veljkovic Napisano April 14, 2016 Share #1 Napisano April 14, 2016 nabavio sam trafo motalicu ali bih hteo ukoliko je to moguce da napravim regulaciju brzine motora a da pritom ne gubim snagu.Uzeo sam je i bez regulatora setalice ukoliko imate neku ideju dobro bi dosla motor radi na 220V 50 hz 1,5 A kolektorski motor (sinhroni) u prilogu su slike motalice i reduktora koji regulise setalicu. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano April 14, 2016 Share #2 Napisano April 14, 2016 koji je prinicip regulacije tog Variducera ? Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 15, 2016 Autor Share #3 Napisano April 15, 2016 Variducer regulise brzinu setalice princip rada je sledeci kada ga vrtim nalevo setalica smanjuje brzinu kretanja a na desno povecava predpostavljam da je tu isla neka izbazdirana rucica mozda bi i nasao kad bi znao cija je marka motalica Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Zen Mod Napisano April 15, 2016 Share #4 Napisano April 15, 2016 treca slika od gore - osovinas a tockicem koji si skinuo - prolazi korz rupu na crvenom polju , ukljucuje u kardan ako sam dobro shvatio sve , tebi ne treba bolja regulacija brzine Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 16, 2016 Autor Share #5 Napisano April 16, 2016 regulator original nedostaje tj.tako sam je kupio taj reduktor regulise brzinu setalice a ne motora tj.osovine koja drzi kalem za taj pogonski motor bi hteo da napravim regulaciju kojom necu gubiti snagu motora smanjujuci brzinu ukoliko je to moguce Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 17, 2016 Autor Share #6 Napisano April 17, 2016 to sam ja stavio cisto da vidim kako funkcionise Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano April 17, 2016 Share #7 Napisano April 17, 2016 Ti motori iz tog veka su imali triak regulaciju i pedalu, ili razne variomate(sto je najpogodnije za motalice), pa sve do klasicnih menjaca, sa ili bez izmene zupcanika. E sad, postaviti ostar zahtev, za konkretnu masinu, poprilicno upitan, da li je bas neophodan u toj meri, vuce na resenje nabavke novog motora i frekventno naponske regulacije...a to je skuplja dara nego maslo.. Ili pravljenje nekog variomata(frikcionog), ali me malo cudi da vec nije u sklopu, mozda negde sakriven... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dunavko Napisano April 17, 2016 Share #8 Napisano April 17, 2016 kakav ti je to kolektorski motor - sinhroni . da prvo to rascitimo . Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 17, 2016 Autor Share #9 Napisano April 17, 2016 motor je sinhroni (kolektorski sa cetkicama) koji radi na 220 V 50 Hz 1,5 A i pogoni je putem kaisa koji pogoni glavno vratilo na kome je stavljen zupcasti kajis koji pogoni reduktor koji sluzi da regulise brzinu setalice motalica ima izvod za prikljucak nekog varitora ali kada stavim potenciometar veoma gubi na snagu i brzina nije ujednacena npr. brzina je dobra nekih 30 sek pa ne pa opet poveca.Regulaciju sam stavio od usisivaca.Slikacu motor i stavicu ih na sajt. jer motalica moze da mota i veoma tanke zice od 0,07 do 2 mm a za veccu debljinu mi je potrebna mala brzina ali i snaga Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano April 17, 2016 Share #10 Napisano April 17, 2016 To je kolektorski motor, ne zove se sihroni, vec serijski, ali nebitno, menja mu se brzina promenom napona, a smer promenom faze i nule na cetkicama..ili statoru. Regulacija je triacima, variakom, a promena brzine pogonske osovine varijatorom..onim cuvenim konusom, sa fiksnim idlerom na motoru, ili dva konusa(i motor i osovina), sa medjuidlerom koji se pomera. Nije toliko presudan maksimalni momenat, naprotiv, treba da ima neki limiter momenta(klizanje idlera), da ne pokida kalemsko telo, a opet dovoljan, da mota zicu dvojcicu.. E sad, debele zice se uvek bolje pakuju rucno, ionako je manji broj navoja, a treba je pritisnuti uz telo ili prethodne namotaje, sto je malo teze na motalici. Pa radi cekic, letva... Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dunavko Napisano April 18, 2016 Share #11 Napisano April 18, 2016 tako je ,motor je kolektorski najverovatnije vezan serijski . ako hoces konstantni broj obrtaja uzmes motor iz ves masine on ima taho generator i pronadjes aplikaciju za to (neko philpovo ic kolo kollko se secam???) i sastavis taj regulator i motor i taho i dobices to sto trazis.nije linearni momenat sile i napona - snage motora i zato sluzi taj taho i el.sklop koji prati odziv motora.treba uraditi neki sigurnosni sklop da spreci kidanje zice-mehanicki ili el. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 18, 2016 Autor Share #12 Napisano April 18, 2016 hvala na objasnjnju koju bi mi regulaciju preporucio da napravim Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
dunavko Napisano April 19, 2016 Share #13 Napisano April 19, 2016 http://www.elitesecurity.org/t398042-UB-Odlican-primer-Regulacije-Obrtaja-kolektorskih-Motora-Sema-Slika sa taho http://www.elitesecurity.org/t345294-Regulator-motora-sa-TDA Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 20, 2016 Autor Share #14 Napisano April 20, 2016 a kakve su sanse da na postjecem motoru ugradim taho generator jer ima mesta Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano April 20, 2016 Share #15 Napisano April 20, 2016 Odlicne, ali moras da koncipiras i pedalu, imaces operativnije uslove za motanje. Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 20, 2016 Autor Share #16 Napisano April 20, 2016 mislio sam da umesto pedale ubacim poteciometar da joj brzinu regulisem rukom Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
vladd Napisano April 21, 2016 Share #17 Napisano April 21, 2016 Taj posaovise lici na rad za sivacom masinom.:) Lakse je upravljati nogom, pogotovo kod duzeg motanja,drzanja zice je dnomrukom, pojavice se zelja za naslanjanjem, potreba da se nesto koriguje sa dve ruke...trebace treca da promeni brzinu ili zaustavi okretanje. Pride, nije bas ultrabezbedno da se jednom rukom pridrzava sklop na mreznom naponu, a druga na uzemljenju. A sumnjam da ce se koristiti rukavice. Djon verovatnije.:) Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
veljkovic Napisano April 24, 2016 Autor Share #18 Napisano April 24, 2016 ok hvala na detaljnim objasnjenjima pocinjem sa modifikacijom javljam kad zavrsim pozdrav i jos jednom hvala svima ako zakoci negde javljam se Link to comment Podeli na ovim sajtovima More sharing options...
Preporučeni Komentari
Kreiraj nalog ili se prijavi da daš komentar
Potrebno je da budeš član DiyAudio.rs-a da bi ostavio komentar
Kreiraj nalog
Prijavite se za novi nalog na DiyAudio.rs zajednici. Jednostavno je!
Registruj novi nalogPrijavi se
Već imaš nalog? Prijavi se ovde
Prijavi se odmah