Jump to content

Ultimativni (Philips based) CD player


pile

Preporučeni Komentari

Izvini Pile, temu nisam pratio jer cesto funkcija "View new content" ne prikaze nove stvari na forumu...Pogledao sam sada, zbog tvog projekta (i nase prepiske) i u toj temi niko nije ni rekao da je taj shunt ozbiljan, idejni koncept je : "Ajde nesto umesto 7815 a da bude shunt, pri tome da bude kompaktno da ga lako zameni..."Mogao sam i da cutim pa da ti to lepo radis ispocetka kad sve bude gotovo i zakljucis da hoces nesto bolje, da li bi to bilo vise fer?

Sama ideja je bila da se 78XX zameni shuntom sto MANJIH dimenzija, i s`obzirom na takva ogranicenja, kompromisi su neizbezni. Sto se tice navedenog "Salas" shunta nista tu nije drasticno bolje da ne pominjem to da ima par stvari u semi koje odaju utisak da pomenuti "kolega" ne moze bas da se pohvali nekim zavidnim znanjem, pogotovu sto u njegovom slucaju nije bilo ogranicenja plocice.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • Odgovora 41
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Postovane slike

....pomenuti "kolega" ne moze bas da se pohvali nekim zavidnim znanjem...

Al' zato ti mozes, jel' tako? 'Ajde onda lepo pomozi Piletu konkretnim predlogom jer je stvarno spreman da ulozi i trud i sredstva da uradi posao koji mnogima sa Philips playerima moze da pomogne. :to_become_senile:
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Sto se tice pomoci, uvek kada imam vremena ja pomognem, Pile nije ni prvi ni poslednji. Pomenuti regulator sam probao u sopstvenom plejeru, za napajanje grane za digitalije (+5V) i razlika (u odnosu na korisceni 7805) je ocigledna. :to_become_senile:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Potreban je predlog a ne pausalna kritika...

Sipi ne razumem, kakav predlog? Ako mislis na Salas regulator mislim da ovo nije mesto, uzgred nisam bas ni za komentarisanje svacijih ideja na DiyAudio forumu jer to moze da bude zaludan posao u sta sam se u vise navrata uverio. To o cemu sam pisao proverio sam u praksi sto se ne bi moglo nazvati pausalnom kritikom. :to_become_senile:
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

E sad elektroliti. Mišljenja su podeljena. U originalu su uglavnom 33µF.Jedni zagovaraju drastično povećanje do 470µF, drugi čak smanjenje 10-22µF.Obzirom da će se napajati uglavnom iz shunt regulatora 47µF je mislim više nego dovoljno.Za vip potrošače SAA7310, MN4624 i clock nešto tipa Oscon, ostalima Pana FC.

Sto se tice elektrolita kod potrosaca koji se napajaju shuntom 47uF je vrednost za koju je karakteristika regulatora ravna do od prilike 100KHz. Povecavanjem vrednosti se dobije vece prigusenje smetnji na visim frekvencijama ali frekventna karakteristika samim tim vise nije ravna za cujni tj. neki kriticni opseg sto bi moglo da ima uticaja na zvuk. Sa tim nisam eksperimentisao ali se moze probati. Da uprostim , kada ubacujes shunt umesto nekog recimo 78XX ostaje 47uF na plocici regulatora a ostalo sto posle toga imas na glavnoj ploci vadis sem recimo sitnih decoupling filmova 100nF do 1uF max. Druga stvar je ta da sa obzirom na male dimenzije plocice, vodovi na njoj su tanki tako da nisam siguran da ces moci da ih koristis kod "vecih" potrosaca (i to treba probati) ali ce za OP ampove zavrsiti posao. Treca stvar, sto se tice I/V stepena za DAC, ja sam se posle probe raznih OP ampova u mom (jeftinom Philips TDA1541 based playeru koji i ja trenutno budzim) zadrzao na LT1364 (LT1363) i to zvuci bolje od svega sto sam probao. Sada kada je player dosao na red za prelazak u novo kutiste sa mestom za ljudsko napajanje isprobacu jednu od mojih ideja za diskretni I/V (open-loop) stepen pa cemo videti u koliko se dobro pokaze bicete obavesteni a OP ampovi lete napolje :to_become_senile: .
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Od regulatora ne treba očekivati čuda. Više manjih, pravilno implementiranih, montiranih što bliže potrošaču,sa što kraćim vodovima će doneti željeno poboljšanje. Konkretno kad je Philips CD u pitanju ono što su ljudiradili i što je donelo poboljšanja je dodavanje zasebmih malih regulatora odmah uz SAA7310 digital decoder,SAA7220 digital filter, DAC, OP-ovi u analognoj sekciji.Sa ovim tipom regulatora je sve ovo o čemu sam pisao moguće postići elegantno, tako da ostajem pri prvobitnom predlogu.Stigao je i predlog finalne pločice pa izvolite. :to_become_senile::sarcastic_hand:

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 3 nedelje kasnije...

