Jump to content

Konektor za vanjsko napajanje Sparkosa


asimze

Preporučeni Komentari

Odlučih se da Toppingu D10s kome je dodan Sparkos istom obezbjedim vanjsko napajanje od 12V na Sparkos.

U postoječem stanju Kompletnom D10s umjesto napajanja sa USB obezbjeđeno je vanjsko LPS Studer900 v1.1 i koje je po preporuci @Mikorist podignuto na 5.5V.

Pošto več imam još jedan LPS Studer900 v1.1 i kojim mogu obezbjediti željenih 12V, javila mi se ideja da na D10s postavim novi međukonektor kojem bi odrezao pinove 4 i 8 (služe za napajanje a onda NEKAKO na tom međukonektoru zalemio novo napajanje). Na to bi dodao Sparkos!!!

DIP-8.thumb.jpg.bb83f5713bbbb61fa943e60b876914ad.jpgDIP8_m.thumb.jpg.f957b6bc218dc03ba7624fa82769bebb.jpg

Ova verzija međukonektora sa ovim limičima (prvi lijevo) mi se čini zgodnim za lemljenje novog napajanja. Ili mora biti ovaj drugi konektor.

Obzirom na nedostatak iskustva sa ovim stvarima možda je ovo budalaština, ali zato sve izvodive ideje rado primam. Zato gospodo konstruktori na vama je riječ! Hvala unapred za trud. Asim.

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 25
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Popularni dani

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

Napisano (izmenjeno)

Ovo drugo podnožje je bolje, i na Sparkos su okrugli pinovi. Ne zaboravi na GND. Trebaju ti dva napajanja od 12V, znači +-12V simetrično oko GND, treba ti i trafo sa dva sekundara 15V za Studer, on nije LDO regulator. Mislim da nećeš puno dobiti, a lako je spaliti Topping kod bilo kakve greške. Neću da te obeshrabrim, ali ja bih tu akciju preskočio.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Napisano (izmenjeno)

Bolje ostavi Topping tako kako jeste, pa kreni na AD1865 Pavouk+JLS, tu možeš iskoristiti oba Studera sa +5V za JLS i treba ti jedan mali trafo 2x9V za dak. Kasnije možeš dodati i Sparkos, ja ću da napravim verovatno i tu verziju. Imam već deo toga, ali treba naći vremena i sklopiti sve to.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

50 minutes ago, asimze said:

postavim novi međukonektor kojem bi odrezao pinove 4 i 8

Na prvom podnozju ne moras da seces, vec ih savij prema spolja, lakse ce se lemiti eksterno napajanje, a nece imati kontakt sa podnozjem ispod.

Sto se mase tice, to bi trebalo odabrati dobru lokaciju na stampanoj ploci, pazeci na petlje mase koje uticu na kvalitet signala. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@Vlad odlična ideja koja rješava veči dio problema na vrlo elegantan način!

Ali sad me zbunjuješ sa masom? Kao prvo na Sparkos ja mogu dovesti samo +12V i -12V na pin 4 i 8. Ako sam ja GND na odgovarajuči način (Gretz + R???) a onda uzemljenje kutije spojim na uzemljenje od utikača o čemu pričamo? Možel cjelokupna lekcija da jednom za svagda to pitanje uzemljenja skontam.

Koji i kakav kabal da koristim za vezu LPS-Sparkos? Kabal ne pjeva, jel tako?!

40 godina sam se krhao sa električarima oko aktivne i reaktivne i vršne snage, i nikako da se odmaknem od njih!!!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Napisano (izmenjeno)

Između +12 i -12 moraš imati i 0V odnosno GND. Rekoh da moraš imati dva Studera od 12V i onda spojiti od prvog minus i od drugog plus zajedno da dobiješ GND,  plus 12V i minus 12V. Tu tačku onda povezuješ na GND negde na Topping pločici. Sve ostalo ostaje kako jeste. Vladov predlog je zanimljiv, ali samo za ono lošije podnožje gde su nožice od lima i mogu se saviti. Ono sa okruglim pinovima moraš ostrugati nožice 4 i 8 i tu dovesti minus i plus 12V.  Nema šanse da ga saviješ da ne pukne. I ne sme nikako didirnuti donje pinove 4 i 8, zbog belog dima verovatno iz Toppinga.

Izmenjeno od NIXIE
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Za ovakve vratolomije treba veća kutija - zahebi u onoj fabričkoj ovo - da provlačiš žice od spolja ka unutra i slično....

 

 

pre 4 časa, NIXIE reče

Bolje ostavi Topping tako kako jeste

Bolje - nema tu pomoći mnogo. Treba još radikalniji pristup.:sarcastic_hand:

Iza Sparkosa su još dva OPA koja nisu istog kalibra - guše se - odnosno ni oni nemaju odvojeno napajanje. 

 

Realno ceo analogni deo treba da se prepravi :rasta:

 

p.s.

Ja ti rekoh da ne gledaš onu temu o DAC :smesna:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 2 časa, NIXIE reče

Između +12 i -12 moraš imati i 0V odnosno GND. Rekoh da moraš imati dva Studera od 12V i onda spojiti od prvog minus i od drugog plus zajedno da dobiješ GND,  plus 12V i minus 12V. Tu tačku onda povezuješ na GND negde na Topping pločici. Sve ostalo ostaje kako jeste. Vladov predlog je zanimljiv, ali samo za ono lošije podnožje gde su nožice od lima i mogu se saviti. Ono sa okruglim pinovima moraš ostrugati nožice 4 i 8 i tu dovesti minus i plus 12V.  Nema šanse da ga saviješ da ne pukne. I ne sme nikako didirnuti donje pinove 4 i 8, zbog belog dima verovatno iz Toppinga.

I šta onda kada dovede ? Trebaju mu 16 elektolita i 14 Wima blokova da bi dekuplirao taj napon na način kako bog zapoveda....

Najbolje ceo analogni Miro deo da ubaci - i direkt zakači na Sabre - ne može polovično da se dobije ono iz naše teme. :fouetaa:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 19 minuta, NIXIE reče

Ma Topping je to što je, neće mnogo da popravi samo jedno napajanje. Energiju uložiti u novo sokoćalo koje bolje svira.

Ama Sabre čip je ok....Kupiš lepo Sabre 9038 pro - projektuješ DAC pločicu da nema Brick-wall filter - JLS ispred - zabodeš analogni deo ko naš - ima na Big diy tema:Viannen_loungelizard:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ne mora pro verziju ako nece sijaset kanala. Dobar je sabre, ali mislim da mora tu jos doooosta da se eksperimentise sa implementacijom da bi pokazao svoj max, sto je na zalost malo skupo da se radi u kucnoj radinosti. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

4 hours ago, Mikorist said:

....

Iza Sparkosa su još dva OPA koja nisu istog kalibra - guše se - odnosno ni oni nemaju odvojeno napajanje. 

 

........

koliko mene pamcenje sluzi, posle DAC idu dva dvostruka OP  koja su [ I/V po kanalu , ili su gain stage plus mozda filter ]**, i to svaki 2*SE umesto krsteno da je diferencijalno

posle toga dodje dual OP koji je filter/izlazni gain/buffer/Bal to SE convert stage

sto je turano - turan je Sparkos na mesto zadnjeg OP u lancu, a ja lepo govorih da je za postizanje najboljih (DIY) rezultata potrebno da se batale sva tri navedena OP, pa da se uradi direk sa Sabre DAC novi analogni stage, dal ce biti koristen voltage out ili current out mode, po volji i izboru

 

**nesam gledao da li je u D10 Sabre koristen u voltage out modu ili current; mozda i ocu ako mi se D10 koji mi ne treba ostane osusen u rukama....... jedne zime duge, uz svecu, kad ne bude ni plina ni drva ni struje 

 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 2 časa, Zen Mod reče

a lepo govorih da je za postizanje najboljih (DIY) rezultata potrebno da se batale sva tri navedena OP, pa da se uradi direk sa Sabre DAC novi analogni stage, dal ce biti koristen voltage out ili current out mode, po volji i izboru

 

Ja tek sad počinjem da kapiram kako ovo radi sve kad sklapam iz sastavnih delova - a i brate vidi se jasno - nije analogni deo SMD......

Kad se uradi kršteno OPA analogni stage i  TL071 svira za medalju a kamo li diskretni opamp......;) 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Obzirom da ste i nakon moje izjave o završetku priče, @Zen Mod i @Mikorist ste obavezni da raščistimo neke stvari.

Nakon saznanja da SS3602 optimalno radi na 12-15 V a da je minimum 7 V što je ipak daleko od 5.5 V koliko sada koristim krenuo sam u analizu. Prvo sam dobio potvrdu da iza SS3602 signal ide direktno na izlaz, a i da nema nikakve povratne veze prema nazad, logički zaključak je bio da ako obezbjedim 12 V za SS3602 stvar je rješena. Topping predviđa zamjenu opampa, a ni Andrew Sparkos nema ništa protiv da se tu ubaci njegov SS3602. Jedina nerješena stvar, sa moje strane, je nepoznavanje napajanja jer sam mislio da ako LPS Studer900 v1.1 izlazne signale + i - spojim na pinove 4 i 8 stavr je rješena.

I gdje je sad otišla moja vrlo jednostavna ideja? Zabolila me glava čitajuči po tri puta! Ja jako dobro znam da imam vintage sistem i samo pokušavam izvuči što više sa što manje novca (da imam više rado bih ga spičio na HIFI!!) bez ikakve primisli da se od govana mož praviti pita. Što pjesnik reče " Samo želi da sviram, da se otkačim i to je sve.

Dakle kako najjeftinije obezbjediti pravilno napajanje SS3602 kako bih što više izvukao iz njega. Ništa više!!! Ništa ezoterija.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

pre 27 minuta, Mikorist reče

Ništa ti nisi analizirao....

Ama čoveče imaš naponske pretvarače u D10S. DC na DC......

Sa 5 zarez - nešto volti ide voltaža na 8V u analognom delu.

Opusti se brate i uživaj :D

 

Možda i čitavih + - 10V - piše na PCB

Figure_03-topping.jpg

 

 

Ovo ne treba dirati od toga šta je urađeno do sad. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ja to ništa ne bi diro, nema tu više napretka osim SS3602 i Studera za eksterno napajanje. Takva je koncepcija.

Ko hoće sledeći stepen, da ne kažem skok u kvalitetu, ima sve u temi o dakovima.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...