ninja Napisano Novembar 5, 2012 Autor #89 Napisano Novembar 5, 2012 Ma tebi to ne treba, ti imas jos bolji
Woland Napisano Novembar 5, 2012 #90 Napisano Novembar 5, 2012 Samo Ti naznači GPS lokaciju mesta prizemljenja i ne razmišljaj o kvalitetu
ninja Napisano Novembar 5, 2012 Autor #91 Napisano Novembar 5, 2012 Samo Ti naznači GPS lokaciju mesta prizemljenja i ne razmišljaj o kvalitetu Ma lako je naci, odmah pored Arnolds kiosk
ninja Napisano Novembar 5, 2012 Autor #93 Napisano Novembar 5, 2012 To je pijaca Imas jos malo vremena, upravo sam zavrsio sa pakovanjem, polica prazna na vrhu Iza ove kafane ... Problem je da mi je posta izgubila paket sa novim!!?? ... osigurano tko da nema novacanih problema .... problem je da mu kasne francuski motori tako da ne moze drugi da sklopi jos par sedmica
ninja Napisano Novembar 24, 2012 Autor #94 Napisano Novembar 24, 2012 Continuo stigao, ali posle dugog putesestvija i nemilosrdnog tumbanaj od strane poste, sa ostecenim plintom i polomljenom rucicom ... sreca, pa je proizvodjac i novi vlasnik, Håkan Agborg, vrlo razumna osoba, tako da je vec poceo da pravi novi, koji treba da stigne krajem sedmice.
first Napisano Novembar 24, 2012 #95 Napisano Novembar 24, 2012 .....ali posle dugog putesestvija i nemilosrdnog tumbanaj od strane poste, sa ostecenim plintom i polomljenom rucicom A ja mislio da to samo ovi naši znaju da izvedu.....
ninja Napisano Novembar 24, 2012 Autor #96 Napisano Novembar 24, 2012 A ja mislio da to samo ovi naši znaju da izvedu..... Niko nije operisan od toga ali srecom, uzimaju sve na svoju odgovornost i placaju sve troskove. U ponedeljak dolaze po paket.
zbotic Napisano Novembar 24, 2012 #98 Napisano Novembar 24, 2012 Niko nije operisan od toga ali srecom, uzimaju sve na svoju odgovornost i placaju sve troskove. U ponedeljak dolaze po paket.Baš jučer čitam neku brošuru o evropskoj uniji i trgovini, gdje piše da je tako i zakonom propisano (za cijelu uniju), dakle štetu u transportu snosi prodavač.
ninja Napisano Decembar 14, 2012 Autor #99 Napisano Decembar 14, 2012 Baš jučer čitam neku brošuru o evropskoj uniji i trgovini, gdje piše da je tako i zakonom propisano (za cijelu uniju), dakle štetu u transportu snosi prodavač. Prodavac je super covjek, posten i drzi se rijeci a Svedska Posta je sramota ....
paja959 Napisano Decembar 15, 2012 #106 Napisano Decembar 15, 2012 super,izgleda da je ovaj sad stigao citav,davaj slike sastavljenog ..i BTW nije mi jasno jesu li svedski postari coravi..jbte iz aviona se vide nalepnice da je lomljiva roba u paketu..
ninja Napisano Decembar 15, 2012 Autor #107 Napisano Decembar 15, 2012 super,izgleda da je ovaj sad stigao citav,davaj slike sastavljenog ..i BTW nije mi jasno jesu li svedski postari coravi..jbte iz aviona se vide nalepnice da je lomljiva roba u paketu..Izgleda da ne vide, ali ovaj put nije poslato postom nego autobusom :-)
stein Napisano Decembar 15, 2012 #110 Napisano Decembar 15, 2012 Lepo, lepo... Meni bi, da sam ga ja kupio, smetala samo pomalo prenaglašena struktura furnira. Volim kada je toliko glatko da kada se navuče ženska čarapa preko ruke i prevuče preko površine, nigde ne zapne. Međutim, nije bitno kako bih ja voleo, bitno je da kolega uživa u svojoj novoj "igrački" ... U zdravlju ga trošio Ninja!
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah