Jump to content

Mark Levinson ML 27.5-potreban naponski prekidac


paja959

Preporučeni Komentari

  • Odgovora 21
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Popularni dani

Aktivni članovi u ovoj temi

@paja959

 

Mozda da ponovis pitanje iz posta #1 ?

Da te citiram : " ....  ili zamenski, ili cime zameniti, nek se javi ". 

Za ovo sve "gore" u dva klika smo videli i procitali jos onomad.

 

 

onda cu prosiriti pitanje,jel ML2 i ML27.5 imaju isti naponski prekidac?...ako je,bar znam sta treba traziti u prosirenoj traznji.. :)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

jebo te al su ga izhajpovali , prekidac ko prekidac

 

svaki banderas sa malo mozga bi mogao staviti bilo sta , samo da odgovara vizuelno

 

 

@Zen i ja sam tako milsio,rekao sam cak coveku,spojite na kratko,prekidac na naponski kabl natrag i vozi..al covek je picajzla...kad sam pogledao ono sto je @neskor linkovao,povracalo mi se..statusni simbol,pojam kvaliteta,ne meres ga popraviti sem da das pola bubrega za jedan @rani prekidac..nesto se ne secam da sam vidjao ovakve teme recimo za Crown DC300..kupis neko djubre iz kategorije "nisam mogao odoleti",i mozda imas i vise muzike u sistemu,kad se pokvari,odes na internet,i delova kolko oces,ako ne bacis ga kroz prozor (il das da se raskupusa za delove,i iz prodatih delova kupis druga 3)..e pur si muove..

 

:sleep2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

zamisli tuge da jednog jutra ustane a na mestu ML mu cuci ruski Proboj

 

:rofl:

 

 

srcka , instant

 

 

:) vlasnik je anticevovan,tako da bi srcka bila zagarantovana..al momak je korektan inace i dobar autolimar,a imati tako nekog u jednom velegradu kad imas svoj auto,nije na odmet.... :wink2:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

statusni simbol, pojam kvaliteta

 

Pojam kvaliteta je u ovom slučaju izgubio utakmicu - pokvario se. Možda bi i na vrhunskim uređajima za kućnu upotrebu kao i recimo automobilima trebalo dodati listu delova koji su podložni zamenama posle određenog vremena/intenziteta upotrebe/eksploatacije.

Mercedes A klasa - zameniti ulje na svakih 20.000km ili jednom godišnje

Mark Levinson 275 - zameniti mrežni prekidač na svakih 30000 ciklusa uključenja/gašenja ili jednom u 10 godina...

Takav uređaj bi trebalo da ima prekidač koji bi trebalo da nadživi dobar deo pasivnih komponenti u samom uređaju (elektronici) ... Ako je proizveden 1992, onda je prekidač u startu bio ispod nivoa očekivanog kvaliteta... Da je svaki dan, otkako je proizveden, uključen i isključen po jednom to bi bilo tek nekih 8400 ciklusa iliti oko 16800 klikova.

 

Običan Omron prekidač ima očekivanih 10.000 ciklusa minimum (električna ispravnost) a treba mehanički da izdrži najmanje 50.000 ciklusa paljenja i gašenja.

http://www.farnell.com/datasheets/328488.pdf

http://ie.farnell.com/omron-electronic-components/a8wd-1163/switch-rocker-dpst-black-horz/dp/1695866

ovaj prekidač košta nekih 6€ na komad.

Prekidač koji košta 500€ treba da nadživi ne samo vlasnika i pojačalo nego i termonuklearni rat u dalekoj budućnosti.

 

Moja preporuka je da se originalni prekidač "snimi" (pogledaju dodatni elementi - osigurači i dodatne veze) i/ili zameni kvalitetnim prekidačem koji ne košta bogatstvo a iza njega izvrši zamena onog pratećeg segmenta i skutija/izoluje. Možda se čak može original rastaviti, i zameniti neki interni deo i osposobiti ga za narednih 20+ godina. Znam bar jednog majstora koji ume to da rešava... Video sam kako je sredio jedan Accuphase koji je iznutra izgledao kao kafana posle dobre seoske tuče... Doterao ga da izgleda k'o restoran habsburškog prestolonaslednika...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pojam kvaliteta je u ovom slučaju izgubio utakmicu - pokvario se. Možda bi i na vrhunskim uređajima za kućnu upotrebu kao i recimo automobilima trebalo dodati listu delova koji su podložni zamenama posle određenog vremena/intenziteta upotrebe/eksploatacije.

Mercedes A klasa - zameniti ulje na svakih 20.000km ili jednom godišnje

Mark Levinson 275 - zameniti mrežni prekidač na svakih 30000 ciklusa uključenja/gašenja ili jednom u 10 godina...

Takav uređaj bi trebalo da ima prekidač koji bi trebalo da nadživi dobar deo pasivnih komponenti u samom uređaju (elektronici) ... Ako je proizveden 1992, onda je prekidač u startu bio ispod nivoa očekivanog kvaliteta... Da je svaki dan, otkako je proizveden, uključen i isključen po jednom to bi bilo tek nekih 8400 ciklusa iliti oko 16800

 

 

nemojmo biti naivni i stavri iz tzv premijum kategorije se kvare,samo u tu cenu premijum kategorije je uracunata i pripadajuca aftersales aktivnost,za ovakve stvari....izgleda da je i ovo samo jedna prica mlacenja prazne slame oko snage brenda..sad ML je danas to sto jeste,nikakav support cini se ne pruzaju za svoje starije proizvode,bitno je busati se u prsa sa novim modelima..cuj 8400/16800 klikova,bar da je tako bilo,pa znas zasto se desilo to sto se desilo,al to nije bilo u redovnoj upotrebi mesecno 1-2 puta u zadnjih 10 godina,posto vlasnik ima jos barem 6-7 manjih sistema i gle cuda za njih,nije trebalo nista,cak su iz iste grupacije,al nizeg "ranga"

 

:hot:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

 

His handlebars had started slipping. Not badly, he said, just a little when you shoved hard on them. I warned him not to use his adjustable wrench on the tightening nuts. It was likely to damage the chrome and start small rust spots. He agreed to use my metric sockets and box ends. When he brought his motorcycle over I got my wrenches out but then noticed that no amount of tightening would stop the slippage, because the ends of the collars were pinched shut. "You're going to have to shim those out," I said. "What's shim?" "It's a thin, flat strip of metal. You just slip it around the handlebar under the collar there and it will open up the collar to where you can tighten it again. You use shims like that to make adjustments in all kinds of machines." "Oh," he said. He was getting interested. "Good. Where do you buy them?" "I've got some right here," I said gleefully, holding up a can of beer in my hand. He didn't understand for a moment. Then he said, "What, the can?" "Sure," I said, "best shim stock in the world." I thought this was pretty clever myself. Save him a trip to God knows where to get shim stock. Save him time. Save him money. But to my surprise he didn't see the cleverness of this at all. In fact he got noticeably haughty about the whole thing. Pretty soon he was dodging and filling with all kinds of excuses and, before I realized what his real attitude was, we had decided not to fix the handlebars after all. As far as I know those handlebars are still loose. And I believe now that he was actually offended at the time. I had had the nerve to propose repair of his new eighteen-hundred dollar BMW, the pride of a half-century of German mechanical finesse, with a piece of old beer can! Ach, du lieber! Since then we have had very few conversations about motorcycle maintenance. None, now that I think of it. You push it any further and suddenly you are angry, without knowing why. I should say, to explain this, that beer-can aluminum is soft and sticky, as metals go. Perfect for the application. Aluminum doesn't oxidize in wet weather...or, more precisely, it always has a thin layer of oxide that prevents any further oxidation. Also perfect.

In other words, any true German mechanic, with a half-century of mechanical finesse behind him, would have concluded that this particular solution to this particular technical problem was perfect. For a while I thought what I should have done was sneak over to the workbench, cut a shim from the beer can, remove the printing and then come back and tell him we were in luck, it was the last one I had, specially imported from Germany. That would have done it. A special shim from the private stock of Baron Alfred Krupp, who had to sell it at a great sacrifice. Then he would have gone gaga over it.

 

 

 

elem , reci ti njemu da si nasao info za ML approved zamenu za switch , koja je cak i poboljsana

 

pa uvaljajte bilo sta sto ce da radi posao

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

In other words, any true German mechanic, with a half-century of mechanical finesse behind him, would have concluded that this particular solution to this particular technical problem was perfect.

 

:respect:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

. . .

Trazi se naponski prekidac sa prednje ploce za jedan Mark Levinson ML 27.5..ako neko ima ideju gde nabaviti ili original,ili zamesnki,ili cime zameniti,nek se javi

 

 

izvadiš prekidač, rasturiš popraviš gotovo.

to što su airpaxovi brekjeri obično nitovani, nema veze, 1 izazov više.

. . . .

 

@paja959 - mislim da si na putu da resis problem sa naponskim prekidacem za ML 27.5.

Iz mog licnog iskustva ozbiljna preporuka za clana koji voli izazove.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Popravljao ML-one i vidio kakva šarena laža je u pitanju. Npr. dva kanala sa različitim tranzistorima, kondenzatori iz serije "tvornička greška" i tako to. Čak ni nakon što je vlasnik očima vidio to što pričam nije tražio rješenje problema već mi je to pokušavao "racionalizirati". Podsjeća malo na politiku i slična sranja, zar ne. Ljudski faktor je u pitanju.......

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...