Jump to content

Preporučeni Komentari

Napisano
37 minutes ago, damic said:

Bolje gume, treba da idu na pogonske tockove.

Dakle, najbolje je imati 4x4, te 4 nove zimske gume :D

Napisano
1 hour ago, Zen Mod said:

treba poslusati one sto kazu da napred idu nove gume.

a treba poslusati i one koji kazu da nazad idu nove gume.

 

:beach:

Sto ce reci, 4X nove pa uzivaj. :) 

Napisano

Idealizam...

Kad se vec ide na set zimske, letnje... Svake godine po 2, jedna eventualno 2 godine mogu da budu prestupne... Pa u krug [emoji16]
Naravno da ce nove da idu na pogonski deo, jer sam umeren u voznji, ne driftujem...veca kilometraza se pravi na autoput koji moze u vecini slucajeva zimi da bude mokar, eventualno malo sneg.
Selo, brdo kad zaveje trazi dobre pogonske gume [emoji3]

Napisano

Pa vidi, nakon xx godina iskustva i recimo posebnih voznji po planinama, racunajuci i na kvalitet puteva i opste odrzavanje puteva, tu gde zivim i vozikam se, moj stav je da se postavlja na stabilizacione tockove, a ne na prednje, gde god bio pogon. Na zadnje se ne moze uticati za odrzanje pravca, dok se prednjim moze kombinovati i kocenje i zaokret ..a bilo kakva rupa ili ledena cvoruga na putu ispod snega, mogu izazvati zanosenje, i pri minimalnim brzinama.

Ako se racuna na ekstreme, seoskih nezbrinutih uzbrdica, ili planinskih iznenadnih smetova, tu ne pomazu ni sve cetiri iz radnje, vec lanci ...i slicni pribori za bolji zahvat.

E sad, voziti gradskim ulicama, kada su zime tople a kolovoz posut, moze se debatovati gde ce biti gume i cak glasati o tome..bez nekih posledica ili rizika...a i slabo ima jarka pored puta :) 

BTW, ja sam jedno vreme ekonomisao, pozadi all season, a napred zimske i letnje pa menjaj. 6 guma za igru... Nije mi se svidelo letnje kocenje sa visesezonskim gumama napred.

Napisano
Pa vidi, nakon xx godina iskustva i recimo posebnih voznji po planinama, racunajuci i na kvalitet puteva i opste odrzavanje puteva, tu gde zivim i vozikam se, moj stav je da se postavlja na stabilizacione tockove, a ne na prednje, gde god bio pogon. Na zadnje se ne moze uticati za odrzanje pravca, dok se prednjim moze kombinovati i kocenje i zaokret ..a bilo kakva rupa ili ledena cvoruga na putu ispod snega, mogu izazvati zanosenje, i pri minimalnim brzinama.
Ako se racuna na ekstreme, seoskih nezbrinutih uzbrdica, ili planinskih iznenadnih smetova, tu ne pomazu ni sve cetiri iz radnje, vec lanci ...i slicni pribori za bolji zahvat.
E sad, voziti gradskim ulicama, kada su zime tople a kolovoz posut, moze se debatovati gde ce biti gume i cak glasati o tome..bez nekih posledica ili rizika...a i slabo ima jarka pored puta [emoji4] 
BTW, ja sam jedno vreme ekonomisao, pozadi all season, a napred zimske i letnje pa menjaj. 6 guma za igru... Nije mi se svidelo letnje kocenje sa visesezonskim gumama napred.


Tesko da cu ove godine na front da stavim gumu koja je vec istrosena, 3-4mm sara...
Ako bude snega ta sara ce mnogo tesko da se krece na sneg, ma koliko on bio. Bicu pazljiv na driftovanje... Za sad stara guma ce da ide na rear.
Napisano

Nece te sara bas nesto povlaciti na snegu, vise kvalitet gume, koji opada kako se sara smanjuje, postaju malo tvrdje.

Meni je zadnjih par godina problem posto se male i pobocne ulice ne ciste, pa se zalede, a onda se prokopaju kanali kao tracnice, posto se nanese so sa tockova vozila koja prolaze. Izbeci te "sine" i odrzat pravac je ozbilja igra.

Tek sa sve cetiri nove sam bio u manjem stresu, a problem je sto te bacaka ili levo ili desno na parkirane. A ispod sloja snega cist led.

Najvise su pomogle uske gume, dok sam vozio 225, nisam mogao na trotoar da se popnem...proklizavale su i na lezecem policajcu :) 

Napisano

Uzgred, ne mali argument je i rad ESP sistema, koji je kod VAG-a, svojevremeno, najcesce funkcionisao na zadnjem levom tocku, da li statisticki ili inicijalno programski, nebitno, i uopste im je zadnja osovina zona uticaja.

Ali to nije bilo za argumentaciju, posto je mali broj ESP sistema u igri, a starije verzije vec odavno ne funkcionisu :)  

Napisano

U zemlji gdje su dozvoljene i ekserice zimi, sa automobilskom firmom koja je sinonim za sigurnost, velika vecina stavlja bolje gume nazad... izuzetci su pojedini stranci koji sve znaju pa se i sami lijece posle udesa :tongue10:

Napisano
Uzgred, ne mali argument je i rad ESP sistema, koji je kod VAG-a, svojevremeno, najcesce funkcionisao na zadnjem levom tocku, da li statisticki ili inicijalno programski, nebitno, i uopste im je zadnja osovina zona uticaja.
Ali to nije bilo za argumentaciju, posto je mali broj ESP sistema u igri, a starije verzije vec odavno ne funkcionisu [emoji4]  
Done... Ubedjen sam. Nove cu da stavim rear... I onda cu ko Sisi da sto pre pozurim i kupim jos dve [emoji16]
Napisano
1 hour ago, shonne said:

ukljuceno je i za automobile sa prednjom i zadnjon vucom.

Nije da nisu u pravu, ali su ti detalji sitni, akademske razlike u kocenju ili akvaplaningu, i te razlike se lako anuliraju smanjenjem brzine. Kolicina kretanja koju treba obuzdati zavisi od kvadrata brzine, pa duplo manja brzina povecava boljitak kocenja 4x a gume ne mogu da naprave toliku razliku.

Kvalitet puteva necu da komentarisem, ipak ne vozimo po dobrim dzadama.

Ali kod proklizavanja, dobra zadnja guma daje veci opseg regulacije i vecu toleranciju na greske korekcije klizanja. Proklizavanje moze da nastane pri bilo kojoj brzini.

 

Napisano

Ja imam letnji i zimski set, i kako svojim kolima ne prelazim neku veliku kilometražu, praktično sve gume su mi dobre sa dubokom šarom. Zameniću ih samo zbog starosti, a ne zbog potrošenosti.

Osim toga sam primetio da posle 3-4 godine zimske vidno gube performanse po snegu (polazak i kočenje), verovatno zbog otvrdnjavanja gazećeg sloja, kod letnjih to ne primećujem.

Ćelave gume ne treba imati ni napred ni nazad, njihovo ponašanje je solidno na suvom, a sve ostalo je katastrofa.

Zimske su mi 2xDunlop i 2xKleber,  letnje 4xVredestein.

Dve Kleber sam skoro nove morao zameniti jer su se izobličile zbog udaraca, previše su nežne. Zimi su stvarno Kleber odlične, ali nisu za naše rupčage.

Napisano

Ćelave gume se bolje ponašaju na suvom i toplom vremenu od ičega drugog, al ako krene pljusak nemaš boks da staneš da ti zamene za 20 sekundi i nastaviš dalje...

Napisano
4 minutes ago, Aleks said:

Ćelave gume se bolje ponašaju na suvom i toplom vremenu od ičega drugog

Ako su tako napravljene (slick) da, a ako nisu nego su se potrošile, nema šanse, suviše su već postale tvrde od starosti. 

Napisano
12 hours ago, Aleks said:

Pa ko voli, može, ima na šta da stavi...

Michelin Pilot Sport Cup 2 R
325/30 ZR21 108Y XL N0

90.017,16 RSD

 Besplatna dostava*
 :msn-rofl:
Napisano
13 hours ago, Aleks said:

A imaš "blizu" ćelavom i za šire narodne mase:

Imao te Toyo proxes... milina kada se naleti na baru na auto putu, ode u stranu skoro metar, a kada padne 2cm snega, problem je izaci sa parkinga :D 

Napisano
1 minute ago, vladd said:

Imao te Toyo proxes... milina kada se naleti na baru na auto putu, ode u stranu skoro metar, a kada padne 2cm snega, problem je izaci sa parkinga :D 

Ali zato

Dozvoljeno do 301 km/h

Napisano
6 minutes ago, vladd said:

Moze da pise da je dozvoljeno i do 701 :D 

Ja probao moj Grande Punto 1.3 Multijet, ide max. 175 po brzinomeru, znači oko 170 realno, toliko i piše da može (168). Inače ga normalno vozim 140-150 sa potrošnjom oko 5,5l/100km. E sad da sam imao bolje gume, ko zna.

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...