Jump to content

F3/5 vs clone


Дане

Preporučeni Komentari

  • Odgovora 167
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

Ti si kao i ja spreman pokušati sastaviti točkice ako ih netko jasno brojčano označi. Sipi (i ne samo on) imaju znanje da konstruiraju daleko zahtjevnije sklopove od niskofrekventnih pojačala. Što se sklapanja tiče i sam nailazim na smiješne probleme, ali to je dio sporta. Dok tražiš neki banalan odgovor nailaziš na stvari koje niti ne razumiješ. Kasnije nailaziš na druge prepreke i znaš da si nešto neodređeno o tome čitao ali nisi pridavao važnost i ne možeš se sjetiti gdje je to bilo. Tada sve kreće ispočetka.Edit:Pisali ste dok sam još kuckao po mobitelu, pa da dopišem...Ibiza je 1.9. Nije Cupra na žalost. Kako će okolnosti dozvoljavati će dobiti kočnice iz Audija TT i xenon kit sa lečama da ne zasljepljujem druge. Druga turbina, FMIC i veće brizgaljke su opcija, ali vidjet ćemo o tome kasnije. Za sada još podešavam ovjes i mislim da sam blizu postavkama sa kojima ću biti zadovoljan. Baš u gepeku imam materijal za prednji strut bar i morat ću malo mjeriti, savijati i variti da ga uspijem nekako ugurati pod haubu. To nakon što polijepim pločice u novoj kuhinji i završim krečenje.Imam toliko želja da bih morao imati premijerska primanja kako bi ih ostvario, a nijedna nije tipa vile sa unutarnjim bazenom ili Lambirghinija :buehehe:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ti si kao i ja spreman pokušati sastaviti točkice ako ih netko jasno brojčano označi.

potpisujem :respect:

Dok tražiš neki banalan odgovor nailaziš na stvari koje niti ne razumiješ.

to ja zovem "rupe u znanju"

Ibiza je 1.9. Nije Cupra na žalost. Kako će okolnosti dozvoljavati će dobiti kočnice iz Audija TT i xenon kit sa lečama da ne zasljepljujem druge. Druga turbina, FMIC i veće brizgaljke su opcija, ali vidjet ćemo o tome kasnije. Za sada još podešavam ovjes i mislim da sam blizu postavkama sa kojima ću biti zadovoljan. Baš u gepeku imam materijal za prednji strut bar i morat ću malo mjeriti, savijati i variti da ga uspijem nekako ugurati pod haubu. To nakon što polijepim pločice u novoj kuhinji i završim krečenje.Imam toliko želja da bih morao imati premijerska primanja kako bi ih ostvario, a nijedna nije tipa vile sa unutarnjim bazenom ili Lambirghinija :buehehe:

Fino. Znam da ti 1.9 samo promenom software-a (i uklanjanjem svega iz auspuha) dobijaju +50hp i +100nm, a posto su jaki motori to ide maltene bez ikakvih posledica po motor. Htedoh reci da su milina za CT.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dane, ti motori stvarno mogu dugotrajno i pouzdano durati snagu koju si naveo. Zapravo sam motor može i više, ali problemi mogu nastati u periferiji. Za dobiti 150+ ks bih morao turbinu natjerati da radi malo preko preporuke proizvođača (KKK), a želim pouzdan auto. Zatim mjenjač kvačilo - mjenjač dura bez problema i 500Nm momenta, ali kvačilo koje imam će se mučiti i sa 320Nm. Da bih došao do snage od oko 170 ks (uz onakvu krivulju razvijanja kakvu ja želim) trebao bih okretni moment od oko 400 Nm. Dakle radi trajnosti je potrebna veća turbina i duratnije kvačilo. Što se tiće vađenja svega iz auspuha ima i tu pokoja kvaka. Budući da na motoru nekakav protutlak već stvara sam turbo mnogi savjetuju potpuno protočan ispuh. Osim što glasan zvuk nije ono što mi se sviđa sumnjam da ima i kontraefekata. Točno je da u tom slučaju turbina vidi manje otpora i da se brže zavrti. Uz to trebala bi se sa bržim protokom plinova i brže hladiti, ali ako pretjeramo sa promjerom cijevi možda će se ispušni plinovi usporiti? To ne želimo jer onda nismo dobili na brzini hlađenja iste. Ugradnja veće turbine za sobom donosi još pokoji tehnički priblem koji je rješiv, ali treba ga unaprijed iskalkulirati. Zatim injektori su takvi da se sa njima teško može dalje od 150-160 ks bez pretjeranog produžavanja vremena ubrizgavanja. Ako ti maper tu zajebe stvar dobijat ćeš temperature u cilindrima koje daleko nadmašuju preporučene i bitno ćeš skratiti vijek motora. Osim toga ne želim da moj traktorčić dimi više od serijskoga. Kad dođeš do toga vidiš da ti karoserija više nije dovoljno kruta, a ni da ovjes i kočnice ne prate zadatke koje ćeš im zadavati zbog relativno puno KS i apsolutno previše okretnog momenta. Sada imam 300 Nm momenta jer je sve osim ovjesa još serijski. Usporedi to sa atmosferskim šestcilindričnim motorima, pa ćeš dobiti malo jasniju sliku. Onda si zamisli što bi trebalo raditi oko 400 Nm u malom autu.Dakle, u pravu si. Moguća je ta snaga na full stock Ibizi sa ATD motorom, ali taj auto ostaje kod mene i kad obitelj dobije drugi - mora ostati potpuno pouzdan.P.S. I mora izgledati potpuno serijski. Ne smije privlačiti pažnju nićim. ;)

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Tvoj je dakle ATD sa 100hp.Znam da oni imaju i manje turbine i druge dizne i drugo kvacilo itd u odnosu na 130hp 1.9. Ono sto sam ja rekao (samo software) se odnosilo uporavo na taj sa 130. Moje misljenje je da bi za tebe zlatna sredina bila onda podizanje na 130-140konja i 300nm i nista vise od toga. Time se ne bi preterano poremetio rad agregata, a taj dobitak bi za taj mali autio bio znacajan; potrosnja bi se smanjila a bilo bi snage u rezervi... Nemam sta da dodam sto ti vec nisi rekao, uz to se i razumes vise od mene, stvar je prilicno komplikovana, i samo dobar tuner sa iskustvom i nista drugo.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Edit:Ibiza je 1.9. Nije Cupra na žalost. Kako će okolnosti dozvoljavati će dobiti kočnice iz Audija TT i xenon kit sa lečama da ne zasljepljujem druge. Druga turbina, FMIC i veće brizgaljke su opcija, ali vidjet ćemo o tome kasnije. Za sada još podešavam ovjes i mislim da sam blizu postavkama sa kojima ću biti zadovoljan. Baš u gepeku imam materijal za prednji strut bar i morat ću malo mjeriti, savijati i variti da ga uspijem nekako ugurati pod haubu. To nakon što polijepim pločice u novoj kuhinji i završim krečenje.Imam toliko želja da bih morao imati premijerska primanja kako bi ih ostvario, a nijedna nije tipa vile sa unutarnjim bazenom ili Lambirghinija :buehehe:

Ako, и заслужила је.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Hvala zerowaf.Znam kako se obelezavaju diode i maltene svi ostali elementi, ovo prvi put vidim.Elem, nasao sam ovo i tu sam nasao objasnjenje. Besplatno i rekao bih jako dobra knjiga. Zove se: "Elektronske komponente", Autor: Stojan Ristić, Elektronski Fakultet Niš, 2011.http://www.elfak.ni....ONENTE-2011.pdf

Ovo sto si iskopao trazim godinama (izgubio sam knjigu od profesora Ristica). Za svakog ko ima ikakav dodir uzivo sa elektronikom knjiga je dragocena.Inace Ristic je dolazio na posao biciklom.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ovo sto si iskopao trazim godinama (izgubio sam knjigu od profesora Ristica). Za svakog ko ima ikakav dodir uzivo sa elektronikom knjiga je dragocena.Inace Ristic je dolazio na posao biciklom.

Nema na cemu :DBas mi je drago ako sam pomogao.Knjigu kad sam pregledo, odmah sam savevovao na kompjuter.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Tvoj je dakle ATD sa 100hp.Znam da oni imaju i manje turbine i druge dizne i drugo kvacilo itd u odnosu na 130hp 1.9. Ono sto sam ja rekao (samo software) se odnosilo uporavo na taj sa 130. Moje misljenje je da bi za tebe zlatna sredina bila onda podizanje na 130-140konja i 300nm i nista vise od toga. Time se ne bi preterano poremetio rad agregata, a taj dobitak bi za taj mali autio bio znacajan; potrosnja bi se smanjila a bilo bi snage u rezervi... Nemam sta da dodam sto ti vec nisi rekao, uz to se i razumes vise od mene, stvar je prilicno komplikovana, i samo dobar tuner sa iskustvom i nista drugo.

Potpuno stock PD130 od šale tjeraju na 160+ KS. Moj je sada podešen na 132/300 uz napomenu da sam inzistirao na uglađenoj krivulji momenta i na minimalnom dimljenju. Na eko testu od dozvoljena 2 nećega imam 0,4. Radnik u stanici za tehnički pregled je mislio da nešto ne valja sa njegovom sondom... :)Već sam u drugoj primjerenijoj temi napisao da na području bivše Juge znam za samo tri firme koje same razvijaju software - Gubić (ZG), SM (Gradiška, FBiH) te RSR (LJ).Većinu podataka koje sam ovdje napisao sam dobio u razgovoru sa Gosp Matavuljom iz SM-a.Bude li se još išta radilo po tom pitanju bit će baš kako sam opisao ili neće nikako jer ne želim imati nešto što će znati voziti bez havarije samo ing. strojarstva.

Čim pastira nema, ovce odlutaju...

Ah, ta mante nas! :lol:Dečki su podigli na površinu moj mali Off, pa je sada postao veliki Off...Dane, natrag na topic! Mislim da sam vidio u oglasima naslov u vezi dijelova za F5! Požuraj i vidi što ima! ;)
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Dobro, neki delovi knjige su starijeg datuma, medjutim, ne verujem da su bas, ko ova Sipijeva knjiga, iz 1965 ;)

Ovo pokazuje da si procitao samo prvu recenicu iz teksta koji opisuje "Malu skolu elektronike" ali da na zalost ni tu jednu recenicu nisi razumeo.Jasno je da si u pravu - ne treba da citas nista, zaludno je.Probaj nesto da lemis, mozda budes prvi kome ce s takvim pristupom, nesto da uspe...
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Ovo pokazuje da si procitao samo prvu recenicu iz teksta koji opisuje "Malu skolu elektronike" ali da na zalost ni tu jednu recenicu nisi razumeo.Jasno je da si u pravu - ne treba da citas nista, zaludno je.Probaj nesto da lemis, mozda budes prvi kome ce s takvim pristupom, nesto da uspe...

Uf Sipi druze.... :(Zar ne vidis smajlija, dal ne razumes salu???To sto sam napisao, pokazuje da se SALIM, a ne to sto ti mislis.Pozdrav tebi, i da znas,mene nista ne pogadja ovo sto si napisao, jer nisi u pravu.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

kad već žestoko offtopicujete, šta mislite o predlogu da se organizuje glasanje/anketa sa tematikom tipa "da li može da se sastavi do nivoa prosviravanja Pass-ovo DIY pojačalo a bez znanja visokih matematičko-fizičkih znanosti dostupnih užem krugu stalnih saradnika CERN-a, NASA i Росси́йская акаде́мия нау́к???Moj šogor napr. misli da je NF-elektronika znanost na nivou kenozoika elektronike. On je to položio posle 1965 godine, dakle nakon što su izmišljeni Ohmov i Kirhofovi zakoni, znači u kompletu. Čovek ima fimu i živi od saznanja stečenih na ETF-u tako da nema razloga da mu ne verujem. Mada nikad se ne zna, toliko ima počasnih konzula Nikarague u poslednje vreme! U poslednjih par meseci ima nekoliko pokušaja samogradnje osuđenih na neviđene porođajne muke i loš Apgar score pošto -oni koji žele a ne umeju budu obeshrabreni od strane onih koji znaju a neće-oni koji znaju, neće pošto su oni to već radili pre 1965.-oni koji neće niti umeju obeshrabruju one koji znaju a neće u naporima da nauče one koji hoće a ne znaju (trenutno se ja ubrajam u ovu kategoriju na žalost)...Ja eto, mislim da može. Ostali?

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

kad već žestoko offtopicujete, šta mislite o predlogu da se organizuje glasanje/anketa sa tematikom tipa "da li može da se sastavi do nivoa prosviravanja Pass-ovo DIY pojačalo a bez znanja visokih matematičko-fizičkih znanosti dostupnih užem krugu stalnih saradnika CERN-a, NASA i Росси́йская акаде́мия нау́к???Moj šogor napr. misli da je NF-elektronika znanost na nivou kenozoika elektronike. On je to položio posle 1965 godine, dakle nakon što su izmišljeni Ohmov i Kirhofovi zakoni, znači u kompletu. Čovek ima fimu i živi od saznanja stečenih na ETF-u tako da nema razloga da mu ne verujem. Mada nikad se ne zna, toliko ima počasnih konzula Nikarague u poslednje vreme!U poslednjih par meseci ima nekoliko pokušaja samogradnje osuđenih na neviđene porođajne muke i loš Apgar score pošto-oni koji žele a ne umeju budu obeshrabreni od strane onih koji znaju a neće-oni koji znaju, neće pošto su oni to već radili pre 1965.-oni koji neće niti umeju obeshrabruju one koji znaju a neće u naporima da nauče one koji hoće a ne znaju (trenutno se ja ubrajam u ovu kategoriju na žalost)...Ja eto, mislim da može.Ostali?

Mislim da moze, al nebitno je sta ja mislim. Mnogo bitnije je da si ti opisao u jednom postu stanje na mnogim forumima.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...