Mikorist Napisano Oktobar 31, 2013 Autor #2930 Napisano Oktobar 31, 2013 Vi ste primetili NSU?!?! Sire, nisam znao da volis, Hairy Milf Pics No hard feelings, nisam mogao da izdrzim .
zika Napisano Oktobar 31, 2013 #2932 Napisano Oktobar 31, 2013 NSU je bio i prvi sa Wankelom ;-) Ro80 zbog kog je NSU i kupljen (VWAudiDKW) i uklonjen (kao c(j)elina) sa tržišta...
zerowaf Napisano Oktobar 31, 2013 #2933 Napisano Oktobar 31, 2013 Wankel je usprkos odličnim karakteristikama po pitanju težine, specifične snage i malih gabarita izguran s tržišta zbog svoje nepouzdanosti i/ili zahtjevnog održavanja (čak i današnji Mazdin Wankel ima specifičnosti u vezi preporučenog načina eksploatacije). Isti ili slični problemi po tim pitanjima su se ticali i klasičnih Otto motora dok su bili u povojima, ali dok je Wankel došao na tržište Otto motor je imao dovoljno vremena da mu konstruktori pronađu konstrukcijska rješenja za njegove probleme (relativno mala specifična snaga, habanje dijelova - posebno elemenata za pretvaranje pravocrtnog gibanja u kružno, elemenata za upravljanje dovoda gorive smjese i vremensko usklađivanje iskre sa mehanikom...), pa je Wankel djelovao kao nedovršen proizvod što je stvarno i bio. Sa sociološke i strojarske strane pitanje je kakvi bi bili današnji Wankel motori da se podjednako pažnje i sredstava ulagalo u nalaženje rješenja za podmazivanje i ispitivanje legura koje bi se mogle nositi sa specifičnostima tog principa rada. Iako nisam strojar, vjerujem da se to može srediti i napraviti Wankel koji bi bio jednako user friendly kao i OTTO motor jer ako smo bili u stanju složiti desmodromsko upravljanje ventilima onda smo u stanju riješiti i podmazivanje i habanje u Wankelu, te precizno korigirati usis i ispuh u njemu kao i odvođenej topline.Sve je to samo "IMHO" bez dovoljno znanja da preciznije elaboriram stav.
sir Oliver Napisano Oktobar 31, 2013 #2934 Napisano Oktobar 31, 2013 Wankela su "ubili" proglasavajuci ga za triput kabastiji i tako prebacili u skuplji razred za registraciju. Definitivno mu treba tehnicko unapredjenje ali to ni Mazda nije mogla da isfinansira. Pre kratkog vremena su i oni odustali od rotacionih motora.
BlackCoffe Napisano Oktobar 31, 2013 #2935 Napisano Oktobar 31, 2013 To je bio najnapredniji auto onog vremena. Današnjom tehnologijom riješili bi se svi tehnološki nedostatci onog vremena , nažalost "prejeftin" je za proizvodnju .
...sam se banovo Napisano Oktobar 31, 2013 #2937 Napisano Oktobar 31, 2013 Wankela su "ubili" proglasavajuci ga za triput kabastiji i tako prebacili u skuplji razred za registraciju. Definitivno mu treba tehnicko unapredjenje ali to ni Mazda nije mogla da isfinansira. Pre kratkog vremena su i oni odustali od rotacionih motora. Jeah right - ovo sve pišu ljudi koji su posedovali ili poseduju auto sa wankel motorom ??? Mazda još uvek pravi sportsku seriju RX i već je najavljen i sledeći model (zasada koncept). 787b je bio BANOVAN sa trka Leman jer je bio superioran, znači tolko o tim kabastim i skupim autima za registracij i btw kod nas se rx7 sa dva motora ~1300ccm registruje kao Yugo. Sledeće godine definitivno uzimam ponovo rx7 (FD3S) ali ovaj put registrovan u inostranstvu...
zika Napisano Oktobar 31, 2013 #2938 Napisano Oktobar 31, 2013 Jeah right - ovo sve pišu ljudi koji su posedovali ili poseduju auto sa wankel motorom ??? Mazda još uvek pravi sportsku seriju RX i već je najavljen i sledeći model (zasada koncept). 787b je bio BANOVAN sa trka Leman jer je bio superioran, znači tolko o tim kabastim i skupim autima za registracij i btw kod nas se rx7 sa dva motora ~1300ccm registruje kao Yugo. Sledeće godine definitivno uzimam ponovo rx7 (FD3S) ali ovaj put registrovan u inostranstvu... Je l' se računaju ono koji su davnih godina vozili Ro80? Ne posedovali, vozili... NSU Ro 80 website www.nsu-ro80.com Da bi se uklonile poneke nedoumice:
...sam se banovo Napisano Oktobar 31, 2013 #2939 Napisano Oktobar 31, 2013 @žika - računa se naravno ali ako si se ti vozao u tom RO 80 to onda znači da si i dosta stariji od većine forumaša ovde (mislim ja ) Sve u svemu dobar ti taj snimak što si postovao ali moj cilj posle sadašnjega auta je ovo: http://www.youtube.com/watch?v=T7p0Y_TIAZk + diy turbo setup pride
zika Napisano Oktobar 31, 2013 #2940 Napisano Oktobar 31, 2013 @žika - računa se naravno ali ako si se ti vozao u tom RO 80 to onda znači da si i dosta stariji od većine forumaša ovde (mislim ja ) Ne stidim se da kažem: jesam...
sir Oliver Napisano Oktobar 31, 2013 #2942 Napisano Oktobar 31, 2013 Jeah right - ovo sve pišu ljudi koji su posedovali ili poseduju auto sa wankel motorom ??? Mazda još uvek pravi sportsku seriju RX i već je najavljen i sledeći model (zasada koncept). 787b je bio BANOVAN sa trka Leman jer je bio superioran, znači tolko o tim kabastim i skupim autima za registracij i btw kod nas se rx7 sa dva motora ~1300ccm registruje kao Yugo. Sledeće godine definitivno uzimam ponovo rx7 (FD3S) ali ovaj put registrovan u inostranstvu... http://jalopnik.com/5921410/the-last-mazda-wankel-engine-has-been-built
zika Napisano Oktobar 31, 2013 #2943 Napisano Oktobar 31, 2013 Pre polaska u vrtić... Nisu mi rekli da se nasmešim... Wankel-like contraption je korišćena (mislim da se i dalje koristi) i u zatezačima pojaseva u MB i još nekim vozilima... Korišćena je u mnoogo slučajeva...
...sam se banovo Napisano Oktobar 31, 2013 #2944 Napisano Oktobar 31, 2013 BIće i novi RX-9 a biće i novi unapređeni motor - nemojte se brinuti već stanite u red za jedan!
ninja Napisano Oktobar 31, 2013 #2945 Napisano Oktobar 31, 2013 Ja bogami vrebam jednu RX-8 za period bez djece
...sam se banovo Napisano Oktobar 31, 2013 #2946 Napisano Oktobar 31, 2013 Ja bogami vrebam jednu RX-8 za period bez djece Bolje gledaj 7-cu, više delova za apgrejd lakši i brži auto već fabrički...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah