vladd Napisano Januar 5, 2019 #727 Napisano Januar 5, 2019 2 hours ago, black coffe said: Honda WF 500 four Au! To je bio Silvia Kristel moje mladosti medju dvotockasima
black coffe Napisano Januar 5, 2019 #728 Napisano Januar 5, 2019 28 minutes ago, vladd said: Au! To je bio Silvia Kristel moje mladosti medju dvotockasima Tehnološki ti motori su bili superiorni rednim četvericirašima , nakon tih motora mijenjale su se i klase ? Da sad ne pametujem . Visok sam 180 i bez obzira što je mal previše za motor , ja se na njemu ugodno osječam . Ima guvernal podesiv po širini i položaj šofera ni v rit ni mimo - što je dobro za kao što rekoh za rekreativnu vožnju . Ponavljam na ovim stranicam a : do 7 tisuća okretaja je MZ ili JaWa , a do 13 i mal gore REM pila. Zato sam ga kupio ! I djedovi ponekad vole da im koljena "stružu " po asvaltu . . allll vladd je reagovao/la na ovo 1
black coffe Napisano Januar 5, 2019 #729 Napisano Januar 5, 2019 Lijepo je da se audiofili kao i svaki hedonisti bave i inim aktivnistima ? ! tipa fotografija , knjige i ostale zločeste aktivnosti ? , al neka IH
ninja Napisano Januar 5, 2019 #730 Napisano Januar 5, 2019 6 hours ago, black coffe said: Honda WF 500 four Misliš cb500 four? edit: sad vidim, VF500 nema nigdje WF
black coffe Napisano Januar 6, 2019 #731 Napisano Januar 6, 2019 17 hours ago, ninja said: Misliš cb500 four? edit: sad vidim, VF500 nema nigdje WF W me ponijelo na V 4 cilindra . Pogledat ću u prometnu . Vidiš da sam pred penziju pa nemoj tipfeler senilcu zamjerit. . Inače" four" piše na doljnjoj "špici" ispod mašine plastičnog poluoklopa , znači nema kopletan oklop , nego samo gorji dio i to fiksni i tzv špicu u dolnjem dijelu . Inače jedna smiješna stvar : kad se pređe sa tzv neked motora na ove sa fiksnim oklopom kad kreneš imaš glupi osječaj da motor ide ravno iak si guvernal okrenuo kamo hočeš ići . Malo je neobično kad prvi puta probaš ? Prvi put sam probao na Bmw "knošeru" koji se zbog kardana još i "ritao" , skor sam opal . Al nakon par kilometara sve se vratilo na svoje . - Moraš gledat cestu , a ne guvernal ? ninja je reagovao/la na ovo 1
BANAT Napisano Januar 8, 2019 Autor #732 Napisano Januar 8, 2019 On 1/6/2019 at 9:30 AM, black coffe said: W me ponijelo na V 4 cilindra . Pogledat ću u prometnu . Vidiš da sam pred penziju pa nemoj tipfeler senilcu zamjerit. . Inače" four" piše na doljnjoj "špici" ispod mašine plastičnog poluoklopa , znači nema kopletan oklop , nego samo gorji dio i to fiksni i tzv špicu u dolnjem dijelu . Inače jedna smiješna stvar : kad se pređe sa tzv neked motora na ove sa fiksnim oklopom kad kreneš imaš glupi osječaj da motor ide ravno iak si guvernal okrenuo kamo hočeš ići . Malo je neobično kad prvi puta probaš ? Prvi put sam probao na Bmw "knošeru" koji se zbog kardana još i "ritao" , skor sam opal . Al nakon par kilometara sve se vratilo na svoje . - Moraš gledat cestu , a ne guvernal ? Druze VF500 nisu lose masine ali zato obrati paznju na starije Kawe ZXR400L (iskljucivo iz novije L serije) , ako imas zgodnu priliku uzmi jednoga jer su to odlicni motorcikli cak i za nas malo starije , ne pricam ti ovo na pamet jer sam proslog leta popravljao jednog takvog i odusevio se bas svime , sa neverovatno dobro uradjenim rednim cetvorocilindrasem (pravi dragulj), ramom , ogibljenjem, lakocom osecaja upravljanja , jednostavno su ga Japanci potrefili 100% za razliku od nekih snaznijih ZXR750 modela , glavni problem je taj ZXR400L4 imao sa prelivanjem tih down-draft CV karbova , zamenom iglica ventila plovkova problem sam resio i posle toga je taj malisa palio na prvu i isao kao vetar .
black coffe Napisano Januar 9, 2019 #733 Napisano Januar 9, 2019 22 hours ago, BANAT said: Druze VF500 nisu lose masine ali zato obrati paznju na starije Kawe ZXR400L (iskljucivo iz novije L serije) , ako imas zgodnu priliku uzmi jednoga jer su to odlicni motorcikli cak i za nas malo starije , ne pricam ti ovo na pamet jer sam proslog leta popravljao jednog takvog i odusevio se bas svime , sa neverovatno dobro uradjenim rednim cetvorocilindrasem (pravi dragulj), ramom , ogibljenjem, lakocom osecaja upravljanja , jednostavno su ga Japanci potrefili 100% za razliku od nekih snaznijih ZXR750 modela , glavni problem je taj ZXR400L4 imao sa prelivanjem tih down-draft CV karbova , zamenom iglica ventila plovkova problem sam resio i posle toga je taj malisa palio na prvu i isao kao vetar . A gle Banat ! ne interesira me ništa od rednih mašina , ovu sam kupio sam , recimo što me "sound " asocira na Dukatija . ! onak muževan tj "kratak " al odrešit bas ? Znači da da sam osjetio - onu vibraciju među nogama sam ga imao !!! . Znači imam ga ! ne tražim alternativu . biti ću skroman , sam elementarne priče , al i bez srama i ostale !!! BANAT je reagovao/la na ovo 1
black coffe Napisano Januar 10, 2019 #734 Napisano Januar 10, 2019 Radio sam servis jer sam ugradio 4 u 1 ispuh . Ostao je "sabirnik" i sve je ok , sam sam izgubio Sound . Sad je asupuh sve kako je bilo samo nakon "sabirnika" ide sve inox cijevima u jedan top isto od inoksa . recimo DiY , al resimo lakše diše i živahniji je na nižim okretajima . Recimo ovako : nakon 7, 5 iljada "poludi" , al nema zzzz sound , nego brrr , al visoki . Eto kao hi fi Ti opisujem . Slažem ga sebi osobno time da je motor u super stanju , Mal se čuje lanac tipa sss , al ipak je godina 86 ta i ima cc 38 m t. km . Kad zatopli bez srama ću Te zamoliti za savijete . Btw moja je Boldorka završila u Požarevcu ! .
BANAT Napisano Januar 10, 2019 Autor #735 Napisano Januar 10, 2019 Druze mozes racunati na moju pomoc , u svakom slucaju ja bih pre sezone voznje proverio zazore ventila a najvise stanje tih razvodnih lanaca , jer ako su previse istegnuti lako moze doci do prezubljenja i unistenja agregata , u svakom slucaju sve mere i tolerancije su jasno date u fabrickom service manual-u , btw , inox izduvi su prava stvar , ali kod DIY izduva za visoko turazne masine se mora postovati nekoliko pravila , jedno je da su sve cetiri cevi (grane) do sabirnika (kolektora) sto je moguce vise Iste Duzine bez obzira kakav je pojedinacni oblik savijanja .
black coffe Napisano Januar 11, 2019 #736 Napisano Januar 11, 2019 Ma nakon servisa kod provjerenog majstora nakon promjene auspuha ( prvo sam promijenio auspuh - a onda napravio servis) napravio sam cc 1000 km . Tad mi je kod pipice za otvaranje goriva procurio , proslinio rezervar . Mislim da je zto zbog toga što ga je meštar čistio lancem iznutra što mu ne zamijeram jer bi i ja to isto učinio da bi bio siguran da stara hrđa iz rezervara neće štopat sito na pipici ili eventualno uč u fergazere ( karbove) . "Preventivno dejstvovanje" . To slinjenje je i razlog što se nisam vozio ( muljam bilo je pametnijeg posla ) . Obzirom da imam brener za hard lotanje i srebra sam ću zavarit rezervar . Znam da ga mopam napuniti vodom do vrha i preko vrha da izađu benzinske pare itd . Znači obzirom da nisam konzervirao mašinu uljem ? nego sam samo skinuo akomulator i gurnuo ga u stranu u garaži , da ne smeta - kakav je postupak ako mašina dugo stoji , a nema kick starter - neg sam alnaser da ga se pokrene ? !. Kolko vidim zablokirani su mi kotači ( diskovi ) ? u leru je al zadnji kotač je blokiran ? prednji je onak malo teže . Ovo su sam osnovna pitanja kojima ću Te obasipati ? puno sam toga zaboravio :)
BANAT Napisano Januar 11, 2019 Autor #737 Napisano Januar 11, 2019 Ako su tockovi blokirani a razlog nisu zardjali kocioni diskovi pod Obavezno rasturiti sva kociona kljesta , ocistiti sve delove do najmanjih detalja , merenjem ustanoviti sta valja i to vratiti nazad a sta ne valja zameniti ispravnim Originalnim delovima , to je kocioni sistem i tu nema zajebancije , ( tu ce biti i zgodna prilika za proveriti i stanje svih lagera tockova ). primera radi proslog leta vozimo se ja i drugar na mom GSXR a kada smo stali drugar mi kaze , jesi osetio da na velikoj brzini (oko 240Km/h) nesto nam trza zadnji kraj motora? , ja mu kazem nije to nista to je od neravnina puta , sutradan posle ostre solo voznje slucajno i na svu srecu primetim da mi je neobicno vrela zadnja felna !!! , probam rukom zadnje kocione celjusti a one se ukrutile ! , nema vise tog normalnog radijalnog spila ! , odmah sam ih skinuo i rasturio , ocistio sve delove do detalja, ispolirao kocione klipove i sastavio sve , razlika je sada Ogromna ! , nema vise da se nenormalno greje zadnji disk a kamoli felna , sada ponovo imam taj pravi osecaj kada bremzam sa zadnju kocnicu , cim krene sezona Odmah sledi i Obavezno Rasturanje !!! i provera prednjih bremzi . pravilo je da kada se zavrsi sezona uradi najmanje sledece , -napuni tank do cepa -ispusti gorivo iz svih fergazera -skinu kerce (svecice) i u svaki se cilindar nalije 1 - 2 kubna cm motornog ulja , vrate se svece i radilica se na ovaj ili onaj nacin okrene vise krugova da se to ulje podjednako rasiri po zidovima cilindara , to je standardan postupak da se spreci rdjanje cyl. hilzni i klipnih karika - digne se motorcikl tako da tockovi ne dodiruju tlo , tako se sprecava deformisanje pneumatika - namaze pogonski lanac - na kraju se skine akumulator i odlozi na neko suvo i toplo mesto , i jednom u mesec do dva dana se dopuni sa limitovanom strujom punjaca , od oko 1A , a moze i iz nekog snaznijeg punjaca preko recimo standardne sijalice zmigavca 12V/21W vezane na red sa bilo kojim polom akumulatora . black coffe je reagovao/la na ovo 1
black coffe Napisano Januar 11, 2019 #738 Napisano Januar 11, 2019 Svaka Ti dala ! . ovo zadnje nisam skužio , al ima smisla u pobudi , akomulatora . ! Naime ja ga "0državam " u životu , da ne bude praazan i unda ga brzim napunim kad mi treba - prije nego što zakipi ? , al ? .Hvala što si me podsjetio . G Banat vidim da znam s kim se reazgovaram !
black coffe Napisano Januar 11, 2019 #739 Napisano Januar 11, 2019 Naravn nom ( el da mijenjam ) :) itd
BANAT Napisano Januar 11, 2019 Autor #740 Napisano Januar 11, 2019 Univerzalno pravilo kod klasicnih olovnih akumulatora je da struja punjenja bude ogranicena na 1/10 od nazivnog kapaciteta istog ,na primer , akumulator nazivnog kapaciteta 14 Ah treba da se puni sa maximalnom strujom od 1,4A , ova se struja ogranicava iz razloga da se akumulatorske celije ne bi pregrejale , svako pregrevanje akumulatora vodi ka znacajnom skracenju radnog veka ili potpunom unistenju , i par slika , - na prvoj je jedan jednostavni mali punjac koga sam napravio mnogo davno i koji zbog velicine trafuljka ne moze da ostvari vecu struju od nekih 1,5 A , njega koristim za manje akumulatore od motorcikala , kapaciteta 9 - 14 Ah . -druga slika je kada koristim za istu namenu veci Iskrin punjac koji moze da isporuci kontinualno do nekih 5A , tu je sijalica od zmigavca (12V/21W) vezana na red sa + stipaljkom koja ide prema plus polu akumulatora , ta sijalica sluzi kao Regulator i Limiter struje punjenja , tako da do kljucanja odnosno pregrevanja akumulatora ne moze doci . vladd je reagovao/la na ovo 1
black coffe Napisano Januar 12, 2019 #742 Napisano Januar 12, 2019 18 hours ago, BANAT said: Ovo znam ! , al interesira me pokretanje nekonzerviranog motora bez "kurble" , po mome je u drugu brzinu i pogurati ga ? , pa onda ak se "oslobodi " mal spreja u frgiče , na Leru dok ne povuče gorivo i ulje ? . itd ?
black coffe Napisano Januar 12, 2019 #743 Napisano Januar 12, 2019 Ovu fotogradfiju sa punjačem nije bitna , ona če poslije biti važna . Javiti ću Ti se kad bude aktivno tj kad počmem . :)
vladd Napisano Januar 12, 2019 #744 Napisano Januar 12, 2019 Za to li sluze kablovi za zvucnike... Istina je da su kvalitetniji od kineskih kablova za startovanje.
BANAT Napisano Januar 12, 2019 Autor #745 Napisano Januar 12, 2019 1 hour ago, black coffe said: Ovu fotogradfiju sa punjačem nije bitna , ona če poslije biti važna . Javiti ću Ti se kad bude aktivno tj kad počmem . OK btw , po mom misljenju procedura pokretanja motora koji je nekonzerviran dugo stajao je da , skines svecice , nalijes 1-3 cm kubna obicne dvotakte mesavine benzina i ulja u svaki cilindar, okrenes radilicu vise puta , najbolje odgovarajucim kljucem direkto na radilicu , tako ces imati najbolji osecaj pod rukom da li nesto zapinje u motoru ili ne, ako sve ide kako treba vratis svecice i probas ga startovati anlaserom ili na gurku .
BANAT Napisano Januar 12, 2019 Autor #746 Napisano Januar 12, 2019 10 minutes ago, vladd said: Za to li sluze kablovi za zvucnike... Istina je da su kvalitetniji od kineskih kablova za startovanje. Svuda pa i na punjac samo original Van der Hull vladd je reagovao/la na ovo 1
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah