Jump to content

Dvosistemski zvucnici [totalni početnik]


marko95

Preporučeni Komentari

Pozdrav svima

 

Nov sam u ovom svetu, do sada sam imao iskustva samo sa kineskim kompjuterskim zvučnicima i sada bih hteo da pređem na nešto kvalitetnije, naravno da sam napravim (po mogućnosti što jeftinije a kvalitetnije).

 

Pre svega, napravio bih par dvosistemskih zvučnika, ništa prejako (za sobu 5m2 ), i njih bi nakačio na neko ručno pravljeno pojačalo (gledao sam po internetu neka kit rešenja) ili možda neko vintage pojačalo koje će biti povezano sa kompjuterom.

 

E sad, pošto sam totalni početnik trebaju mi uputstva šta mi je sve potrebno za tako nešto.

 

Čitajući po internetu shvatio sam da mi treba medijapan (koji je kvalitetniji) za materijal - dimenzije ću na kraju izračunati, 2 niskotonca, 2 srednjotonca (ili visokotonca, ne znam), skretnica, žice za povezivanje unutar zvučnika, i priključci koji će ići na zvučnik (sa zadnje strane).

 

Može li neko da mi kaže koja je najjeftinija (proverena) varijanta zvučnika, skretnica i ostalih stvari unutar zvučnika pošto sam se za materijal već odlučio ?

 

Budžet je skroman (studentski) tako da gledajte što jeftinije jer mi je ovo ipak tek ulazak u ovaj svet pa mi ne treba ništa preterano kvalitetno. Koristio bi te zvučnike najviše za slušanje muzike tipa blues, rock, hard rock i po nekad drum n bass. Na internetu sam našao SAL zvučnike i skretnice (konkretno sam se uhvatio za HV208) po povoljnim cenama pa odprilike u tom nekom cenovnom rangu.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 47
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

Stare Iskre. Jeftino i za te novce teško dostižno...a i za veće novce bi se zamislio! Za 40-ak € možeš naići u oglasima na Iskra zvučnike iz Iskra-Garrard gramofonskog kompleta. Napravi tweak kojeg mi je pokazao ZM i s tim ćeš moći dugo živjeti.