Jump to content

Zanimljive, smešne i čudne fotografije


Preporučeni Komentari

  • Odgovora 14.6k
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Wankel je usprkos odličnim karakteristikama po pitanju težine, specifične snage i malih gabarita izguran s tržišta zbog svoje nepouzdanosti i/ili zahtjevnog održavanja (čak i današnji Mazdin Wankel ima specifičnosti u vezi preporučenog načina eksploatacije).

Isti ili slični problemi po tim pitanjima su se ticali i klasičnih Otto motora dok su bili u povojima, ali dok je Wankel došao na tržište Otto motor je imao dovoljno vremena da mu konstruktori pronađu konstrukcijska rješenja za njegove probleme (relativno mala specifična snaga, habanje dijelova - posebno elemenata za pretvaranje pravocrtnog gibanja u kružno, elemenata za upravljanje dovoda gorive smjese i vremensko usklađivanje iskre sa mehanikom...), pa je Wankel djelovao kao nedovršen proizvod što je stvarno i bio.

Sa sociološke i strojarske strane pitanje je kakvi bi bili današnji Wankel motori da se podjednako pažnje i sredstava ulagalo u nalaženje rješenja za podmazivanje i ispitivanje legura koje bi se mogle nositi sa specifičnostima tog principa rada.

 

Iako nisam strojar, vjerujem da se to može srediti i napraviti Wankel koji bi bio jednako user friendly kao i OTTO motor jer ako smo bili u stanju složiti desmodromsko upravljanje ventilima onda smo u stanju riješiti i podmazivanje i habanje u Wankelu, te precizno korigirati usis i ispuh u njemu kao i odvođenej topline.Sve je to samo "IMHO" bez dovoljno znanja da preciznije elaboriram stav. 

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Wankela su "ubili" proglasavajuci ga za triput kabastiji i tako prebacili u skuplji razred za registraciju. Definitivno mu treba tehnicko unapredjenje ali to ni Mazda nije mogla da isfinansira. Pre kratkog vremena su i oni odustali od rotacionih motora.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Wankela su "ubili" proglasavajuci ga za triput kabastiji i tako prebacili u skuplji razred za registraciju. Definitivno mu treba tehnicko unapredjenje ali to ni Mazda nije mogla da isfinansira. Pre kratkog vremena su i oni odustali od rotacionih motora.

 

Jeah right - ovo sve pišu ljudi koji su posedovali ili poseduju auto sa wankel motorom  :angry27: ???

Mazda još uvek pravi sportsku seriju RX i već je najavljen i sledeći model (zasada koncept).

787b je bio BANOVAN sa trka Leman jer je bio superioran, znači tolko o tim kabastim i skupim

autima za registracij  :wink2:  i btw kod nas se rx7 sa dva motora ~1300ccm registruje kao Yugo.

Sledeće godine definitivno uzimam ponovo rx7 (FD3S) ali ovaj put registrovan u inostranstvu...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jeah right - ovo sve pišu ljudi koji su posedovali ili poseduju auto sa wankel motorom  :angry27: ???

Mazda još uvek pravi sportsku seriju RX i već je najavljen i sledeći model (zasada koncept).

787b je bio BANOVAN sa trka Leman jer je bio superioran, znači tolko o tim kabastim i skupim

autima za registracij  :wink2:  i btw kod nas se rx7 sa dva motora ~1300ccm registruje kao Yugo.

Sledeće godine definitivno uzimam ponovo rx7 (FD3S) ali ovaj put registrovan u inostranstvu...

Je l' se računaju ono koji su davnih godina vozili Ro80? Ne posedovali, vozili...

NSU Ro 80 website  www.nsu-ro80.com

Da bi se uklonile poneke nedoumice:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@žika - računa se naravno ali ako si se ti vozao u tom RO 80 to onda znači da si i dosta stariji od većine forumaša ovde (mislim ja  :oke:)

 

Sve u svemu dobar ti taj snimak što si postovao ali moj cilj posle sadašnjega auta je ovo:

http://www.youtube.com/watch?v=T7p0Y_TIAZk

+ diy turbo setup pride

:unbelieveble:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

@žika - računa se naravno ali ako si se ti vozao u tom RO 80 to onda znači da si i dosta stariji od većine forumaša ovde (mislim ja  :oke:)

Ne stidim se da kažem: jesam...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jeah right - ovo sve pišu ljudi koji su posedovali ili poseduju auto sa wankel motorom  :angry27: ???

Mazda još uvek pravi sportsku seriju RX i već je najavljen i sledeći model (zasada koncept).

787b je bio BANOVAN sa trka Leman jer je bio superioran, znači tolko o tim kabastim i skupim

autima za registracij  :wink2:  i btw kod nas se rx7 sa dva motora ~1300ccm registruje kao Yugo.

Sledeće godine definitivno uzimam ponovo rx7 (FD3S) ali ovaj put registrovan u inostranstvu...

http://jalopnik.com/5921410/the-last-mazda-wankel-engine-has-been-built

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Postavljena slika

Pre polaska u vrtić... Nisu mi rekli da se nasmešim...

Wankel-like contraption je korišćena (mislim da se i dalje koristi) i u zatezačima pojaseva u MB i još nekim vozilima... Korišćena je u mnoogo slučajeva...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...