Ma radilo se u opustenijoj atmosferi,bilo je borbe i konkurencije,ali je bilo i takmicarskog duha i entuzijazma i dosta se radilo za slavu.Danas je sve prostitucija.Casopisi,ako ne rade lazne testove,nece da dobiju nagradu,kompanije,ako ne zakidaju svuda i na svakom cosku i musterijama i dilerima,i radnicima,pojesce ih suroviji i bezobzirniji u roku jedne sezone.A u tom duhu ne moze da se radi opusteno.Najcesce se plati nesto samo da izgleda lepo,i ljudi dobiju dizajn,ali zvuk tesko.Nema se vremena,sablonski se pakuju proverene topologije i uz mnogo datog novca,koji je najcesce vecim delom placeni dizajn ,dileri, uvoz ,marza,a zvuk je negde u slusalicama na mobilnom.Toliko otprilike ostane za prosecnog korisnika koji je izdefinisana ovca sa svim osobinama,kako se vabi sta voli,kako se sisa,kako mu se dere koza.itd Naravno ovci se i muzika s neta prodaje,jedan cent,ali ne i dzabe.E to je taj odnos koji se pojavio sa novim obicajima na trzistu.Otprilike sto si veci dripac,to si bolji frajer,sve ce to ispeglati reklame...a ovce pozlatiti