ManicP Napisano Mart 10, 2012 #23 Napisano Mart 10, 2012 ...inace su ublogovani - http://itishifi.blog...und-kraken.htmlAl bi ovde zaleglo Gagicino pojačalo...
neskor Napisano April 22, 2012 #24 Napisano April 22, 2012 Evo malo zanimljivog stiva Poredjenje Aluminum, Titanium i Beryllium dijafragmi: http://materion.com/Products/ProductGroups/Beryllium/~/media/Files/PDFs/Electrofusion/PLS2011PAPERFINAL.pdf
BokiTokiVoki Napisano April 22, 2012 #25 Napisano April 22, 2012 Evo malo zanimljivog stiva ;)Poredjenje Aluminum, Titanium i Beryllium dijafragmi:http://materion.com/...1PAPERFINAL.pdfDobro štivo.Vidi se prednost nad Al i Ti lakšeg a krućeg materijala, ali je to uglavnom u domenu top oktave. I to po paprenoj ceni za Berilijum visokotonce.Eno ga ima i Scan-speak, jedino što je 450 €/kom.Ipak, mala digresija.Problem sa odnosom kvalitet reprodukcije/cena je što u toj zoni cene imamo najbolje true ribbon jedinice na svetu.A klasična dinamička kalota može da se slika za ličnu pored vrhunskog true ribbon-a, makar koštala i 1M€, zbog samog principa i načina rada tih jedinica.
Zen Mod Napisano April 22, 2012 Autor #26 Napisano April 22, 2012 poredis babe i zabejedno je ribon , jedno je kompresivni driver - namene su im drugacijeako se ogranicis na upotrebu kompresivnih za home hifi , onda ih jeste moguce porediti ........ po izoblicenjima , ali je opet pristup drugacijiribon kao trakasti/tackasti izvor , kompresioni kao planarni
BokiTokiVoki Napisano April 22, 2012 #27 Napisano April 22, 2012 poredis babe i zabejedno je ribon , jedno je kompresivni driver - namene su im drugacijeako se ogranicis na upotrebu kompresivnih za home hifi , onda ih jeste moguce porediti ........ po izoblicenjima , ali je opet pristup drugacijiribon kao trakasti/tackasti izvor , kompresioni kao planarniNas bi valjda trebalo da zanima kvalitet reprodukcije (uglavnom u kućnim uslovima). Zbog toga i zbog cene Berilijuma sam pomenuo ribbon (i to na kraju, u digresiji), koji nema takvih mehaničkih problema kao drugi elektro-mehanički pretvarači.U članku se prvenstveno radilo o materijalima i o tome kako se ponaša kalota koja emituje. Rađeno je i merenje izvijanja kalote sa Klippelovom opremom.
Zen Mod Napisano April 22, 2012 Autor #28 Napisano April 22, 2012 mozes napraviti vrhunski sistem i ovako i onakoali su u pitanju dva sasvim drugacija pristupane mozes porediti prezentaciju zvuka ribona , sa zvukom iz rupetine povrsine cetvrt do pola kvadratnog metrajednostavno akusticne postavke su drugacijemislim , ne bih se ja bunio ni protiv jednog u svojoj sobi ........
grau. Napisano April 22, 2012 #29 Napisano April 22, 2012 kako mozes da pravis digresije sa tvrdim zakljuccima o necemu sto nisi cuo? riboni su pitanje ukusa isto kao i bilo sta drugo u zvucnickom sportu.
BokiTokiVoki Napisano April 22, 2012 #30 Napisano April 22, 2012 kako mozes da pravis digresije sa tvrdim zakljuccima o necemu sto nisi cuo? riboni su pitanje ukusa isto kao i bilo sta drugo u zvucnickom sportu.Prvo, šta nisam čuo? Slušao sam SVE (mislim na principe rada, čak i jonski).Drugo, kakavi ukusi? Da krenemo od osnova: šta su to akustički (elektro-mehanički) pretvarači, i kako koji radi? Koje su prednosti i nedostaci pojedinih?Ne sporim da neko može da izabere nešto što se njemu lično sviđa na osnovu "ukusa", ali postoje objektivne realnosti, a ko ima uši, onda to i čuje.
Zen Mod Napisano April 22, 2012 Autor #31 Napisano April 22, 2012 ti se stvarno zaglibljujes svaki dan sve visenisi dosad shvatio da amaterima , koji pojma nemaju , ne mozes dokazati da si pametniji ?iz dva razloga :1. amateri em ne znaju em su glupavi , pa ne mogu da pojme tvoju superiornost ,2. amatere nije briga za naucno potkrepljenu istinu
grau. Napisano April 22, 2012 #33 Napisano April 22, 2012 Prvo, šta nisam čuo? Slušao sam SVE (mislim na principe rada, čak i jonski).Drugo, kakavi ukusi? Da krenemo od osnova: šta su to akustički (elektro-mehanički) pretvarači, i kako koji radi? Koje su prednosti i nedostaci pojedinih?Ne sporim da neko može da izabere nešto što se njemu lično sviđa na osnovu "ukusa", ali postoje objektivne realnosti, a ko ima uši, onda to i čuje.lepo sto si pomenuo usi, pa da onda pitam.pitanje jedan: sta si slusao od kompresionih drajvera sa berilijumskom membranom? sta sa titanijumskom? sta sa aluminijumskom?pitanje dva: u kakvoj aplikaciji?pitanje tri: sta si slusao od ribona komparativne osetljivosti sa gorepomenutim CD?pitanje cetiri: sta si od toga poredio u direktnom testu?
Gosha Napisano April 22, 2012 #34 Napisano April 22, 2012 ti se stvarno zaglibljujes svaki dan sve visenisi dosad shvatio da amaterima , koji pojma nemaju , ne mozes dokazati da si pametniji ?iz dva razloga :1. amateri em ne znaju em su glupavi , pa ne mogu da pojme tvoju superiornost ,2. amatere nije briga za naucno potkrepljenu istinuJa sam amater .....a... znam i nisam glupav
BokiTokiVoki Napisano April 22, 2012 #35 Napisano April 22, 2012 lepo sto si pomenuo usi, pa da onda pitam.pitanje jedan: sta si slusao od kompresionih drajvera sa berilijumskom membranom? sta sa titanijumskom? sta sa aluminijumskom?pitanje dva: u kakvoj aplikaciji?pitanje tri: sta si slusao od ribona komparativne osetljivosti sa gorepomenutim CD?pitanje cetiri: sta si od toga poredio u direktnom testu?Nisam siguran iz kojih razloga sam te štedeo poslednjih godina da napišem kako mi je zvučao Oris Swing.Ali, to BOJI samo tako. Jedino što ljude impresionira je velika scena, ali su srednji i visoki neprirodni.Ne pada mi na pamet da dalje polemišem o onome što ti namećeš kao temu, jer je vas nekoliko sve što sam pitao po raznim temama, lagano preskočilo,i povuklo na nivo argumentacije:1. nemaš pojma2. mešaš babe i žabe3. zaglibljuješ se sve dublje.Samo nastavite tako....over & out
grau. Napisano April 22, 2012 #36 Napisano April 22, 2012 to kako zvuci oris swing je irelevantno za ovu raspravu, posto njegov drajver nema ni membranu od berilijuma, ni od titanijuma a ni od aluminijuma. a ti si ih sve ocenio sa pozicija nekakvog visokog autoriteta iako si ih video samo na slici, a cuo nikada nisi.a odgovor ni na jedno konkretno pitanje nemas.kao sto smo davno zakljucili, tvoje lupetanje po forumima je posledica ozbiljne tehnicke i slusalacke nekulture i nedostatka bilo kakvog relevantnog prakticnog znanja, sem ako pod tim ne podrazumevas estetski lepo slaganje delova za skretnicu za forumske drugare koje si prezentovao. veruj mi, to cak i ja umem.dug je put od savladavanja osnovnih tehnickih pojmova i formula do tacke u kojoj bi zeleo da budes a verujes da jesi. meni je to odavno jasno, a srecom nisam usamljen u tom osecaju na ovom forumu.
BokiTokiVoki Napisano April 22, 2012 #37 Napisano April 22, 2012 Nisi usamljen, jer ste na sličnom novou znanja, koje teži nuli.
Zvu Napisano April 22, 2012 #39 Napisano April 22, 2012 Meni se sviđa što je odgovorio samo na poslednju rečenicu. Ono o iskustvu i slušanju onoga o čemu se piše, ič ne odgovara. Aj ja ću da ponovim. pitanje jedan: sta si slusao od kompresionih drajvera sa berilijumskom membranom? sta sa titanijumskom? sta sa aluminijumskom?pitanje dva: u kakvoj aplikaciji?pitanje tri: sta si slusao od ribona komparativne osetljivosti sa gorepomenutim CD?pitanje cetiri: sta si od toga poredio u direktnom testu?Čisto tehnička diskusija, a sve u cilju ustanovljavanja kredibiliteta onoga ko treba da komentariše o tome.
zeljkor Napisano April 22, 2012 #40 Napisano April 22, 2012 Ja mogu samo da kazem da sam slusao moj 2441 i sa Ti i sa novim Al membranama i Al dosta lepse zvuci. Za Be tesko da ce da bidne para mada ako Neskor nadje dobar izvor membrana ko zna
neskor Napisano Maj 1, 2012 #41 Napisano Maj 1, 2012 Vredi procitati Audio Distortion Measurements http://www.bksv.com/doc/bo0385.pdf
neskor Napisano Maj 2, 2012 #42 Napisano Maj 2, 2012 Onken with a twist http://www.wiredstate.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=21026&sid=634378e13819264ce001bb82b845abdb&start=420#p441563
michabass Napisano Jun 2, 2012 #43 Napisano Jun 2, 2012 http://ameblo.jp/sp3/theme10-10000536992.html#main
neskor Napisano Jun 11, 2012 #44 Napisano Jun 11, 2012 Andrew Jones, chief speaker engineer for Pioneer and TAD Labs, talks about his illustrious career as a speaker designer with KEF and Infinity, the difference between research and product development, the importance of knowing what and how to measure audio performance, how he was able to design Pioneer's entry-level speakers to perform so well, his work with ultra-high-end speakers at TAD Labs, answers to chat-room questions, and more. http://www.hometheater.com/content/podcast-112-andrew-jones
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah