Babelfish J

Mikorist

Preporučeni Komentari

dosta :cheers::rofl:

Imam kad sve saberem jedno 8 metara kabela "Music Boy" U.S.Apost-1-1244275846_thumb.jpgpa sam mislio Babelfish mini da ozicim iznutra sa njim...(meni su sad ovi kablovi duplo bolji usvirani od AQ G-Snake - koji sam prodao zato)ovo mi je najvazniji link za njih:http://www.6moons.com/industryfeatures/rea...ealsizing2.html

I used to spend hundreds forinterconnects - AudioQuest Diamonds/Lapis, Kimber KCAG, Omega Mikro passives and actives. I'm now using interconnects formerly labeled "Music Boy" and now "Petra". They cost $5.95 for 6-foot pairs.

Malo sam trazio josh informacija po netu o "Music Boy" kablovima:http://www.audioasylum.com/audio/cables/messages/139564.html

Im now using interconnects formerly labeled "Music Boy" and now "Petra". They cost $5.95 for 6-foot pairs. Replacing their RCAs with Bullet Plugs makes them competitive with anything I tried and removing the RCAs altogether and running them straight into the components' RCA jacks (more on that below) takes them to another level yet.

http://www.terrypogue.com/Dave/NudeICs.html

The Petra component video cables are identical to the ones they sell for audio -- I've taken enough of them apart to be positive about this. They work fine, singly, as digital audio links too. The construction is coax rather than twisted pairs, and they actually appear to be very well constructed despite the low price. I first heard about them when they were called "Music Boy" and made in the U.S. Now they're made in China (what isn't?), but they sound the same to me as the old Music Boys did and they look the same when cut apart. Caveat: I haven't bought any for a couple of years and the quality may have suffered in the meantime. At the price, though -- which has always hovered around $5 for a 6-foot pair -- it doesn't take much money to find out

u Americi se prodaju ovde: http://www.starlink-dss.com/Component.htmA odavde citiram neke delove:http://forum.audiogon.com/cgi-bin/fr.pl?ea...rom&6&4

08-06-04: JohnnantaisTry Music Boys at $12 a six-foot pair (only the 6-foot and 12-foot pairs are true Music Boys, Made in the U.S.A., ignore the 25' and 50'). For that money you can afford to take a chance: you'll be stunned. Order from starlink-dss.com/. Fast delivery (only in the U.S., however), utterly natural sound, extremely detailed, bottomless bass, incredible imaging. They're making so many converts they are now featured at the top of the home page, and this isn't an audiophool business, which explains the price. And despite the price, treat them as you would an expensive cable: burn them in.

08-07-04: DopogueI'll strongly second the Music Boys, although they're no longer identified by this name at Starlink. The 6-footers are identified as being from Petra Industries, the 12-footers still may carry the Music Boy ID. These are fabulous cables and not just "for the price." Thanks to Johnnantais for recommending them to me months ago.I've rewired my entire system (including phono links to my 3 turntables) with them, displacing Kimber KCAG, Audioquest Lapis and Diamond, Mapleshade, and Omega Mikro wires. They're that good. But they sound better reterminated (Bullet Plugs, Cardas, etc.) and best of all without RCA plugs at all. Anybody interested in how to do that may feel free to contact me. Dave

Sta Vi mislite o ovom kablu ???A ostalo sve da bude iznutra VDH 2,96 mm² ??
Podeli na ovim sajtovima

• Odgovora 768
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

Za zvucnicki kabl - obratiti se Zenu za savet.On ima najbolji kabl na svetu - belo-plavi ili ti plavo-beli :cheers: p.s. Ne izdrzah a da ne uputim na moj zakljucak na fifi - doduse za balansiran sistem ;-)

Ne mogu da verujem :rofl: Pa taj plavi nista ne valja, probaj samo beli-beli :rofl: zvucna slika ce postati mnooogo transparentnija :)
Podeli na ovim sajtovima

Ti si to zezao Bokija, nisi ozbiljno mislio, jel' tako?

Ozbiljno sam mislio i to je sustina oklopljenog kabla na napajanju pojacala. Nema nikakve magije. Kao dokaz tvdnji prinesite mobilni telefon intekonekt kablovima dok je telefon sa otborenom vezom i pogorsace vam se zvuk. Na isti nacin funkcionise i mrezni kabel koji nije oklopljen.
Podeli na ovim sajtovima

Dzaba Van den Something kabl za struju kad je samo do suko uticnice. Pravi audiofil ce taj kabl da izvuce do Djerdapa i Obrenovca, a podrazumeva se da se svi kontakti i prelazi - od sukoa u kuci do generatora u elektrani - pozlate 24karata/5mirona minimum :thumbsup:

Zato i onaj lik iz ovog posta ima svoju trafo stanicu: http://diyaudio.rs/index.php?showtopic=108 :buehehe:
Podeli na ovim sajtovima

......Prsten ide skoro do prednje ploce i spojen je (zategnut-i zalemljen) hulom kojise zavrsava na navrtnju od trafoa....post-1-1244889137_thumb.jpg...... :thumbsup:

napravio si kratak spoj ;skidaj tu zicu sa centralnog srafa i uzemlji taj tvoj shield na donju plocu
Podeli na ovim sajtovima

pa i centralni sraf je na donjoj ploci :thumbsup:

sync ti rece - gornji kraj srafa i pecurkica ne smeju biti nigde spojeni , jer na taj nacin zatvaras kratak spoj ( 1 namotaj ) oko torusa
Podeli na ovim sajtovima

A "shield" sme da bude ovakav???Jel ima stvarno efekt "shield" bilo kakavna zvuk kako pricaju ili je to josh jedno bulaznjenje??? :thumbsup:

daleko je vazniji electrostatic shield - namotaj izmedju primara i sekundara - smanjije prenos smetnji iz mreze u ispravljac .takodje je daleko vaznije sto urednije i logicnije vodjenje energetskih vodova i umasavanje .ako dodje dotle da ti trafo ulece u signal , onda je frka mnogo veca , i nije resiva oklapanjem trafoa .zakljucak - nije to toliko vazno kao kod RF uredjajakooliraj ....
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...