Neko je u jednoj drugoj temi pitao, ima li šta novo. Ima.Stigli su oscilatori iz TentLabs-a. http://www.tentlabs.com/Components/XO/index.htmlpost-21-125226983321_thumb.jpgTu su i pločice za super regulatore koji će ih napajati. http://www.at-view.co.uk/alwsr.htmpost-21-125227018314_thumb.jpgKad stignu elektroliti krećem da sastavljam napanja... razna.Za sada toliko.

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Pile plocice za shunt stigle...kakvi su planovi gde koje idu?

Jedan u bojler, dva u veš mašinu, u šporet za svaku ringlu po jedan :clapping: Šalim se, zavisi od afiniteta i od samog uredjaja.Treba prvo proveriti kakvo je fabričko napajanje. U slučaju Philips CD850 (koji sam raskupusao) puno toga može da se poboljša,jer je fabričko napajanje kriminalno. Borko je već pomenuo da jedan 7805 napaja sve +5V potrošače. Ukupno oko 400mA.Tu su verovatno moguća najveća poboljšanja. I trafo je preopterećen, tako da je najbolje rešenje dodatni trafo za nekoliko+5V regulatora. Decoder, dig. filter, DAC... su potrošači koje treba razdvojiti od ostatka i dovesti im kvalitetnije napajanje. Pažnja !!! SAA7220 sam troši oko 180mA. Analogni deo je posebna priča, ali verovatno i on treba bolje napajanje.
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

  • 2 months later...

Da ne kažete da baš ništa ne radim, ovim tempom ću završiti za nekoliko godina :cheers: Šalim se, transport je završen, ali još uvek nije za slikanje, ali nešto drugo jeste.Mali AD1896.post-21-12581898064_thumb.jpgNije zalemljen upaljačem, on je na slici zbog razmere.Nešto nemam poverenja u automatske stanice i pastu za lemljenje, pa sam rešio da ga zalemim klasično.Čist oštar keramički vrh, dobar tanak kalaj, lupa, dva vinjačića za mirnu ruku :coffee: irezultat nije izostao. PCM1794 je veći, tako da će biti dovoljan jedan vinjačić :baby: Nastaviće se...

Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nabavi negde flux (tecni kalafonijum) koji ti pomaze da lemis cak i sitnije komponente sa rasterom od 0.25 milsa. Pozdrav

Jesam, i sa tankom licnastom žicom izvlačio višak kalaja, ali rekoh nije tema o lemljenju pa da ne ulazimbaš u sitna crevca. Samo sam hteo da pokažem da je moguće lemiti i najsitnije SMD elemente u kućnoj režiji. :cheers:
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Jesam, i sa tankom licnastom žicom izvlačio višak kalaja, ali rekoh nije tema o lemljenju pa da ne ulazimbaš u sitna crevca. Samo sam hteo da pokažem da je moguće lemiti i najsitnije SMD elemente u kućnoj režiji. :cheers:

Tako je pile, nek' vide ljudi da nije nista strasno :coffee:
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Nabavi negde flux (tecni kalafonijum) koji ti pomaze da lemis cak i sitnije komponente sa rasterom od 0.25 milsa. Pozdrav

Aco jesi li siguran u to :cheers:1 mils = 0.0254mm 0.25 milsa = 0.0065mmAD1896 upravo ima raster od 25 milsa (0.65 mm) tako da je Pile potvrdio ono sto si ti napisao Leme se smd komponente bez problema . Moze is klasicnom lemilicom ali je mnogo bolje toplim vazduhom . Ako je plocica kalajisana, kao sto je vec rekao Aca, nema potrebe dodavati kalaj dovoljan je samo "fluks" ( tecni kalafonijum sa dodatcima ) za dobre rezultate.Jos samo da pohvalimo Pileta. Svaka cast i dobro dosao u svet micro SMD-a :coffee::baby::baby:
Link to comment
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

    • Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
×
×
  • Kreiraj novo...