ZZZ Napisano Jul 26, 2010 Share #23 Napisano Jul 26, 2010 Sipi je generalno u pravu...ALIMislim mada nemam nekih dokaza za to da dobro projektovani uredjajibilo cevni ili solid statemoraju da gravitiraju toj zamisljemoj tačci, koju je Sipi opisaoda se ta razlika polako gubi, da nije sasvim moguce odrediti koji je uredjaj na blind testu,da reprodukuju veoma razlicitue vrste muzike istom ubedljivoscu, i da to sve rade na razlicitim tipovima kabinetai zvucnika, i recimo da po mogucstvu ne budu previse uslovljeni izvorom...UFFF... :character13:Mislim da je to moguce teziti da se to sve postigne ?. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
kiwi Napisano Jul 26, 2010 Autor Share #24 Napisano Jul 26, 2010 Zahvaljujem svima na komentarima, posebno gospodinu ZZZ koji je pokazao kako bi modifikovana linijska sekcija mogla raditi ono sto sam hteo ali sam, sto zbog “tesne linearnosti” a vise zbog izvesne PDF knjizice, nameran da uradim nesto izvesnije.Sinoc sam dobio “Valve Amplifiers” Morgan Jonesa i sad se dvoumim izmedju “cathode follower with active load” i “the white cathode follower-a”. White mi se cini nesto prakticnijim jer ne zahteva podignuto grejanje ali ako je inferiorniji od drugog sklopa u bilo kom parametru necu ga raditi.Sta predlazete? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Sipi Napisano Jul 26, 2010 Share #25 Napisano Jul 26, 2010 WCF ce dati nizu izlaznu impedansu ali je jako osetljiv na smetnje iz napajanja - gledaj da bude sto cistiji. Pogledaj i Broskie-jev ACF - to je optimalno resenje za CF stage. Procitaj na istom sajtu malo vise o Aikido preamp konceptu, zanimljivo je... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dusan Napisano Jul 28, 2010 Share #26 Napisano Jul 28, 2010 http://www.users.globalnet.co.uk/~valveamp/LinePreProject.htmšta kažete na ovo? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano Jul 28, 2010 Share #27 Napisano Jul 28, 2010 to mu onako dodje kao tutorijalsa svim tim nabrojanim cevima se dobijaju drugaciji rezultati - u smislu gaina , izlazne otpornosti i sl. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
berkut Napisano Novembar 14, 2010 Share #28 Napisano Novembar 14, 2010 Како рече чика Ђура давно "...Сад се и бабо чешка по глави..."...Није ли SRPP од стране многих аудиофила омражен управо што је брз па подсећа на транзисторац?Иначе ЕСС82 је изванредна цев,скоро да друге и не користим у тој класи.Она може да пар вати снаге у пуш-пулу што је мало познато и још ређе коришћено...Читао сам на једном форуму расправу,заправу тучу али само речимо,на тему цеви-транзистор!На крају је љубитељ цеви очито видно изнервиран рекао противнику "...АЛи ја волим како цеви светле док раде,волим чак и како цевна појачала миришу,волим да угасим светло у соби па да гледам плавичасти сјај унутар цеви док појачало свира како трепери у ритму музике...",а овај други сад и није имао шта да каже...И ја имам проблем да схватим са техничке стране о чему се ради.Транзисторци јесу равни као лењир,супериорни су по много чему.Ако знамо да изобличења испод 3% не чују ни сви клавир-штимери,онда оно "о чему се прича" постаје још већа мистерија.Јер,чему инструменти ако се квалитет оцењује слушно?Замислите молим Вас кад би се ауто правио по "осећају",или било која друга техничка ствар и/или склоп или уређај?Рецимо,за неки ланац вучни,да неко од ока каже "то носи 10 тона,ладно",сумњам да би ико без провере динамо метром стао под терет који виси окачен о тај ланац.Немам немару никога да побијам,негирам,или не дај Боже да се конфронтирам,па да сад терам неку "своју истину"!Али,ако ћемо на уво да меримо квалитет појачала,чему онда служе инструменти?Онда су техничари у заблуди што их купују (обично за велике паре)!Мислим да се ради о нечему другом.Сви ће да направе пристојан појачавач са мање или више муке небитно,али остају звучници као велики проблем,имамо ми доста цеви,трафоа,жице и лака да их намотамо,али ретко (ако и има) да имамо велики избор звучника! И онда,свако слуша оно што има, о бољем сања планира,расправља и размишља,у недостатку скупих инструмената оцењује "на увце",и ако у свету постоје опште прихваћени критеријуми као се тестира појачавач,односно како се разликују добар и лош! Ако се вратмио на то,да неко воли како цевке и миришу док раде,испада да је глупо расправљљати о укусима па као такво-и непотребно! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Sipi Napisano Novembar 14, 2010 Share #29 Napisano Novembar 14, 2010 Berkute, tu smo temu obradili do nesvesti i nazad - na kraju je donet siri konsenzualni zakljucak da tu postoji onoliko istina koliko i subjektivnih percepcija (uz slaganje da pravo na svoju istinu imaju i oni koji nemaju ni malo inzinjerskog znanja ali imaju usi i sposobnost rasudjivanja).Sustinski problem ostaje konkluzivna interpretacija izmerenih velicina u jasno perceptivne elemente osobina zvuka. Licno se pri projektovanju vodim nastojanjem da podsklopovi uredjaja budu sto linearniji, da reduktivne metode projektovanja (povratna sprega) ne sluze ispravljanju gresaka vec cvrscem definisanju zeljenih osobina, da izabrane aktivne komponente svojom fizickom prirodom (dakle, setom inherentnih karakteristika) sto vise odgovaraju zadatku stavljenom pred njih, i sve to opet samo do mere u kojoj se slusni rezultati podudaraju sa mojim perceptivnim utiskom o njihovom poklapanju sa zivim zvukom akusticnih instrumenata u realnom prostoru (napr. kamerni orkestar u Kolarcu) - obrni, okreni, uz svo znanje i projektovanje, opet se svodi na subjektivnu interpretaciju... Ako se slozimo da uredjaji postoje prevashodno da bi sluzili reprodukciji muzike a ne merenjima, jasno je da usi ipak imaju zadnju rec. Proces projektovanja, testiranja, merenja vidim iskljucivo kao pomocno sredstvo za dolazak do cilja a ne kao sam cilj... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
berkut Napisano Novembar 14, 2010 Share #30 Napisano Novembar 14, 2010 SIpi,Свакако је циљ израде појачала да "опслужује" уши...Поптуно се слажем да је задња оцена квалитета појачала препуштена перцепцији слушалаца,али...апропо те перцепције:Донео човек појачало да се "претресе",јер не ради како треба!Тестирано,појачало ради без грешке,слушано више сати,ма без проблема ради!ДОлази власник ујутру,нема шансе да је појачало добор,ма какви!Масјтор онда узме и почне да замењује исправне компоненте истим таквим компонентама,укључи га и нормално,оно ради како је радило!Власник међутим скакући по столици:"Јел сам ти реко....Знао сам ја да му нешто фали,јел га чујеш сад...Слушај тај звук..."...Ја се лепо смрзнем али и научим!Перцепција и субјективно-су закон!Таман да појачало има и субхармонике,ако странка каже да је добро-онда је добро! Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Sipi Napisano Novembar 14, 2010 Share #31 Napisano Novembar 14, 2010 .....Ја се лепо смрзнем али и научим!...Ha, ha, dobra prica...Naravno da je bar pola fenomena iz oblasti subjektivisticke evaluacije u stvari carobno pero slona Damba... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah