Shoba Napisano Maj 23, 2012 #1 Napisano Maj 23, 2012 Primetio sam da postoji slicna tema na vecini stranih foruma ali ne i ovde. Postujuci znanje i iskustvo clanova ovog foruma, mislio sam da nije lose da iznesete svoje misljenje i naravno objasnjenje za isto. Niko sa komentarom?
Zen Mod Napisano Maj 23, 2012 #2 Napisano Maj 23, 2012 nije ova tema vec otvorena juce ?ajd' par podpitanja :snaga ( na 8 i na 4 oma ), princip rada , vrsta elemenata u ulaznom stepenu , stepen komplikovanosti izradedaj sve odgovore i samo ce ti se kaz'ti
zika Napisano Maj 23, 2012 #3 Napisano Maj 23, 2012 nije ova tema vec otvorena juce ?To je taj thread koji si video juče. Ja sam spojio dve poruke... Uzastopne poruke istog (nestrpljivog ) author-a...Stavio sam vreme pisanja na današnji dan da ne bih zakopao poruku u jučerašnji log...
Shoba Napisano Maj 23, 2012 Autor #4 Napisano Maj 23, 2012 nije ova tema vec otvorena juce ?ajd' par podpitanja :snaga ( na 8 i na 4 oma ), princip rada , vrsta elemenata u ulaznom stepenu , stepen komplikovanosti izradedaj sve odgovore i samo ce ti se kaz'tiVidis to ti je isto kao kad bi me neko pitao kakva je razlika izmedju Boeing-a 737 400 i Airbus-a 320 sigurno ga nebi pitao da mi obljasni razliku u flight management computer (posto se logika rada razlikuje) materijala, i digitalnih sina-(veza) komunikacije navigacionih sistema.Nego bi mu rekao karakteristike, iskustva, koji je kvalitetniji i naravno sta moze ocekivati od njegaSamo su me iskustva kao slusaoca, graditelja kao coveka koji voli DIY i dobru muziku,Svi smo mi sastavljeni od istih elemenata ali se razlikujemo.
Sipi Napisano Maj 23, 2012 #5 Napisano Maj 23, 2012 ...Samo su me iskustva kao slusaoca, graditelja kao coveka koji voli DIY i dobru muziku...E upravo ta iskustva (slusalacka) zavise i od stvari koje je Zen naveo. N.Pass je dao detaljan service manual i za F5 i za Aleph (razni modeli). F5 je topoloski push-pull a Aleph to (donekle) nije, itd...Procitaj service manuals, search-uj malo po diyaudio.com i bice ti mnogo toga jasnije - na tu temu je vec mnooogo pisano, preambiciozno je ocekivati da to neko sazme u tematski referat koji bi tebi sve iz cuga objasnio...
Zen Mod Napisano Maj 23, 2012 #6 Napisano Maj 23, 2012 F5 za efikasnije kutije , ali koje i mogu da imaju nemirniji modul imedanse (da pada sa deklarisanih 8 oma)A5 - mogu i manje efikasne kutije jerbo ima vise snage , ali modul imedanse mora da se vrti oko 8 oma , jer na 4 oma snaga nije znacajno vecaF5 cisti push pull , A5 vise naginje SE - recimo da A5 u svakom slucaju (pa ma kako god podesio F5) ima malo romanticniji , tamniji zvukF5 - Jfet ulaz , relativno visoka ulazna impedansa (laksi drive za pre ) , ali i treba vise V od preampa jer je definisana osetljivost amp amalo manja od standardneA5 - mosfet ulaz ,niza ulazna impedansa , standardna osetljivostza snagu jednog i drugog - pogledaj user manualeedit : ajd' da se ne Boingujemo ( if not Boeing , I'm not Goeing )F5 : 25W/8E ; 50W/4EA5 : 60W/8E ; 90W/4Ee sad , za pravljenje - primarna je disipacija p okanalu - citaj zahtevi za kilogramazom (bolje reci tonazom) u 'ladnjakcimano - ako se muvas oko Boeingova , valjda ti par kila aluminijuma narebranog kako valja i nije neki problem
Shoba Napisano Maj 23, 2012 Autor #7 Napisano Maj 23, 2012 no - ako se muvas oko Boeingova , valjda ti par kila aluminijuma narebranog kako valja i nije neki problem Pa sta mislis od cega sam napravio kutiju za F5 nemam narebrenog ali zato ploce duraluminijuma za kutiju imadem. Ispravio sam nedostatak quote-ovanja...
Mikorist Napisano Maj 23, 2012 #8 Napisano Maj 23, 2012 bolje svira BJ1 i od jednog i od drugog - ako je A5 Boing - onda je BJ2 raketa
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah