zocky Napisano Januar 20, 2022 Share #1 Napisano Januar 20, 2022 Mom prijatelju se pokvarilo paljenje na vanbrodskom motoru (Mercury) Utvrdili smo da je jedan od dva kondenzatora u kratkom spoju, za probu je zamenjen sa Rifa PHE351 - 1u5/250V i paljenje je proradilo. Na originalnom kondenzatoru ne postoji nikakva oznaka po kojoj bih provalio o kom tipu se radi, kapacitet sam utvrdio merenjem ispravnog... Koji se tip kondenzatora koristi u elektronskom paljenju? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Januar 20, 2022 Share #2 Napisano Januar 20, 2022 (izmenjeno) Impulsni, i pozeljno bi bilo je za 630VDC, moguce je da je tiristorsko paljenje i da puni kond negde oko 400V Izmenjeno Januar 20, 2022 od vladd Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Januar 20, 2022 Share #3 Napisano Januar 20, 2022 bilo kakav folijski, sa sto vecim naponom ...... logika jedino to nalaze pomoglo bi da turis sliku starog konda Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
чика-Брка Napisano Januar 20, 2022 Share #4 Napisano Januar 20, 2022 250V je premali napon. sto rece kolega, impulsni, i to 630V. ima da se nadje bez problema. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zocky Napisano Januar 20, 2022 Autor Share #5 Napisano Januar 20, 2022 Ovo je slika sa YT-a, vide se 4 konda, verovatno su redno spojeni, kod "mog" paljenja je po jedan kond, postavću sliku kada je dobijem od prijatelja. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Januar 20, 2022 Share #6 Napisano Januar 20, 2022 sta god da je, 1uF, tesko da ima vise od 160V, odokativno po velicini msm da je safe bet sto si stavio Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zocky Napisano Januar 20, 2022 Autor Share #7 Napisano Januar 20, 2022 Uz pretpostavku da su onde redno spojeni onda je to oko 300V... Evo originala: Dakle, sa dimenzijom 50mm x 18-20mm za 1u5 i starošću od oko 30 godina, ovo bi moglo da bude max 400V Ja bih tu puko jedan lep audiofilski i mirna vožnja još toliko godina ako sve ostalo izdrži Za impulsne struje bi trebalo nešto kao što je metelizirani polipropilen? Ovako nešto? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Januar 20, 2022 Share #8 Napisano Januar 20, 2022 udri misko al kad je bal, menjaj obe pozicije Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Sinke Napisano Januar 20, 2022 Share #9 Napisano Januar 20, 2022 1 hour ago, zocky said: Uz pretpostavku da su onde redno spojeni onda je to oko 300V... A koliko cilindera ima taj motor? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zocky Napisano Januar 20, 2022 Autor Share #10 Napisano Januar 20, 2022 Trebalo bi da su 4 cilindra, dvotaktni rad, ako sam dobro zapamtio Zen, naravno, to je i bio plan, uz to prijatelj razmišlja da kondove izvuče van kućišta pa ako makina zakaže negde na pučini samo odseče postojeće i ubaci nove Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Januar 20, 2022 Share #11 Napisano Januar 20, 2022 tesko ce da mu crknu ti kondovi, kad ih zamenis praxa pokazuje da je pametnije i bolje imati citav modul za paljenje u rezervi ja se skoro 5 godina borio sa mariniziranim motorom od Omege 2.0 (injection) , dok nismo redom isterali sve bube i pojednostavili instalaciju maksimalno ko bi reko, da ce Svabe da zakomplikuju ko Talijani vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zocky Napisano Januar 21, 2022 Autor Share #12 Napisano Januar 21, 2022 Verujem da si u pravu, ja ću uraditi što je do mene a konačna odluka je prijateljeva. Koliko sam shvatio, malo je komplikovano da obezbedi rezervnu elektroniku jer ih ima samo u USA. Inače, moram da napomenem ovo - čovek je, po mojim shvatanjima, čist genije jer je sam svojim rukama napravio brodić od 5m u kome provodi celo leto na grčkom moru sa svojom suprugom. Počeo je na tome da radi kada se penzionisao i posle