Jump to content
grau.

Lenco PTP grupovina

Recommended Posts

Drugari,

 

Otvaram topik da vidim koliko nas ima zainteresovanih za kupovinu PTP kita za modifikaciju Lenco gramofona sa idlerom (L75, L78, itd).

 

Ideja je da se kupi originalni PTP kit i da onda dobar majstor to iskopira ovde 1 na 1.

 

Cena tog domaceg PTP kita po komadu ce biti cena proizvodnje uvecana za cenu nabavke originala podeljeno sa brojem narudzbina.

 

Prva odluka koju ovde treba doneti je PTP4 ili PTP 5. Ako ne znate o cemu se radi, izvolite pa citajte:

 

http://www.lencoheaven.net/forum/index.php?board=54.0

(morate da se prethodno registrujete ako niste)

 

PTP 4 kod Petera Reindersa kosta 205 evra, PTP 5 kosta 175 evra. Plus slanje (mislim 20e, mozda je i 30, nisam siguran) i carina. Ako se salje na neku EU zemlju da se izbegne carina mislim da treba dodati 20% PDV na gornju cenu (opet nisam siguran, pisem iz glave).

 

PTP 5 je jeftiniji, lepsi (nema metalnu plocu koja prekriva plinth odozgo - ispod tanjira - ali nema opciju za menjanje brzina posto je radjen da se koristi sa elektronskom kontrolom brzine. Zapravo mislim da brzina moze da se menja skidanjem tanjira, sto u slucaju Lenca nije bas najjednostavniji zahvat (ume da zapekne). Ovo:

 

Postavljena slika

 

 

PTP 4 ima metalnu plocu preko plintha i zadrzanu opciju promene brzine bez skidanja tanjira. Ovo:

 

Postavljena slika

 

Ako se ide na PTP 5, onda ce ovde neko morati da razvije kontroler. Zen je pricao da je to parce torte za napraviti, ne znam. 

 

Predlazem da pored diskusije sta je bolje, u postovima koji nisu deo diskusije ostavite ime i prezime i koji vas PTP zanima pa da se tim spiskom rukovodimo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da je najbolja varijanta da se naruci PTP5 i da se naknadno kod nas odradi ona poluga za menjanje brzine, kao kod PTP novog gramofona

Postavljena slika

 

tako bi dobili lep dizajn PTP5, a funkcionalnost PTP4

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam Lenco L75 sasiju koja je rastavljena

 

Stein odradi CAD files za laser cut u Su po merama koje ja skinem ( Ili njemu direktno posaljem sasiju pa neka skida )

 

Laser Cut i ostalo bi moglo preko njega - kod poslovnog partnera mu

 

placate cenu izrade i materijala + Steinu za trud , koliko on smatra da je ok i da ne radi za dz

 

sto se mene tice - pola cene od PTP je fer

 

svi dogovori sa Steinikom - moj tal je samo da dobijem moju sasiju natrag :rofl:

 

eto , to je moj predlog

 

ako vam ne odgovara - opet mogu da skinem mere , dam vam graf file , pa se snalazite kako hocete

 

u vezi kontrolera - vec smo pricali o tome - neki generator sinusa (Arduino :rofl: ili oscilator ) + Gainclone sa izlaznim trafoom i Bog te vido

 

ali - smatram da je i dalje pametno zadrzati opciju menjanja brzine mehanicki , dok bi kontroler bio samo stab frekvencije

 

isto tako - na brzaka - ne vidim da li je zadrzana opcija na PTP da se idler odvaja od osovine , kad je na off ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

plonk , istog momenta

 

ako su na Lenco vorumu svi majmuni , ne moramo biti i mi

 

to je jednostavno za resiti i da se ne zadrzava original Lenco sistem uklj/isklj

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran da je neskor u pravu, ja mislim da poluga koja je na slici koju je postavio nije promena brzina nego pomeranje idlera

promena brzine na peterovom gramofonu je elektronski

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajd proucite , pa javnite

 

ja se tek malopre uclanih , cisto da skinem one pdf-ove za montazu . ali ih nism jos pogledao

 

kako god - mislim da je 33 primarno , tako da ne treba glavinjati da reg obavlja i 33/45 ....... ako se moze odraditi jednostavno duzinom slica polozaja idler nosaca

 

masna sasija jeste napredak , ali ne treba izmisljati toplu vodu  po pitanju prenosa

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad pregledah oba fajla koja nadjoh - PTP3 i PTP4 assembly guide

 

ne vidim da postoji ikakva mogucnost odvajanja idlera u off stanju

 

dakle - cela ideja treba dalju razradu , da bi se to postiglo

 

ko zurio , vrat slomio

 

:hihihihi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez obzira koliko je nezno navlacenje opruge ko L75 , nije zdrav konstantan pritisak osovine u jednoj tacki idlera , kad isti stoji

 

zamisli - kreces na jerodrom na godisnji u Kazablanku , kasnis , i kazes taksisti "cekaj molim te , idem samo da skinem tanjir za PTP-ja , da mi se ne izaka idler"

 

:hihihihi:

 

brusenje idlera je akav posao , veruj mi na rec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×