Photobucket download ?

Zen Mod

Preporučeni Komentari

Miko ( i ostali) - ima li nacina da se direktno downloda sadrzaj necijeg albuma sa Photobucket-a ?mislim - nisam registrovan , pa ne vidim da li ima ta opcija kad jesi ........

Podeli na ovim sajtovima

• Odgovora 4
  • Kreirano pre
  • Zadnji odgovor pre

Aktivni članovi u ovoj temi

Aktivni članovi u ovoj temi

Miko ( i ostali) - ima li nacina da se direktno downloda sadrzaj necijeg albuma sa Photobucket-a ?mislim - nisam registrovan , pa ne vidim da li ima ta opcija kad jesi ........

ne bi trebalo da mozes ako ne dozvolis kroz opcije tamo - odnosno da bude public album... u ostalom probaj:http://i75.photobucket.com/albums/i306/mikorist/
Podeli na ovim sajtovima

FAQ :

How do I download an album?You can download a zip file of the images in any of your personal albums (a "bulk download"). If a user has not deselected the “Allow others to copy my media” checkbox, you can also download a zip file of the images in any public album. If a user has high resolution images in their album (Pro accounts), the high resolution images are downloaded as part of the zip file.Note: Group albums are not available for bulk download. 1. Log into your account. 2. Click All Albums in the secondary menu. A list of all your albums displays. 3. Click the album name in the list to download the images in that album. 4. Click the Download this album link in the Share this album panel. 5. Enter the CAPTCHA code, and click Zip Files. When the files are zipped, a download page displays. 6. Click the Download Now button to download the zip file to your computer.If you choose to download the file later, use the link in the email that Photobucket sends to reopen the Download page.

registrovao se i radi inace - ovaj album mi je interesantan za down :http://s307.photobucket.com/albums/nn281/AudioVoice/upravo ga skidam - zip file od 134MB
Podeli na ovim sajtovima

Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar

Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar

Kreiraj nalog

Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!

Registruj novi nalog

Prijavi se

Već imaš nalog? Prijavi se ovde

Prijavi se odmah
  • Članovi koji sada čitaju   0 članova

• Nema registrovanih članova koji gledaju ovu stranicu
  • Kreiraj novo...