Jump to content

Najbolji članovi

Popularan sadržaj

Showing content with the highest reputation on 03/12/16 in Postovi

  1. kolo ima pad napona na sebi. stavi trafo sa nešto višim naponom na sekundaru, npr 9 volti pa probaj
    1 poen
  2. Zen Mod

    Ducati muzej

    usput , apsolutno je nekulturno imati manje od par 'Talijanskih prevoznih sredstava po kucnom broju
    1 poen
  3. Superhik

    2A3 PSE

    Vidis, i poznati Erik Andersson ( http://www.audion.co.uk/welcome.html ) se na svedskom forumu raspitivao za 2A3 PP. I vidi sta sam nasao kod nas : http://drzlab.com/projekti/2A3%20push%20pull.html Mozda tebi ili nekom bude zanimljivo.
    1 poen
  4. Zflazar

    Ducati muzej

    E moj Grozni, ništa ti to ne valja, to je sve lopovski marketing, kršten SUV ne bi smeo da košta više od 500€ sa sve godišnjom pretplatom na dve starlete sa 8 razreda osnovne (mislim zbirno)! Inače mislio sam baš na tog mog naturalizovanog Prestoničana, upoznao sam ga poslovno u vremena kad još nije bio pemzioner, odavao utisak retko normalnog i neposrednog čoveka koji ume da komunicira u maniru "znamo se sto godina" i koji ima od mene koji sam operisan od praćenja sporta još in utero najdublji rešpekt. A Maserati je za mene pojam za dizajn u funkciji uživanja u životu. Gledao na internetu prezentaciju novog Ghiblia, ne bi mi smetalo ništa posebno od nesportskih stavki tipa dizelmotora i paljenja na daljinski pogotovu zimi kad me mrzi da menjam tri odevne kombinacije polaska do cilja, ovako lepo sedneš u zagrejan auto a pri tom piješ kafu kraj furune dok se avto greje...
    1 poen
  5. grozni

    Ducati muzej

    Pajo, Nisam vozio Levantea, samo sam ga video u prolazu. Pretstavili su ga na sajmu u Zenevi, ali jos ima maskirne varijante, prekrivenu masku, bokove iscrtane... znas vec kako to rade, tako da mislim da rade na finalnim izmenama. Ali i ovako sakriven izgleda strasno. Maserati neguje snagu, komfor i vozne osobine. Spram njega ostali izgledaju ko Nemacka varijanta Zikine sarenice. Odmeren, sa gomilom snage, fluidne linije, sigurno ga nece voziti balvani. Oni se loze na drugacije SUV, koji sluze da pokupe neku nesrecnu, nepismenu starletu sa splava. Imaju oni klijentelu svoju posebnu. Neverovatna posvecenost detaljima. Mi smo isto imali workshop, samo sto smo jos isli na neke usko specijalizovane price, ali kad sam video posebno odelenje samo za finalnu proveru i kontrolu, i kako i sta sve proveravaju, srce mi stalo. Prosto mi bilo krivo, zasto tako nesto ne moze i kod nas. Al to je vec neka druga prica Evo i slike Levantea iz Zeneve
    1 poen
  6. ZZZ

    4242-A power trioda

    Ovde mi je cilj, da pokusam da uradim bas po old school konceptu. Pa i inapajanje. ... Razmatrao sam neke topologije i drivere. Ispostavilo se kao problematicno svako resenje koje ima vece disipacije na neophodnim otporima za smanjivanje napona za ullazni deo. Ili ako se to izbegne onda - dodavanje kompletnog novog napajanja za sklop pre izlazne cevi. I jedno i drugo resenje povecavaju zapraminu, zbog potrebnih rastojanja i velikih disipacija. A ako se doda jos jedno napajanje onda se povecava i masa. Krajni rezultat je skoro duplo povecana kompleksnost uredjaja i povecan broj i pasivnih i aktivnih elemenata... ... Iz tih razloga sam se opredelio za dual mono konstrukciju. U protivnom nece biti ergonomski, a ni bezbedno pomerati uredjaj? Jedno napajanje za izazni i ulazni deo. Bez dodatnih disipacija elemenata koji ne ucestvuju u obradi signala = bez masivnih otpora za snizavanje napona, bez dodatnih napajanja ili sklopova regulatora i AC grejanje, bez regulatora koji ce se jako grejati cak i sa malim padovima napona. I dogrevati i drasticno povecavati temperaturu unutar uredjaja, grejati kondenzatore nepotrebno i povecavati nepotrebno temperaturu tela trafoa i prigusnica... ... Na osnovu toga ispostavlja se koncept sa 211 kao ulaznom i driverskom cevi. 211 (koju imam) ili neka slicna (koju nemam) opterecena prigusnicom. Da se i tu izbegne pad napona na Rload i termicko emitovanje velike energije. Zbog toga cu i prvo pristupiti probnom motanju te Lload prigusnice... . Za 4242-A potrebno je max. 125 Vp-p. Inace ide u struju resetke i overload. Cak i sa tim naponom snaga je oko 15-16W na simulacijama. Veca nego pri statickim razmatranjima. Ne puno. Tako da bi trebalo ici i sa manjim max ulaznim signalima na izlaznu cev. ... 211 sa LLoadom imace cca. -A=11.9, tako da ce jedan blazi step up trafo 1:2 ili cak 1:1 posto su to izlazni ampovi i predvidjeni su da rade sa preampom, biti dovoljan? Ako uzmemo grubo da je za punu snagu na ulazu driverske cevi potrebno 120V p-p / 12 dobijamo da je na ulazu ampa potrebno 10V p-p signala sto ce premasiti skoro svaki cevni preamp. Digitalni izvori inmaju vec oko 3V p-p ili cak i vise. Ali uzmimo da je izlaz izvora 2Vp-p , to znaci da preamp moze imati pojacanje od svega 5X i uspesno pogoniti ove ampove. Naravno ako je impedansa preampa kao generatora odgovarajuce niska... ... Tako da amp moze raditi cak i bez preampa. ... Naravno da bi u vintage duhu bilo potrebno upotrebiti i neki izolacioni trafo na ulazu. 1:1 ili 1:2. Ili Balansirani na SE, pa da bude jos kompletnije. ... Tu ima jedan par Western Electric, za pocetak. ... Tako sam nesto zamislio. Ulazni trafo - 211 LLoad - Co - 4242-A - OT Mislim da jednostavnije ne moze da se izvede. . Poslacu i neke nacrte sheme, mada je za to jos rano
    1 poen
  7. Ako neko vidi Grau-a neka mu javi da pogleda ovu temu...
    1 poen
  8. Doktor

    Šta trenutno slušam . . .

    Kao i na svakom albumu od "ELP" jedna, kao i ova, nezaboravna balada i vanvremenski solo na Moog-u od Keith-a. R.I.P. Keith. Legendo.
    1 poen
  9. grozni

    Ducati muzej

    Odno bih ga u dupetu
    1 poen
  10. ninja

    Ducati muzej

    Mozda su se bojali da se onaj mali motorin zaglavi izmedju "polutki"
    1 poen
  11. Ja sam to lako riješio. Rastavljen sam, a cvijeće je uvenulo.
    1 poen
  12. grozni

    Ducati muzej

    I malo, samo malo Maseratija. Zadnja slika nije moje kurcenje, nego imam samo jednu sliku, gde se vidi fabrika. Ne samo poslovna zgrada, nego FABRIKA. Talijanci su cudo.
    1 poen
  13. grozni

    Ducati muzej

    i jos... na kraju je Kadjiva sa Dukatijevim motorom sa Paris - Dakar relija.
    1 poen
  14. grozni

    Ducati muzej

    Pa dalje hronoloski
    1 poen
  15. grozni

    Ducati muzej

    A sad malo geneza njihovih trkackih modela. Meni bilo interesantno, a i pokazuje nacin razmisljanja njihovih inzenjera. Necu gnjaviti sa tekstom, slika pokazuje dovoljno
    1 poen
  • Trenutno na sajtu   1 član, 1 Skrivenih, 11 Gosta (Pogledaj celu listu)

  • Forumska statistika

    9.1k
    Ukupan broj tema
    446.9k
    Ukupan broj objava
  • Statistika članovȃ

    2971
    Svi članovi
    3371
    Najviše na sajtu
    pancho_tnt
    Najnoviji član
    pancho_tnt
    se pridružio
×
×
  • Kreiraj novo...