tri godine krenuo je u avanturu... vladd and shonne je reagovao/la na ovo 1 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Beli_Ninja Napisano Januar 21, 2022 Share #13 Napisano Januar 21, 2022 Davaj slike tog brodića 😃 shonne je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Januar 21, 2022 Share #14 Napisano Januar 21, 2022 pre 14 časa, zocky reče Uz pretpostavku da su onde redno spojeni onda je to oko 300V... To je krajnje nesigurno i izbegava se. Morali bi se paralelno svakom kondenzatoru staviti otpornici za raspodelu napona. Sigurno je jedino uzeti kondenzator dovoljno velikog probojnog napona. U ovom slučaju polipropilen, jer su teški radni uslovi. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
shonne Napisano Januar 21, 2022 Share #15 Napisano Januar 21, 2022 6 hours ago, zocky said: Inače, moram da napomenem ovo - čovek je, po mojim shvatanjima, čist genije jer je sam svojim rukama napravio brodić od 5m u kome provodi celo leto na grčkom moru sa svojom suprugom. Počeo je na tome da radi kada se penzionisao i posle tri godine krenuo je u avanturu... obavezno slike Zoki Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano Januar 21, 2022 Share #16 Napisano Januar 21, 2022 10 hours ago, zocky said: Trebalo bi da su 4 cilindra, dvotaktni rad, ako sam dobro zapamtio Zen, naravno, to je i bio plan, uz to prijatelj razmišlja da kondove izvuče van kućišta pa ako makina zakaže negde na pučini samo odseče postojeće i ubaci nove U tu skalameriju ulaze i žice sa generatora, parcijalno radi kao regler, nije čist CDI... Kondovi na CDI za dvotočkaše su 1 ili 2uF, 400V. Činjenica je da svi folijski kondovi treba da izdrže 1,6 x veci napon od nazivnog dc napona stoji, takođe za dvotočkaše ne postoji opasnost otkaza paljenja na talasastoj pučini...pa su nekako konstruktorski stepeni sigurnosti labaviji. CDI imaju dva najčešća tipa kvara, hladni lemovi i probijen kond. Držanje modula kompromitovanog na vlagu i morsku slanost nije ni najmanje pametan posao. Bolje da pokrene nabavku rezervnog, makar i aftermarket modula, neka mu popravljeni služi kao rezerva, ili komplet dodatni motor...pošto je zamena modula nemali posao... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Januar 21, 2022 Share #17 Napisano Januar 21, 2022 Ima kondenzatora za platine i motorrun, to se može lako demontirati i montirati. Samo su motorrun poveći. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Januar 21, 2022 Share #18 Napisano Januar 21, 2022 http://shop.ellux.rs/index.php?route=product/search&tag=KONDENZATOR 1.5mf 450V DUCATI ITALY Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
zocky Napisano Januar 21, 2022 Autor Share #19 Napisano Januar 21, 2022 Nixie, razmišljao sam i ja o nečemu sličnom, ovo je zgodno za spoljnu montažu jer sigurno ne bi moglo da se ubaci u kućište. Vladd, postoji uz glavni motor i manji pomoćni, njime je i dovuko do obale 2 tone teško plovilo Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Januar 21, 2022 Share #20 Napisano Januar 21, 2022 sve te muke poznate ovaj moj na Dunavu (DIY camac/jahticica od 5.5m)..... sve je resivo ( u slucaju otkaza motora) ali je neresivo ako bas tad naidje slepa od koje se mora bezati - tu ne pomaze pomocni motor vladd je reagovao/la na ovo 1 Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Mikorist Napisano Januar 21, 2022 Share #21 Napisano Januar 21, 2022 pre 53 minuta, vladd reče Držanje modula kompromitovanog na vlagu i morsku slanost nije ni najmanje pametan posao. Original je zaliven sa nečim ako dobro vidim pre 19 časa, zocky reče Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
NIXIE Napisano Januar 21, 2022 Share #22 Napisano Januar 21, 2022 Pre sat vremena, Miko reče Original je zaliven sa nečim ako dobro vidim I treba da bude. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah