чика-Брка Napisano Jun 29, 2015 #111 Napisano Jun 29, 2015 sutra bi trebalo da napokon ugradimo malteski krst lampu. straaasan neizdrz. jedva cekam da je vidim pozadi.
чика-Брка Napisano Jun 29, 2015 #113 Napisano Jun 29, 2015 44 godinice u septembru. moja pok, keva a i zena su lepo rekle : vage nikad neodrastu. jebi ga.
ninja Napisano Jun 30, 2015 #114 Napisano Jun 30, 2015 44 godinice u septembru. moja pok, keva a i zena su lepo rekle : vage nikad neodrastu. jebi ga. Slazem se .. a kazu, gas se regulise desnom rukom u saradnji sa mozgom tako da visak konja ne mora automatski da donosi probleme ... naravno pod uslovom da mali djavolcici na ramenu nisu dominantni
...sam se banovo Napisano Jun 30, 2015 #115 Napisano Jun 30, 2015 Slazem se .. a kazu, gas se regulise desnom rukom u saradnji sa mozgom tako da visak konja ne mora automatski da donosi probleme ... naravno pod uslovom da mali djavolcici na ramenu nisu dominantni ...ili desnom nogom
чика-Брка Napisano Jun 30, 2015 #116 Napisano Jun 30, 2015 pa sad. nemam vise vozilo gde se gas daje desnom nogom, ali zato imam ovo, gde se daje desnom rukom. mozda nekad budem imao i oba.
zerowaf Napisano Jun 30, 2015 #117 Napisano Jun 30, 2015 Kažu da je najvažniji sigurnosni sklop na motociklu onaj koji povezuje sjedalo sa upravljačem.
black coffe Napisano Jun 30, 2015 #118 Napisano Jun 30, 2015 Jope ja ? Boldoka 900 ima sam neakve dodirne točke s 750 ! Cvaj noknvele in d glava 16 najst ventila , al ? POojednostavljeno i jeftinije . ko i u HI FI
zerowaf Napisano Jun 30, 2015 #119 Napisano Jun 30, 2015 Jope ja ? Boldoka 900 ima sam neakve dodirne točke s 750 ! Cvaj noknvele in d glava 16 najst ventila , al ? POojednostavljeno i jeftinije . ko i u HI FI Imaš novi android?
чика-Брка Napisano Jun 30, 2015 #120 Napisano Jun 30, 2015 danas ugradio lampu. napokon. bas mi se dopalo kako je cucnula. nakon ugradnje pita kum : jel ides da probas lampu ? a ja : jok, cini ti se.
Zen Mod Napisano Jun 30, 2015 #121 Napisano Jun 30, 2015 srecaradossreca jedino mi se cini da ces morati imati srece na sledecem tehnickom
zerowaf Napisano Jun 30, 2015 #122 Napisano Jun 30, 2015 Ma pred tehnički stavi lampu sa IMT-a i kasnije vrati križ.
Zen Mod Napisano Jun 30, 2015 #123 Napisano Jun 30, 2015 ne zato , nego sto nema svetlo na tablici usput , na nekim teh. pregledima drndaju i za tablicu i svetlo sa strane no , ako ide na poznanstvo - ne mora motor ni da se doveze ......
zerowaf Napisano Jun 30, 2015 #124 Napisano Jun 30, 2015 Mislim da nije greda za nikoga ovdje da izmudruje nekakvo svjetlo za tablicu ako baš treba. Tablica sa strane bi mogla biti problem. I kod nas nisu ujednačena pravila od stanice do stanice za tehnički pregled, pa čujem da ono što prolazi u jednom gradu bez ikakvog pitanja se u drugom gradu šalje na ponovni pregled. I tu ne možemo baš ništa jer slovo zakona kaže da svaka izmjena mora biti atestirana. Prema tome čak bi i za KN filter pregledni radnik mogao rušati vozilo na pregledu.
Zen Mod Napisano Jun 30, 2015 #125 Napisano Jun 30, 2015 zna se kako je u Njemackama i Austrijama ........ mi smo jos ovde na Balkanu sto ima i dobrih strana , i losih
zerowaf Napisano Jun 30, 2015 #126 Napisano Jun 30, 2015 Uvijek sam za jasna pravila. I u Njemačkama se voze prerade i sve funkcionira. Najviše mi se sviđa britanski način. Automobil ili motocikl se doveze na pregled. Nije važan papir tko je radio. Na licu mjesta se pregledaju varovi, funkcionalnost i usuglašenost sa zakonskim normama, te se izdaje uvjerenje. Naravno, svaki MOT (tehnički pregled) je skuplji nego kod serijale, a i skuplje je osiguranje ovisno o obimu i vrsti prerade - više snage znači skuplje osiguranje.
чика-Брка Napisano Jun 30, 2015 #127 Napisano Jun 30, 2015 to tablica sa jedne strane a lampa sa druge nije problem. masa motora se vozi tako i nista. sta je problem : buka. bode oci i pandur ne moze da odoli da te nezaustavi. i to nezaustavi te konkretno sto je motor bucan, vec misli da ides 300. ali kad vidi papire i prvu pomoc, sve o.k. ja o auspusima trenutno samo mastam, zbog negostatka $$$. trebalo bi umesto ova 2 da idu 2 komada kao od Harlija, otvoren izduv, straight pipe cevke, na krajevima lagano zakrivljene i isecene pod uglom. ali ne hromirane, vec mat crne. svidja mi se i fora neki kao wrap traka za temperaturu kojom obmotavaju cevke.
ninja Napisano Jun 30, 2015 #128 Napisano Jun 30, 2015 Nego bikeri, koliko je gsxr 750 '99 dobar za prve korake posle vozačke? Mladost je davno prošla tako da se siva masa teško pali sa ludostima ...
Zen Mod Napisano Jun 30, 2015 #129 Napisano Jun 30, 2015 straight pipe ....... izgubices obrtni moment u sredini moze prolazni lonac ali mora lonac , da ne dolazi do rezonanse koj adovodi do toga sto ti rekoh to i vrapci znaju ..... zerowaf je reagovao/la na ovo 1
guja011 Napisano Jun 30, 2015 #130 Napisano Jun 30, 2015 ja o auspusima trenutno samo mastam, zbog negostatka $$$. ma ti si u nedoumici. more prslo zarad gramofona, sad je i izduv problem. moraćeš da definišeš prioritete
...sam se banovo Napisano Jun 30, 2015 #131 Napisano Jun 30, 2015 Nego bikeri, koliko je gsxr 750 '99 dobar za prve korake posle vozačke? Mladost je davno prošla tako da se siva masa teško pali sa ludostima ... Čini mi se da si prevelik (ako se dobro sećam ti si malo krupniji...) za taj motor prvo negde isprobaj pa vidi... možda je 750tka za početnika "too tricky"?
чика-Брка Napisano Jun 30, 2015 #132 Napisano Jun 30, 2015 ovako. ja imam prednji lonac, koji je najvazniji konkretno na mojoj Yamahi. ona 2 auspuha, to jest topa su bez prigusivaca. otvoreni, izvadjeni prigusivaci i zatvoreni. suplji skroz. razgovarao sam danas sa majstorom, i on rece da sa cevkama ce se cuti max. do 20% jace nego sad, sto je o.k. a da nikako nediram prednji lonac. to je to, samo sad da dam 100e bas necu. mada drugari imaju razne kombinacije za auspuhe. evo primera kako bi trebalo da izgledaju, samo duzi, naravno i ne hrom, nego crni mat.
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah