve izvetrilo.. https://www.youtube.com/watch?v=EDdrmayIIyo Mada, ono sto bih sada voleo je matori Rojal Enfield, to je za mene motorcikl iz bukvara idi begaj oti BMW je space shuttle tehnologija za HD ..... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Avgust 5, 2018 Share #189 Napisano Avgust 5, 2018 HD je posebna prica, i tehnike i imidza, po meni, ne treba da stoji u istoj recenici sa BMW motorima, potuno razliciti, po svim osnovama. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Avgust 5, 2018 Share #190 Napisano Avgust 5, 2018 da je bolji od BMW-a, bolji je. ali koliko kosta, ne bi trebao da se kvari koliko se kvari. ja licno da imam pare koje nemam, i da hocu V motor vece kubikaze (1500 i vise) sa opasnim zvukom ... zaobisao bi Harlija. imaju japanezi opasnije od Harlija - Suzuki Intruder. motor je brutalan, babaroga. black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Avgust 5, 2018 Share #191 Napisano Avgust 5, 2018 Cavrljamo naglas, ja vise posmatram trud, dizajn i inzenjering. Odnos bloka i cilindara, kao neku moto estetiku, opsti izgled motora, odredjena tehnicka resenja..sitna i krupna Sa druge strane, za vojne masine, vece tolerancije, manje obrtaja, manji kompresioni odnos, manje snage, prosti i kabasti sklopovi, obecava dug vek. Nisu se ni englezi proslavili sa pampur kvacilima, i tu su Japan i Italija sile osovine, plus italijanski dizajn. Ameri su imali drugaciju filozofiju, ipak je to zemlja sa najvise motora po glavi stanovnika(i atomskih bombi:)), plus decenijama dzabe gorivo, plus ljubav prema groznim kubikazama... black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Avgust 6, 2018 Share #192 Napisano Avgust 6, 2018 13 hours ago, vladd said: Cavrljamo naglas, ja vise posmatram trud, dizajn i inzenjering. Odnos bloka i cilindara, kao neku moto estetiku, opsti izgled motora, odredjena tehnicka resenja..sitna i krupna Sa druge strane, za vojne masine, vece tolerancije, manje obrtaja, manji kompresioni odnos, manje snage, prosti i kabasti sklopovi, obecava dug vek. Nisu se ni englezi proslavili sa pampur kvacilima, i tu su Japan i Italija sile osovine, plus italijanski dizajn. Ameri su imali drugaciju filozofiju, ipak je to zemlja sa najvise motora po glavi stanovnika(i atomskih bombi:)), plus decenijama dzabe gorivo, plus ljubav prema groznim kubikazama... Vojska je kupovala pouzdano ? iak nije bilo praviše vremena u to vrijeme za provjeru pouzdanosti ? al se znalo da da sporohodne mašine imaju prednost , pa Falkoneu si na leru mogao brojit "taktove ? . Bmw je imao prednost da je sa setom alata uz njega dobiven ak se razumiješ možeš napraviti pologeneralku na motoru . Osim toga promjenom "košuljica " ta mašina se iz 600 ccm i dodatkom uljnog hladnjaka dizala na 900ccm i ugradnjom 5-e brzine pretvarala u Knošer varijantu koja je resptektabilna za vrijeme u kojem se dešavala . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Avgust 6, 2018 Share #193 Napisano Avgust 6, 2018 NJima je bilo vaznije da moze da taljiga sa benzinom 75 oktana, za lake avione, stepen kompresije 5:1 do 6:1, mozda vise nego da je sporohodan, mada je to bitna stavka s obzirom na losa ulja, i uopste ocekivano lose odrzavanje, potencijalno pregrevanje... USarmy je trazila za vreme WW2 bajk sa kardanom(doktrina), i napravljena je kopija "proverenog" 750 boksera, u izgledu HD AX(Indijan je pravio neki V twin sa kardanom), ali je to propao posao i zavrsen je sa nabavkim WLA. Sa tim menjanjima cilindara, bez ozbiljnije prepravke i teranja u kompresiju i obrtaje, na svakih 150ccm dobijalo se 10-ak ks black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Avgust 7, 2018 Share #194 Napisano Avgust 7, 2018 20 hours ago, vladd said: NJima je bilo vaznije da moze da taljiga sa benzinom 75 oktana, za lake avione, stepen kompresije 5:1 do 6:1, mozda vise nego da je sporohodan, mada je to bitna stavka s obzirom na losa ulja, i uopste ocekivano lose odrzavanje, potencijalno pregrevanje... USarmy je trazila za vreme WW2 bajk sa kardanom(doktrina), i napravljena je kopija "proverenog" 750 boksera, u izgledu HD AX(Indijan je pravio neki V twin sa kardanom), ali je to propao posao i zavrsen je sa nabavkim WLA. Sa tim menjanjima cilindara, bez ozbiljnije prepravke i teranja u kompresiju i obrtaje, na svakih 150ccm dobijalo se 10-ak ks Vidim da si tehnički potkovan . Ja nažalost se od 86 te ne bavim aktivnije motorima iako mi je i onda to samo hoby uostalom kao i HI FI . Moraš nešto i raditi da bi imao hobiye . Tako da ove stvari pišem na osnovu sječanja što smo onda radili . Sad vozim motor u "kediju " da ga pripremi za zimu , a onda mi prijatelj ( serviser) dođe na proljeće pa ga uz gajbu pive pripremimo za sezonu - di napravim soma dva kilometri . Još imam "brkove" na gumama nakon dvije sezone . Hebi ga nabrala se koja godinica , ne mogu više klečat oko motora po 2-3 sata a nekad sam mogao i cijelu noć i ujutro uredno na posao . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Avgust 7, 2018 Share #195 Napisano Avgust 7, 2018 Što se tiče kardana to je sigurno pouzdaniji prijenos od lanca ili remena (HD) . Ali - navek ima "ali" je prekrut . Lanac ima izvjesnu fleksibilnost - tzv rastezanje pa su promjene brzina na niže puno blaže ? što opet ovisi o "hupu " - kubikaži motora . Dukati 900 je također poskakivao pri prenosu u nižu na velikim brzinama - ko je probo u ondašnje vrijeme ? . ( naravno kod kočenja ) . Danas na žalost - ili na sreču postoji elektronika . Na sreču jer korigira neukost vozača , al ak nedaj Bože zakaže vozč je u "banani" . ( ko na kori) . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Avgust 7, 2018 Share #196 Napisano Avgust 7, 2018 19 minutes ago, black coffe said: a nekad sam mogao i cijelu noć i ujutro uredno na posao E to su dobra vremena bila. black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
black coffe Napisano Avgust 7, 2018 Share #197 Napisano Avgust 7, 2018 1 minute ago, NIXIE said: E to su dobra vremena bila. I ovako i onako ! radile bor mašine na sve strane ! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Avgust 7, 2018 Share #198 Napisano Avgust 7, 2018 Just now, black coffe said: I ovako i onako ! radile bor mašine na sve strane ! Sad možemo dan i noć o FiFi da pričamo, i sutra na posao ko da ništa nije bilo. Nego da te pitam, si obišao bivšu državu? black coffe je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah