Jump to content

Konfiguracija za 3ds max, rendering, cad...


Nesic

Preporučeni Komentari

Ako ćemo tako, moj prvi PC je imao 1MB ram-a i 20MB hard disk... a procesor je radio na 16MHz... (bio sporiji od pisaće mašine)

 

I naravno, kad onako sabiram, svi moji kompovi zajedno, uključujući i ovaj koji imam nisu sve zajedno koštali 4500 zelembaća... :buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

prilog , kako radi Zion od 4K$  sa 18 Core :buehehe:

 

Zaista fantastičan procesor "kontam i cenim" da je samo i isključivo za workstation (šta mu god to značilo) računare  :oke:

kako bi tek sada radili svi oni ultra zahtevni ozbiljni 3D programi sa ovakim procesorom? Zaista fenomenalno 18 jezgra,

nemam reči!

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

...a joj pa "skoro" nijedan program a bogami ni igre ne koriste više od jednog jezgra, kako sam to zaboravio  :notthinking:

ček da vidimo šta kažu ozbiljni ljudi sa ozbiljnih sajtova :

 

(izvor : SOLIDWORX sajt)
 
"There is no need for a 6+ core machine for regular SolidWorks modeling. SolidWorks only uses one core 
most of the time, so everything is tied to CPU design and frequency. You want the highest GHz possible."
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

...a joj pa "skoro" nijedan program a bogami ni igre ne koriste više od jednog jezgra, kako sam to zaboravio  :notthinking:

ček da vidimo šta kažu ozbiljni ljudi sa ozbiljnih sajtova :

 

(izvor : SOLIDWORX sajt)
 
"There is no need for a 6+ core machine for regular SolidWorks modeling. SolidWorks only uses one core 
most of the time, so everything is tied to CPU design and frequency. You want the highest GHz possible."

 

 

To važi i za Autodesk Inventor: "Autodesk Inventor is mostly a single-threaded application (exception for drawing view creation and simulation); therefore the most performance can be expected by choosing processors with higher clock specs and throughput than multiple cores.  For example, an Intel Core i5 processor with 4 cores running at 2.66GHz will typically run faster than a Core i7 processor with 8 cores running at 1.60GHz.  Multiple cores will improve overall Windows multi-tasking and allow for more open applications, but it will not help Inventor.  Any processor being considered should be 64-bit capable at a minimum."

 

izvor: http://www.mastergraphics.com/wordpress/2013/autodesk-inventor-2013-workstation-recommendations/

 

Ono što ja (razumem ali) ne umem baš da objasnim, je zašto AMD procesori, čak i pri istom broju jezgara i istom nazivnom clock-u rade neuporedivo "lošije" tj sporije od Intel procesora sa ovakvim aplikacijama...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

markting, biznis, loši programeri ili neki drugi limiti...    guraju nam multi procesore pod nos (sa više jezgra) koja se skoro pa nikad ne koriste (jer realno multitasking nije nikada postojao na ibm kompatibilcima, nije MT kada dupliraš memoriju pa ZATO onda možeš koristiti dva programa u isto vreme mada je i to diskutabilno DALI u vindovsu rade paralelno dva programa jer bi onda mogli i iskoristiti dva jezgra) i plus se ograničava brzina pojedinih "možda" bržih jezgra (unutar čipa) sa toplotom, radila bi možda i brže ali je ograničavajući faktor količina toplote koje proizvedu SVA jezgra zajedno...  bedak, umesto da naprave jedno al momčko jezgro na 5 ili npr. 10 gigaherca oni nas smaraju...

Naj interesantnija je relacija CPU - GPU jer je i (za današnje pojmove) najbedniji GPU (nvidia/ati i ostali) višestruko brži od najbržeg intela i amde CPU-a  :buehehe:

zašto onda ne prave i procesore? zašto još uvek vozimo aute na benzina...   zašto amd radi za igre bolje od winwin-a a za "ozbiljne programe" ne valja... marketing, biznis...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

umesto da naprave jedno al momčko jezgro na 5 ili npr. 10 gigaherca oni nas smaraju...

 

mislis da nema vec napravljen?

 

kao sto prave sijalice za "potrosacko drustvo" koje riknjavaju  cesto. a moguce je napraviti skoro neunistivu, ali  nas smaraju namerno da moramo da menjamo.   :buehehe:  

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Naj interesantnija je relacija CPU - GPU jer je i (za današnje pojmove) najbedniji GPU (nvidia/ati i ostali) višestruko brži od najbržeg intela i amde CPU-a 

zašto onda ne prave i procesore? zašto još uvek vozimo aute na benzina...   zašto amd radi za igre bolje od winwin-a a za "ozbiljne programe" ne valja... marketing, biznis...

Pa baš to, u tome se razlikuju workstation grafike, one se oslanjaju na GPU, a ne na sam CPU.... :)

 

 

@stein

Razlika je u tehnologiji... Intel, još od davnina koristio netburst koji je bio mnogo superiorniji od AMD-a... Onda je došao Core, pa Nehalem, pa Sandy, pa Ivy, pa Haswell, pa se tu sa svim tim umotao neki tick-tock, pa ko će ga znati, ni oni ne znaju... :buehehe:

U svakom slučaju kada bi aplikacije koristile sva jezgra, AMD bi mogao da uradi nešto sa svojim procesorima, ovako, u workstation mašinama nema šta da radi, potrebna je sirova snaga jezgra...

A i što kaže Mika, sve to postoji, samo im nije u interesu da objave to...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pratio sam onomad u task-menedžeru/performans-metar kako se ponaša komp i gde se zaglavljuje (ako)... Zanimalo me da li se više haba memorija ili procesor, i koliko je to u odnosu na resurse kojima se raspolaže. Pričam, naravno o SW i njegovim zahtevima, sa Intel procesorima (I-3 u firmi i I-7 kod kuće)...

 

Kada krene da se opterećuje sa Intel procesorima, zakuca potrošnju memorije na toliko koliko mu je potrebno i uglavnom odatle ne mrda (osim ako se ne otvori još nešto ili nešto ne zatvori/ugasi) ali što se tiče CPU-a, prvo se zakucava "CPU 0" a sva ostala jezgra ostaju "parkirana" dok ne udari preko 90 pa bliže 100% na CPU 0. Onda kreće sledeće jezgro da se opterećuje i tako redom, koliko god ih u programčiću prepoznaje/prijavljuje/prikazuje. Dakle, ide redom, kao da slaže opterećenje u seriji i kad maksimalno optereti prvo u nizu, "preliva" opterećenje na sledeće u nizu i tako, sve dok ima gde... Na I-3 windows vidi 4 jezgra (mada je dual core) a na I-7 vidi osam jedinica (quad core) a sa AMD ako je "quad core" npr Phenom II X4 965 BE, onda se vide "samo" 4 jezgra (ispada da je AMD "pošteniji" jer ne nudi "duplo više" od onoga što deklariše)... nego... AMD-u zakuca "CPU 0" i to je to. Prtljanja oko setovanja da se isključi parkiranje jezgara ne pomažu. Čak i kada se isključi režim uštede energije i uradi OC (na žalost, od 3.4GHz sam jedva uspeo daleko da odmaknem - stigao na 3.6GHz gde je sve bilo stabilno, sve iza toga je izazivalo krahiranje, ili ranije ili kasnije) i ni tako se nije promenila činjenica da SW naprosto prži jedno jezgro i iz nekog razloga višak opterećenja ne ume da pregura na sledeće u nizu... (što je kod intela izgleda sasvim normalno ponašanje)

 

Ne mogu da se setim baš svakog detalja ali je u principu to - to...

 

Možda ću sad lupiti glupost, ali čini mi se da "rednim vezivanjem" (pokretanjem/opterećivanjem) jezgara u Intel procesorima, SW dobija upravo ono što mu treba: procesor koji radi toliko brzo, koliko se jezgara redno pokrene - kao da sabira brzine pojedinačnih jezgara... :dontknow:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Lepo si to sve zapazio i to ponašanje se odnosi isključivo na WINWIN, na drugim os-ima (koje ja poznajem) nije tako...    hmm...    zašto pitam se pitam?

Banalan primer ti je recimo PS3 ili 4, svi AMD (x8) procesori se koriste u isto vreme, čak se neki (gde se ne preliva jelte) koristi i za druge stvari :disdain19:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dugo sam čekao odgovor, i nisam ga još uvek dobio koliko vidim... :wink2:

Lepo si to sve zapazio i to ponašanje se odnosi isključivo na WINWIN, na drugim os-ima (koje ja poznajem) nije tako...    hmm...    zašto pitam se pitam?

Banalan primer ti je recimo PS3 ili 4, svi AMD (x8) procesori se koriste u isto vreme, čak se neki (gde se ne preliva jelte) koristi i za druge stvari :disdain19:

PS3, PS4 i ostale konzole imaju isti hardver kroz celu seriju (ne bukvalno, postoji verovatno par varijacija, nisam upoznat pošto ne pratim igračke konzole u detalje), i mnogo je lakše prilagoditi softver... Ista stvar je i sa workstation grafikama, svaka ima svoje drajvere, dok Nvidia i Ati izbace jedne drajvere za sve grafike koje su na tržištu, nemoguće je da radi isto i podjednako dobro... Ili napraviti igru koja radi idealno na svakom kompjuteru, bezbroj kombinacija, prosto je nemoguće... Dok sa druge strane, PS je je u osnovi uvek isti, menjaju samo storage...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dugo sam čekao odgovor, i nisam ga još uvek dobio koliko vidim... :wink2:

PS3, PS4 i ostale konzole imaju isti hardver kroz celu seriju (ne bukvalno, postoji verovatno par varijacija, nisam upoznat pošto ne pratim igračke konzole u detalje), i mnogo je lakše prilagoditi softver... Ista stvar je i sa workstation grafikama, svaka ima svoje drajvere, dok Nvidia i Ati izbace jedne drajvere za sve grafike koje su na tržištu, nemoguće je da radi isto i podjednako dobro... Ili napraviti igru koja radi idealno na svakom kompjuteru, bezbroj kombinacija, prosto je nemoguće... Dok sa druge strane, PS je je u osnovi uvek isti, menjaju samo storage...

 

PS4:

Amd octacore 1,6ghz 32kb l1 i 2m l2 cache, znači običan APU sa integrisanom grafikom  :buehehe:

audio je takođe amd i poseduje 8gb memorije na 256bitnoj magistrali. Poseduje Blurej kao i ps3.

Ovaj procesor je "duplo" sporiji od onog što je štajnika ispljuvao + ima integrisanu grafulju koja

realno ne može ni da primiriše nekoj današnjoj lowentry kartici.

 

Cela fora je u OS-u, ne tera ovaj običan pc hardver vindovs - to je poenta.

 

...gugl "is your friend"   :wink2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ma koristim ja google, samo nisam bukvalista, nije baš sve tako kao što piše... Ako baš moram da kažem...

 

Nije poenta što nije windows, već što je OS pravljen specijalno za taj hardver ili je prilagođen (kao recimo OS X), vrlo prosto... Može se i windows prilagoditi, da tvorci hardware-a to žele, a koštalo bi, koliko i Mac... Ako je neki tamo Mac OS X toliko bolji on bi radio dobro i sa nekom običnom mašinom, ali ne radi, čak je i nemoguće da se instalira ukoliko nije hackintosh...

Isto važi i za one grafike sa smešnom magistralom, memorijom itd. koje si ti ispljuvao, fora je u softveru, koriste iste gpu kao i grafike za smrtnike. :wink2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Preneo sam sve o čemu smo pisali ovde, vezano za grafike, dva monitora, nadogradnje, savete... Kao i uvek, lova je okidač svega. Varijanta sa donošenjem komponenti iz inostranstva isto otpada. Hvala svima u njihovo ime, a mi možemo nastaviti dalje ovu temu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Preneo sam sve o čemu smo pisali ovde, vezano za grafike, dva monitora, nadogradnje, savete... Kao i uvek, lova je okidač svega. Varijanta sa donošenjem komponenti iz inostranstva isto otpada. Hvala svima u njihovo ime, a mi možemo nastaviti dalje ovu temu.

 

...i šta im sklapaš na kraju?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...