Sibir je mila majka ponekad. A Koba i srpuje i cekica. Ne znas njegovu neznu stranu, nego gde li nam je Koba, nevernica, vila?
S kime sada nocom jatakuje, rujno vino u potaji pije?
Dal sad negde ljutu knjigu pise, kome li ce zakazat mejdana?
Mozda mladjan s vilom Raviojlom jeci gorom silno pevajuci ( ovo nema sanse, peva ko traktor, al mi trebalo za pokosovski ciklus ).
a u inat starijem Nelsonu,
sto bi hteo njega nadjacati
te on njemu sitnu knjigu pise,
sa sve slike njegovi subasa.
knigu pise, u crveno mece,
nebil knjiga ljepse zasvetlela
zasvetlela kano sunce jarko,
kad se podne u Vrbasu javi,
pa da moze mladjan kad se vraca
lakse svoje da pronadje dvore
knjigu pise sa sto oka gleda
ko ce njemu da kopira pasa.
Ljut junosa, buzdovan ga svrbi,
opasni bre preko Beske Srbi.
oce Grozni podno Bijograda
na pasa mu udariti silom
da ga kuje sabljom Dimiskijom
glodalicom metal doterati
i silna mu otjeti mu blaga,
sto on bjese sebi uredio.
Te Nelsonu knjigu odaslao
po sokolu preko grdni gora.
Leti soko sve mu krila gore
gore krila a dunjom ih gasi.
Hrabra ptica za vidjela stize
do Nelsona dvora znameniti
Cita Papa, slovu ne vjeruje.
Cita Papa a grlo mu drhti,
mnogo mu se jeda nakupilo.
Kune Groznog podno Bijograda
bijela grada daleka od Baca.
Kud bas njemu da dopadne Pasa,
sta ce ovaj s njime naciniti
pa govori tako svom sokolu
Ljeti ptico, gradu Bijogradu,
nemoj mi se nidje odmarati.
a kad dodjes Biogradu gradu,
sa Avale potrazi Groznoga
te ti njega na megdan zazivaj
sto on zeza nasega Wolanda
i crveno na Pasa ne mece
sto ne slusa nikoga do sebe
i sto jope ljutu travku duva
Sto ne pita subasu od Baca
slavna grada iz ravnije krajne
dal crveno na prostor udara,
oce li mu pobec tranzijenti
ko ce posle za njima da juri
kako posle pase i subase
na daljinu spravcu opraviti
Cita Grozni junak Bijogradski,
cita knjigu, Wolanda zaziva
Brate moram ploccu kopirati
Nelsonova uplasih se gneva
poslace mi pase i subase
upropastit spravcu ce mi milu
sta cu onda po nocci slusati
ne moz samo domace duvati....
Volfram-Kadmijumski interkonekti sa poplatinjenim kontaktima daju najoštriji prelaz u dubini zvučne slike, tako da se jasno čuje pozicioniranje elemenata na instrumentima (posebno na oboi i violončelu), i dolazi do izražaja boje tonaliteta u V, VII i XLVIII harmoniku, dok je XXIII potisnutiji, što se jasno čuje u spektru od 18kHz pa sve do 2MHz. Bas je pritom čvršći, ali nije baš ukrućen, više je topao, a kad recimo frula ima deonice u 8. oktavi je čak i vruć. Jasno se čuje kojim je lakom lakiran violončelo (najčešće šelak, poliuretan više odzvanja u IX harmoniku na blažim prelazima).
Malo se igramo sa Infinity Kappa 8.1. Neobično je kada ti u goste stigne nešto ovako veliko pa eto da podijelim s forumom vijest. Inače sviraju sasvim OK. Malo je zvuk starinski tj.laidback, ali moglo bi se živjeti s tim i na duži period. Mislim da bi mnogi forumaši bili oduševljeni njima barem koliko sam ja shvatio pojedine zvukovne preference i ukuse...